Mies ei suostu ostamaan parempaa vessapaperia
Pyysin mieheltä, josko voitaisiin vuosipäivämme kunniaksi ostaa kerrankin markkinoiden ylellisintä vessapaperia. Kuulostaa ehkä uskomattomalta, mutta näin on. Tavallisesti käytämme sitä alahyllyltä löytyvää, halpaa ympäristömerkittyä paperia. Haluaisin kuitenkin välillä saada elämääni pientä arjen luksusta.
Ehdotin siis tänään kaupassa, että ostetaan kerrankin parempaa wc-paperia ja mies kieltäytyi! Sanoi, että voidaan kompromissina ostaa Serlaa, mutta että mitään höttöpapereita ei suostu hankkimaan. Veti mukaan myös ilmastonmuutoskortin sanomalla, että ei ole vastuullsita ostaa muuta kuin ympäristömerkillä varustettua, valkaisematonta paperia.
Mietin eroa. Mitä mieltä olette?
Kommentit (23)
Olen sitä mieltä, että tämä on erittäin heikko trolli enkä jaksa enää tippaakaan tuota vtun ilmastonmuutos-jankutusta. Itselleen ei muuten kannata jaella ylänuolia, se näyttää nololta.
Mä ostaisin itse, meillä ei mies päätä millä paperilla alapääni pyyhin. Mieshän tarttee paperia pääosin vaan takamukseen.
Jätä se sika! Mies ei ansaitse sinua, jos ei kerran edes sen verran arvosta toiveitasi, että ostaisi laadukkaampaa paperia! Mistä te näitä törppöjä löydätte??
no miten ne _höttö_paperit on parempia?
Mene kauppaan ilman miestä ja osta mitä haluat.
Meille tulee ilmaiseksi mainoslehtisiä ja ilmaisjakelulehti. Ei tarvi ostaa vc paperia. Kysyjille selitetään tätä luonnon säästämiseksi. Oikeasti ollaan vaan vtun laiskoja. Niin ja jää siinä vähän lisää rahaa päihteisiin.
Hohhoijaa. Kiitos trolli, on taas yksi syy lisää iloita vapaudestani.
Vierailija kirjoitti:
Meille tulee ilmaiseksi mainoslehtisiä ja ilmaisjakelulehti. Ei tarvi ostaa vc paperia. Kysyjille selitetään tätä luonnon säästämiseksi. Oikeasti ollaan vaan vtun laiskoja. Niin ja jää siinä vähän lisää rahaa päihteisiin.
Sinäkin olet trolli, mutta tiedoksesi, ettei kotivakuutus korvaa vesivahinkoa, kun viemäriin on tungettu Lidlin mainoksia.
Minkälainen mies kohtelee prinsessaansa noin julmasti? Mielestäni on sanomattakin selvää että vain parasta vessapaperia, siitä nauttii sekä oma että naisen hanuri!
M43
Meillä on aina käytetty serlaa tai emboa tai lambia koska nuo halpispaperit ei minun hienolle hipiälleni alapäässä sovi. Jos ei mies suostuisi niitä ostamaan niin olisi aika nopeasti entinen.
Nythän on tullut yleiseen tietoon sekin, että halvimmat valkoiset paperit sisältävät kemiallisia vaalentimia, joista osa on iholle vaarallisia, mutta kun niitä ei valvo juuri kukaan. Tarkoitan siis niitä halvimpia ei suomessa tehtyjä.
Kun kerran ostaa Lotus Smartia, ei sen jälkeen paljon muita papereita halua käyttää. Lambi on ihan ok, mutta ei kuitenkaan niin hyvä.
Hyvä wc-paperi kuuluu top 10 tärkeimpiin onnellisen ja nautinnollisen peruselämän elementteihin. 1. Lämpö. 2.ravitsemus. 3. Sateensuoja. 4. Rakkaus. 5. Pehmeä wc-paperi...
Huono trolli. Hintaero sen kultalankaisen Griten gold orchidea ja jonkun x-tra kierrätysveskipaperin välillä on noin euron per paketti.
Ei voi kenelläkään olla Suomessa niin tiukkaa etteikö voisi kerran vuodessa ostaa sitä parempaa ihan itse, kysymättä sitä "lahjaksi".
Toisaalta rautaperseelle voi olla aika sama, millä pyyhkii.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kirjoitti 15-viotias mopopoika Ylöjärveltä?
Tän voi liittää suoraan siihen toiseen ketjuun missä kyseltiin miksi parisuhteessa on hyvä olla omat rahat....
Kokeilkaa Lotus Smartia. Sitähän mainostetaan sillä että siitä puuttuu se hylsy ja paperia per rulla on 2x normaali määrä. Tuolla perusteella kokeilin sitä, mutta yllätys oli että se itse paperi on ehkä parasta mitän olen missään koskaan käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kirjoitti 15-viotias mopopoika Ylöjärveltä?
Oikeasti sen kirjoitti lähes viiskymppinen päihdeorientoitunut mies henkilö joka on selvinpäin. Tämä selvyyden harha voi korjautua jo huomenna. Riippuu ihan siitä haluanko alkaa juomaan. Jos haluaa parempaa paperia vessaan niin sitä saa ilmaiseksi huoltoasemilta ja baareista. Ei se raha puissa kasva.
Lidlin toiseksi halvin on tukevaa, ei mene sormet pyyhkiessä läpi.