Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatemerkkejä joiden hinta-laatusuhde erinomainen?

Vierailija
25.01.2020 |

Kokemuksia pinoon mitkä vaatemerkit olet käytännössä kokenut erinomaiseksi hinta-laatusuhteeltaan. Kiinnostaa sekä naisten- että lastenvaatteet. Mallit ja tuotteessa käytetyt materiaalit sellaisia jotka kestää aikaa ja normaalia käsittelyä (esim. vesipesu).

Mihin merkkeihin ei tarvitse pettyä? Mihin ei tule ”merkille tyypillistä haalistumaa saumoihin” tai muuta vastaavaa?

Kommentit (824)

Vierailija
341/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaan lastenvaatteista kokemuksia, olen ostanut käytettynä ja pysyneet todella hyvässä kunnossa. Toinen, mitä olen tälläkin palstalla monesti mainostanut, on Aarre! Heiltä mulla on lastenvaatteita käytettynä, todella, todella hyvin kestäneet kovasta käytöstä ja paljosta pesusta huolimatta. Itselleni olen ostanut uutena ja ovat pysyneet melkeinpä uudenveroisina, vaikka olleet tosi paljon käytössä. Mielestäni myös Gugguun lasten housut kestää hyvin käyttöä, kyllä ne vähän haalistuu kun ovat kovassa käytössä. 

Vierailija
342/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy kirjoitti:

Samaa mieltä. Ja kun malttaa odottaa alennuksia, saa todella hyvää katetta rahoilleen. Nytkin saa seitsemänkympin tunoita alle kahdella kympillä. 

Piti vastata siihen Nanso-viestiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl

Vierailija
344/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weekday-merkin collegevaatteet. Eivät nukkaannu ja pysyvät ihanan pehmeinä sisäpuoleltakin pitkään. Mun melkeen vuosi sitten ostama collegepusakka on vieläkin kuin uusi! Muut tän merkin vaatteet onkin sitten ihan perusrytkyjä jotka menee pilalle parin pesun jälkeen.

Vierailija
345/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blundstone boots

Vierailija
346/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsen untuvatakki kestää vuodesta toiseen.

Vierailija
347/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Clarksin kengät on hyvin tehtyjä ja niillä on monta klassikkomallia, esim. desert boot tai wallabeet, jotka pysyy tuotannossa vuodesta toiseen.

Joutsenen untuvatakki on kestävä ihan kyllästymiseen asti. Haluisin jo uuden, mutta kun takki vetskareineen vaan kestää ja kestää niin en raaski ostaa uutta.

Laita joutsenen untsikka myyntiin ja osta itsellesi uusi?

Vierailija
348/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman House merkin merinovilla.

Vierailija
349/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thor Steinar, Ansgar Aryan.

Vierailija
350/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camelin takit on olleet kestäviä ja hyviä. Niistä maksaa mielellään sen 200-300 euroa, kun kestävät kovaakin käyttöä vuosikausia.

Vierailija
351/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan ostettu Turkin reissuilla piraattivaatteita koko perheelle. Puuvilla on erittäin laadukasta ja ompelevat itse. Keskustellaan ihan reilusti "original" pirateista, ei siinä mitään. Hyvä hinta/laatusuhde.

Nyt ei tietoa milloin pääsee Turkkiin.

Turkin matkat myynnissä. Edullisin 220€ lennot+hotelli.

Vierailija
352/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te käytätte kenkiä jos ne kestää 15 vuotta? Kuluuhan ne pohjatkin jo käytössä. Kyllä minullakin kaapissa kestää vaikka 20 vuotta, mutta kengät jotka on jatkuvassa käytössä kestää enintään pari kolme vuotta. Kantalapun toki voi vaihtaa jos on sellainen. Koko pohjaa suutarit ei tehdaskenkiin vaihda.

En ymmärrä. Kengäthän hajoaa 15 vuodessa vaikka niitä ei käyttäisi lainkaan. En nyt muista termiä, haperoituvat? Eli esim kengän päällysosa menee "ruttuun" vaikka kengissä pitäisi jotain paperia tai "telineitä" sisässä.

Isomummon hautajaisiin ostetut avokkaat 80-luvulta, eivät ole hapertuneet mistään.

Vierailija
353/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icebugit on kengistä ainoat, jotka mulla kestää oikeasti pitkään.

Vierailija
354/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ehkä suurin ongelma on se, että laadussa on niin paljon vaihtelua. Kuten täältäkin huomaa, toiset kehuu yhtä merkkiä ja toiset parjaa just sitä merkkiä. On kuluttajana tosi vaikeaa tietää, mikä oikeasti tulee kestämään. Välillä halvat kestää, välillä ei. Välillä kalliit kestää, välillä ei. Näistä on myös itsellä paljon kokemusta. Tosi vaikea tietää, mihin kannattaa oikeasti panostaa ja missä maksat vaan merkistä ja imagost.a

Vierailija
355/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin eettisempiä vaatteita, mutta olen köyhä ja työtön, ostan mahdollisimman paljon käytettyjä vaatteita, pois lukien alusvaatteet ja sukat. Monet H&M:n, Lindexin ja Kapp Ahlin vaatteet ovat halpuudestaan huolimatta kestäneet hyvin. Valitettavasti paitojen materiaalit ovat vuosien mittaan ohentuneet. Olen astetta rotevampaa mallia oleva nainen ja kaikkea en valitettavasti löydä kirpparilta. Jos tienaisin hyvin, ostaisin vaatteeni muualta.

Vierailija
356/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggin aluspaidat, ennen 2000-lukua valmistetut Marimekko-tuotteet ja yleensäkin vaatteet ajalta ennen "Kiinaa".

Vierailija
357/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te käytätte kenkiä jos ne kestää 15 vuotta? Kuluuhan ne pohjatkin jo käytössä. Kyllä minullakin kaapissa kestää vaikka 20 vuotta, mutta kengät jotka on jatkuvassa käytössä kestää enintään pari kolme vuotta. Kantalapun toki voi vaihtaa jos on sellainen. Koko pohjaa suutarit ei tehdaskenkiin vaihda.

Mulla on 5 vuotiaat Steve Maddenin mokkanilkkurit. Edelleen todella hyvännäköinen mokka, musta ja mokkainen ja pitäneet muotonsa. Olleet kovassa käytössä syksyllä ja keväällä ja kun asuin Tanskassa ja Eteläruotsissa, niin käytin lokakuun alusta maaliskuun loppuun vuoroin kaksien muiden kanssa. Kengät kestävät hyvin, jos ne ovat hyvälaatuiset, sulla on kolme paria, jolloin kenkäpari saa levätä, laitatat hyvällä suutarilla kestävät pohjat ja uusit ne tarvittaessa ja pidät kengät puhtaina +huollat nahkan viikottain.

Vierailija
358/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Noitten Steve Maddenien hinta oli alessa 120€.

Vierailija
359/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sastan vaatteet eivät ole ihan halvimmasta päästä mutta kestää, kestää, kestää ja kestää... ja valmistajalla on myös korjausompelupalvelu jossa saa korjautettua jos onnistuu saamaan jonkun heidän vaatteistaan rikki. Muutenkin tykkään että ovat laadukkaita ulkoiluvaatteita. Miinuksena vähän kapeat värivalikoimat mutta jos sattuu osumaan makuun niin ei voi muuta kuin suositella.

Vierailija
360/824 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi