Voiko lyhyt nainen harrastaa paritansseja?
Haluaisin aloittaa paritanssin, mutta olen vain 153cm pitkä. Haluaisin opetella tanssimaan parin kanssa perinteisiä kilpatansseja, mutta epäilyttää onko se mahdollista. Miehet ovat lähes poikkeuksetta todella paljon pidempiä, toki korkokengillä saa vähän pituutta lisää.
Onko siis aivan turha haave? Onko täällä paritansseja harrastavia, jotka tietäisivät lisää onko minut nyt tuhoon tuomittu? :D Toki ajattelen positiivisesti, että pienikokoisena minua olisi helppo nostella ja heitellä :D
Kommentit (17)
Voi. Lyhyt mies tuskin voisi kun naiset haluaa tanssitunneillakin sen 185cm alfan
Kyllä, harrastuksena. En usko, että tälleen kohta nelikymppisenä olisi enää uraa ammattilaiseksi.
AP
Mene tanssikurssille ja tee se kurssin lyhyin mies tosi iloiseksi :)
Vierailija kirjoitti:
Voi. Lyhyt mies tuskin voisi kun naiset haluaa tanssitunneillakin sen 185cm alfan
Just luin tuossa naisten toiveita tanssipartnerin pituudelle ja kaikki sanoivat, että pituus on paras, kun voi painaa oman ohimon miehen poskea tai leukaa vasten. Eli ei mitään suurta pituuseroa toivottu. Liian pitkien miesten kanssa ongelmana oli lähitansseissa asento, kun käsiä ja lantiota ei saa siihen kohtaan, missä ne pitäisi olla.
Että alfat on taas herralla itsellään vaan kiikarissa :D
AP
Vierailija kirjoitti:
Usein noilla kursseilla on kyllä parinvaihtorinki käytössä
No miksei voisi, ei siinä mielestäni pituudella ole paljonkaan väliä.
Saattaa olla, että jos on todella pitkä mies, niin askeleen pituus jne. eivät oikein synkkaa. Tosin itse olen 30 cm vaimoani pidempi, eikä meillä mitään suurempia ongelmia ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
No miksei voisi, ei siinä mielestäni pituudella ole paljonkaan väliä.
Saattaa olla, että jos on todella pitkä mies, niin askeleen pituus jne. eivät oikein synkkaa. Tosin itse olen 30 cm vaimoani pidempi, eikä meillä mitään suurempia ongelmia ole ollut.
Ihana kuulla, kiitos!
AP
Aloittajalle. Voit mainiosti harrastaa paritansseja kuten myös seksiä. Minullakin on 30cm lyhempi vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein noilla kursseilla on kyllä parinvaihtorinki käytössä
So? Tulee se kurssin lyhyin mies silti tosi iloiseksi kun ei kaikki naiset olekaan häntä pidempiä.
Käykö noissa paritansseissa yleensä pariskunnat vai sinkut?
Muakin kiinnostais mutta pitäisi olla oma mies, tuntuu jotenkin liian intiimiltä jonkun random miehen kanssa.
Äiti on samanpituinen kuin sinä ja on harrastanut tanhuja ja paritansseja sekä muutenkin erittäin uuttera tansseissa kävijä.
Sekaan vaan! Tanssi on mukava harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Käykö noissa paritansseissa yleensä pariskunnat vai sinkut?
Täällä harrasteryhmien sivuilla lukee, että voi tulla yksin tai parin kanssa. En usko, että pitäisi olla pariskunta, että voi aloittaa harrastuksen. Se karsisi paljon harrastajia ja pitäisi lopettaa tanssiminen, jos tulee ero. Ei kovin kannattavaa liikkeenharjoittajille.
AP
Vierailija kirjoitti:
Äiti on samanpituinen kuin sinä ja on harrastanut tanhuja ja paritansseja sekä muutenkin erittäin uuttera tansseissa kävijä.
Sekaan vaan! Tanssi on mukava harrastus.
Mahtavaa, kiitos! Tässähän innostuu ihan kunnolla :)
AP
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostais mutta pitäisi olla oma mies, tuntuu jotenkin liian intiimiltä jonkun random miehen kanssa.
Minulla on itsellä teatteritaustaa, joten ei sinänsä haittaa tuntematon mies. Tanssimassahan siellä ollaan. Mutta, olisihan se unelma, jos olisi tuttu puoliso tai pitkäaikainen tanssipari, jonka kanssa tanssi toimisi myös kemian tasolla. On ilo katsoa tanssipareja, jotka tanssivat tunteella.
AP
Ei se haittaa yhtään!
Toisaalta minulla on jäänyt mieleen pari varmasti 20v takaa. Piiitkä ihana hoikka, minua tuolloin varmasti 20v vanhempi nainen.
Että oli ihana.
Pitkä nainen jäi mieleen tansseista, muistan vieläkin, oli minua pidempi, olen himpun yli 180cm.
...... .
Harrastuksenako? Tottakai. On varmasti kivaa.