Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kaikki suomalaiset olisivat yhtä terveitä/sairaita kuin sinä?

Vierailija
25.01.2020 |

Niin kuinka hyvin maamme asiat olisivat?

Synnynnäisen syyn takia en pysty saamaan lapsia, mutta olen muuten terve. Eli jos kaikki olisivat kaltaisiani, niin tästä maasta loppuisi veronmaksajat pian, eikä päiväkoteja tai kouluja tarvittaisi enää pian.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoin, syön mitä haluan. En koskaan sairas, perusterve duunari joka syö lihaa aina kuin haluaa ikää yli50. Lääkäreitä ei tarvitse, eikä poliisia.

Vierailija
22/25 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tietysti tässä arvioinnissa on olennainen.  Suurin osa on perusterveitä kolmikymppisinä, muttei suinkaan kuusikymppisinä. 

Kuulun jälkimmäisiin ja olen täysin terve -- ei mitään lääkitystä, ei pientäkään kremppaa. Työttömyys uhkaisi lääkäri- ja hoitohenkilökuntaa, jos kaikki olisivat kaltaisiani. 

Olen normaalipainoinen ja käytän alkoholia kohtuudella. Tupakoin kyllä eli tulevaisuudesta en sano mitään. Siitähän kukaan ei voi kohdallaan mitään tietäkään, vaikka kuinka nyt olisi terve. Tilastot eivät kerro yhdestä yksilöstä mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ois jonoja lekurille ikinä,vuodepaikkoja 0   koko maassa .

sossuja ei myöskään. eikä inva liuskoja tai muuta sellaista.

Vierailija
24/25 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi rikollisuutta, mielenterveysongelmia, eikä juurikaan tarvetta sairaaloille tai terveysasemille. Siis tällä hetkellä. Julkinen liikenne toimisi hyvin, yksityisautoilua ei olisi lainkaan. Työntekijät olisivat kaikki tehokkaita, tunnollisia ja aikaansaavia. Kaikki olisivat aina ajoissa. Muotiliikkeille, kylpyläpalveluille ja kosmetologeille ei olisi lainkaan kysyntää. Kirjakauppoja taas olisi joka kulmassa, ja kirjastopalvelut viimeisen päälle. Kerrostalot olisivat hiljaisia ja rauhallisia asuinpaikkoja. Poliisille ei olisi mitään tarvetta.

Aika mielenkiintoinen ajatusleikki. Olisihan se elämä tylsää, jos kaikki olisivat samanlaisia kuin minä. Osa asioista olisi varmasti paremmin, ja osa huonommin kuin nyt. Palveluita ainakin olisi tarjolla hyvin suppeasti. :D

Vierailija
25/25 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarviittaisi juurikaan lääkäreitä, terveydenhoitopalveluja eikä hullujenhuoneita ollenkaan. Tällä vuosituhannella olen käynyt kerran lääkärissä hakemassa kaksi päivää saikkua flunssan vuoksi ja muuten painan töissä ilman poissaoloja.

m65