Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatemerkkejä joiden hinta-laatusuhde erinomainen?

Vierailija
25.01.2020 |

Kokemuksia pinoon mitkä vaatemerkit olet käytännössä kokenut erinomaiseksi hinta-laatusuhteeltaan. Kiinnostaa sekä naisten- että lastenvaatteet. Mallit ja tuotteessa käytetyt materiaalit sellaisia jotka kestää aikaa ja normaalia käsittelyä (esim. vesipesu).

Mihin merkkeihin ei tarvitse pettyä? Mihin ei tule ”merkille tyypillistä haalistumaa saumoihin” tai muuta vastaavaa?

Kommentit (824)

Vierailija
501/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uniqlon neulepuserot!

Onko sinulla kestänyt nyppyyntymättä pitkän aikaa? Itsellä suhteellisen huonot kokemukset.

Ihmettelen Uniqlon hehkutusta. Mun mielestä ihan nirunarutrikoota ja villaiset olleet sellaisia ohuita ja pisteliäitä.

Vierailija
502/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnwearin vaatteet. Yhtäkin yläosaa oon pessyt ainakin 50 kertaa, ja on edelleen lähes kuin uusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adidas ja sloggy. Siihen ne sitten loppuukin.

Sloggi on ihan hirveä - kaikki alushousut menivät parissa viikossa rikki.

Malli olisi hyvä, mutta ovat laaduttomia nykyään. Ennenhän ne kesti tosi kauan. Piti varmaan heikentää laatua, että niitä jouduttaisiin ostamaan useammin.

AIkanaan niiden valmistusmaa oli Itävalta. Silloin oli laatu toinen.

Vierailija
504/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aventura t-paidat joissa lycraa mukana. Väri ja muoto säilyy vuodesta toiseen vaikka kuin peset melkeinpä oäivittäin.

Vierailija
505/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugo Boss, Marimekko, Pallopaita, (60 luvulta äidin paita an täyskunnossa vieläkin)

Kenzo, Tommy HIllfiger, Betty Barclay

Vierailija
506/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällräven housut ja takit, ainakin pakkasettomana vuodenaikana, talvella Altitude 8848, sukkia ja muita alusvaatteita lager 157. Viimeksi mainittu ei ole varsinaisesti vaatemerkki, enemmänkin myyjä, joka teettää ja myy edullisia perusvaatteita. Suomalaisen Sidosteen villasekoitesukkiin olen pettynyt.  Eivät kestä, vaikka kynnet ja jalat hyvinhoidetut. Kenties ne onkin valmistettu vain oleiluun TV-sohvalla?

Vierailija
507/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaiset vaateteollisuuden vaatteet olivat laadukkaita kunnes EU halunneet globot tuhosi sen. EU jäsenyys on tuhonnut maamme täysin. Tehnyt teistä tyhmiä koululaitoksen vouhotuksen kautta ja ette tyhmin,ät itse sitä itse ymmärrä.kun tv ja puhelimen orjia olette. Huonosti tehdyt halvalta näyttävät rentut ovat rumia.

Myös kenkä ja laukkuteollisuus katosi. Kaikki johtuu tämä,lisistä korruptoituja poliitikkojen päätöksistä.

Vierailija
508/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uniqlon neulepuserot!

Ja Uniqlon vaatteet ylipäänsä. Jos pitäisi valita vain yksi kauppa josta ostan vaatteeni koko loppuelämän, olisi se Uniqlo.

Japanilainen firma, joka tekee vaatteensa Kiinassa. Väíttää toistuvasti ettei käytä orjatyöllä (uiguurit) tuotettua puuvillaa, mutta jotkut ovat erimieltä. 

Vierailija
509/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tam-silk

Vierailija
510/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adidas ja sloggy. Siihen ne sitten loppuukin.

En ole ostanut vuoden sisään Sloggy naisten alkkareita joten en tiedä mikä on nykyinen laatu.

Sitä ennen ostetut alkkarit olivat laadultaan huonontuneet. Repeilivät helposti ym vaikka olivat sopivan kokoisia.

Valitin mm Sokoksella asiasta ja eräs toinen asiakas oli kuulolla ja vahvisti sen mitä minä sanoin.

Ennen Sloggyt olivat parempilaatuisia ja kudos vahvempi. Ohuempi ja huonompi neulos tuli tilalle.

Vierailija
511/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimaiset vaateteollisuuden vaatteet olivat laadukkaita kunnes EU halunneet globot tuhosi sen. EU jäsenyys on tuhonnut maamme täysin. Tehnyt teistä tyhmiä koululaitoksen vouhotuksen kautta ja ette tyhmin,ät itse sitä itse ymmärrä.kun tv ja puhelimen orjia olette. Huonosti tehdyt halvalta näyttävät rentut ovat rumia.

