Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että saan toivoa syntymäpäivälahjaksi mitä vaan, budjetilla max. 500€, en keksi mitään toivottavaa

Vierailija
25.01.2020 |

Minulla on jo "kaikkea" eli en nyt tarkoita mitään palatsia ja timantteja vaan kaikki perusjutut joita koen tarvitsevani. Lahjan ei tietenkään tarvitse olla noin kallis, laitoin vaan miten mies asian sanoi. Mitä toivoisit itse? Olen kolmekymppinen nainen. Matkustelusta en tykkää vaan olen enemmän kotihiiri.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timantit on ikuisia, eivät vie tilaa ja käyttöä löytyy päivittäin. 500:lla saa kivat korvikset tai kaulakorun, jollei sinulla ole reikiä. Saat joka päivä muistutuksen siitä, että puolisosi halusi ilahduttaa sinua. Anna hänelle se mahdollisuus. Nyt on alekin kultakaupoissa.

Vierailija
22/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että mies haluaa antaa lahjan ja pettyy jos sanotaan ettei tarvitse mitään.

Itse haluaisin johonkin hermoratahierontaan tai lymffaterapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjoitus hyväntekeväisyyteen, kohde jota pitää tärkeänä.

Noita Australian eläinparkoja itse asiassa ajattelin, mutta miten voin olla varma että lahjoitus menee oikeasti perille? Mitä kautta olisi varminta?

Ap

WWF Australian nettisivuilla on erillinen keräys, tosin sinne varmasti sataa rahaa miljoonittain muutenkin, koska aihe on niin tunteisiin vetoava. Entä jos sijoittaisit rahan ja antaisit tuoton jatkuvasti hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
24/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pieni reissu?

Kun justiinsa sanoi, ettei tykkää matkustelusta!!??

Vierailija
25/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitä stylistillä tyylisi 20-luvulle. En tosin tiedä, mitä nuo maksavat, mutta eiköhän tuo summa riitä.

Vierailija
26/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timantit on ikuisia, eivät vie tilaa ja käyttöä löytyy päivittäin. 500:lla saa kivat korvikset tai kaulakorun, jollei sinulla ole reikiä. Saat joka päivä muistutuksen siitä, että puolisosi halusi ilahduttaa sinua. Anna hänelle se mahdollisuus. Nyt on alekin kultakaupoissa.

Timantit eivät ole ikuisia. Tuo sanonta sopisi paljon paremmin zirkoneille, vaikka nekään eivät ole ikuisia. Vanhimmat tunnetut zirkonit on kuitenkin lähes 4 miljardia vuotta vanhoja. Yritä samaa, hiilenpala.

Vierailija
27/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastamelukuulokkeet

Vierailija
28/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylähotelliviikonloppu miehen kanssa, käytäisiin ravintoloissa syömässä ja nautittaisiin.

Vierailija
29/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee ruuat 1kk ajan. Olis käytännöllinen lahja.

Vierailija
30/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun mies nyt kysyis

- pölypussiton imuri

- 10 kerran hierontalahjakortti

- osakkeita

Vierailija
31/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin ihana idea se igluhotelli Lapissa.

Kausikortti laskettelurinteeseen tai pääsylippuja konserttiin, oopperaan, lätkään, olympialaisiin, ties mihin...

Tilaa kotisiivouskertoja tai kausikortti autopesuun..

Vierailija
32/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vain ettet tarvitse tai haluaa lahjaa. Miksi se 500 euroa pitää nyt välttämättä käyttää? Anna miehen säästää rahat.

33/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kauneushoitolaan

Vierailija
34/34 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos mun mies nyt kysyis

- pölypussiton imuri

- 10 kerran hierontalahjakortti

- osakkeita

Minä ottaisin mieluummin laadukkaan pölypussillisen imurin. Miten meninkään koskaan lankaan sen pölypussittomuuden erinomaisuudesta...? Tyhjennys on yhtä tuskaa pöllähtävän pölyn takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä