Mies käytti vessapaperia keittiössä!
Kävin eilen miesehdokkaan luona kahvittelemassa. Järkytys oli suuri kun näin keittiöpaperitelineessä vessapaperirullan! Siis kuvitelkaa, vessapaperia talouspaperin sijaan! Mielestäni tämä on ihan täydellinen dealbreaker, mutta ehkä vain ylireagoin?
Kertokaa av-raati onko vessapaperi keittiössä hyväksyttävää vai merkki ongelmista??
Kommentit (23)
Älkääs nyt olko armottomia! Näkee täällä joskus huonompiakin provoja. Kyllä tää 1/5 on!
Minäkin käytän jos talouspaperi on loppunut. Nenänkin niistän vessapaperiin.
Pyyhkikö sillä hanurinsa vai minkä?
Sehän on sama millä pyyhkii, väliä on vain mitä pyyhkii.
Olen joskus epätoivoisena käyttänyt vessapaperia kahvin suodattimenakin. Deal with it.
Onhan näitä viritelmiä nähty, paras oli sanomalehtien uusiokäyttö keittiössä. Vessassa sentään oli oikea paperi.
WC-paperin käyttö keittiössä on todella moukkamaista ja kertoo huonosta mausta. Itse en voisi kuvitellakaan tapailevani tuollaista miestä.
Itsekin joskus laittanu hätävarana vessapaperia talouspaperi telineeseen, ennen kuin käyn kaupassa, tai olen unohtanut ostaa. Koska siihen telineelle kävelee kumminkin automaattisesti hakemaan sitä paperia. Eipähän tarvitse rumpata aina vessaan
Minä, maalaistolvana, käytin sanomalehteä ulkohuussissa. Anteeksi kamalasti, hyvä provokaattori!
Meillä ainaki on välillä, jos toinen on loppu. Ne ovat kuitenki molemmat paperia. Pakkaukset ovat vierekkäin komerossa, joten ei niillä pitäisi olla paljoa eroa. Toinen on vaa suurempaa ja kestävämpää.
Onks tää nyt taas joku tämmönen, että ajatus vessapaperista ällöttää, vaikka se on tasan sitä samaa tavaraa, vai mikä on?
Mutta miksi? Ilman mitään paperia pärjää hyvin keittiössä.
Ihan ok kunhan ei pyyhi hanuriaan keittiössä.
Ymmärrän sinua AP. Ainoastaan silloin, jos käytössä olisi markkinoiden laadukkain ja ylellisin WC-paperi, voisin joten kuten hyväksyä tämän äärimmäisen poikkeuksellisena ratkaisuna.
Vessapaperi toimii ihan hyvin talouspaperina, mutta toisin päin ei kovin hyvin. Itse olen myös käärinyt sätkiä sanakirjan sivuista. Eivät olleet kovin hyviä sätkiä ne.
Riippuu aika paljon siitä, mikä wc-paperi on kyseessä. Jos joku laadukas, niin ihan ok. Jos joku keltainen serla niin hyh.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin joskus laittanu hätävarana vessapaperia talouspaperi telineeseen, ennen kuin käyn kaupassa, tai olen unohtanut ostaa. Koska siihen telineelle kävelee kumminkin automaattisesti hakemaan sitä paperia. Eipähän tarvitse rumpata aina vessaan
Ajatella että olen pärjännyt ilman talouspaperi telinettä ja talouspaperia. Mietinkin että elämästäni puuttuu jotain.
Meillä on aina wc-paperirulla talouspaperin sijasta. Kätevämpää. Ihan samaa paperia se on.
Porvoontrollitehtaan huonoin provo, potkut pitäisi antaa.