Myös kenkä ja laukkuteollisuus katosi. Kaikki johtuu tämä,lisistä korruptoituja poliitikkojen päätöksistä.

Jos ei muuta, niin ainakin oikeinkirjoituksen taito on tuhottu.

Vierailija
512/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ril’sin villakankaiset ulsterit 1990-luvulta. Klassiset mallit ja hyvät materiaalit (90 % villaa, 10 % cashmerea). Ei kyllä ole tullut mieleen pesukoneeseen heittää. Tuuletus säännöllisesti ja tarvittaessa pesulassa käytetty. Oli kallis, mutta on maksanut itsensä moninkertaisesti takaisin.

Vierailija
513/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällräveniltä  saa aivan uskomattoman hyvä laatuisia vaatteita, jotka kestävät ja kestävät kovaa kulutusta.

Maksavat vähän enemmän ostaessa, mutta kun kestävät vuosia niin eipä siitä sitten kauhean kovaa vuosihintaa tule.  Ja kun pesee hienopesussa ja hoitaa oikein niin pysyvät hyvin kuosissa eivätkä repsota.

Vierailija
514/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritä aina katsoa ensiksi valmistusmaan, että on tehty Euroopassa.

Vältän kaikkea kiinalaista niin paljon kuin mahdollista, jos valmistusmaata ei ole merkitty niin silloin se useimmiten on Kiina, Eurooppalaiset maat yleensä aina mainostavat että valmistettu EUssa ja maan nimi.

Hyväksyn kyllä muita aasialaisia valmistajia kuten Bangladesh, Indonesia ym. mutta Kiinalaistan kohdalla mulla on täysi ostokielto, koskee myös ihan kaikkea roinaa mitä sieltä tulee ihan niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija
515/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan Bypias

No nytpä osui tämä! Olin tulossa kirjoittamaan, että ostan pellavavaatteeni netsitä latvialaisilta ompelijoilta! En tiedä saako sivustoa mainostaa mutta etsystä olen löytänyt.

Laaatu sekä kankaassa että varsinkin ompelutyössä on huippua. Hinta 100€ halvempaa kuin joku tunika bypiasilla.

no miksei saisi? kerro vaan, kiinnostaa! 

Laatu kyllä vaihtelee kovasti, on monilta merkeiltä vaatteita jotka on 10v käytön jälkeen kuin uusia , ja samalta merkiltä jotka kulahtaa 6kk käytössä. 

Idyllo?

Vierailija
516/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tulee enemmän ala- kuin ylänuolia mutta Lidlin vaatteiden hinta/laatusuhde on yksi parhaista. En väitä että kestäisivät yhtä kauan kuin pari viestiä ylempänä mainittu Fjällräven, noin esimerkiksi, mutta jos maksaa kymmenesosan ja kestää vähintään kolmasosan niin onhan se kukkaron kannalta erinomainen. Tämä etenkin pienten lasten vaatteissa joiden käyttöikä kasvamisenkin takia on luontaisesti lyhyt.

Vierailija
517/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gudrun Sjödeniltä olen ostanut yksivärisiä pellavamekkoja tai -neuletakkeja ja useita hyviä yksivärisiä villatuotteita. Kallis hinta, mutta hyvä laatu.

Lidlin leggingsit ja paksut sukkahousut olivat hyvin.

Sloggi Tai on mielestäni hyvä ja kestävä alusvaate.

Talvitakkini on Ril'sin, melkein 20 vuotta vanha ja monet luulevat takin olevan uusi. Vetoketju on vaihdettu pari kertaa.

Jep, Lidlin legginsit. Nyt alko hajoamaan yhdet ekoista, jotka ostin silloin kun ko kauppa tuli Suomeen.

Vierailija
518/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä olen tilannut Bonprix verkkokaupasta! Ihan perushyvää laatua, ei huippua mutta ei lumppuakaan. Hintaansa nähden tosi hyviä!

Vierailija
519/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Canada Goose untuvatakki, ostettu varmaan 15v sitten Kanadasta muutamalla satkulla. Hyvä edelleen, käytettynä voisi myydä enemmällä mitä aikoinaan maksanut!

Laadusta en tiedä, mutta nuo takit ovat niin järkyttävää eläinrääkkäystä, että en ymmärrä kuinka kukaan järjellä tai moraalintajulla varustettu ihminen voi niitä ostaa.

Niinpä. Oletuksena että tietää miten ne valmistetaan.

Vierailija
520/824 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset Busnelin 100 % villaa olevat naisten neuletakit. Hyvin kalliita, hyvin kestäviä ja mallit hyvin klassisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä