Olen ylipainoinen ja köyhä keski-ikäinen ja annoin juuri pakit hyvin toimeentulevalle, urheilulliselle miehelle.
Joka on itseäni muutaman vuoden nuorempi.
Ilmeensä oli näkemisen arvoinen. En vaan jaksa ketään.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Millainen sulle sitten kelpaisi?
En vaan jaksa ketään.
Järkevää, tuollaisen ylläpito olisi tullut sinulle liian kalliiksi.
Sitten kohtalonasi on olla yksinäinen, köyhä
Jos olisit ottanut tämän nuoren salskean miehen, tälläkin hetkellä olisit jalat levällään sängyssä tai syömässä ravintelissa kynttilän valossa
Nussittuna nukkuisit sikeämmin...
Samantapaista on sattunut. Mun tapauksessa mies oli vaan tylsääkin tylsempi, mutta taloudellisen tilanteensa takia piti itseään hyvänä saaliina, ainakin minulle. Ei ollut kemiaa ei.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kohtalonasi on olla yksinäinen, köyhä
Jos olisit ottanut tämän nuoren salskean miehen, tälläkin hetkellä olisit jalat levällään sängyssä tai syömässä ravintelissa kynttilän valossa
Nussittuna nukkuisit sikeämmin...
Kemiaa ei osteta. Ilman sitä on aika kuivakkaa makkarin puolella. Idän ihmeet osaavat jostain syystä heittäytyä. Miten lie hekin siihen pystyvät? Mua ei saisi mistään summasta näyttelemään onnellista.
Niin varmaan. Kuka huolii lihavaa ja keski-ikäistä?
Niin tekisin minäkin. Miksi sellainen minua katselisi ainakaan vakavalla mielellä.
Sama täällä mutta mun treffikumppani oli jokusen vuoden mua vanhempi. Ehkä juuri siksi petipuuhat ei onnistuneet ja mulle seurustelusuhteeseen kuuluu kyllä runsas fyysinen kanssakäyminen joten oli helppo sanoa ettei tästä tule mitään.