Viinaan ja huumeisiin kuolee suomessa enemmän kuin Kiinassa Koronaan
Silti media ei kohise eikä anna mitään ajantasaisia seurantoja.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Viina- ja huumekuolemat itseaiheutettuja.
No mikä ero sillä on. Eikös pitäisi kohista sitten vieläkin enemmän ettei ihmiset aiheuta niitä itse.
Kiinalaiset aiheutti Koronan itse syömällä käärmeitä.
Olisihan se hiukan tunnelmaa laskevaa kun porukka bilettämään lähtiessään joutuisi uutisia lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä ero sillä on. Eikös pitäisi kohista sitten vieläkin enemmän ettei ihmiset aiheuta niitä itse.
Antaa luonnon vaan hoitaa heikoimmat yksilöt pois.
Tarttuuko viina ja huumeet ihmisiin? Kävelet narkin ohi ja tadaa olet pöllyissä?
Viina ja huumeet tuo kivan olon ennen kuolemista. Korona ei ei anna kivaa fiilistä.
Viinaan ja huumeissiin pitäisi antaa kuolla rauhassa pois ilman mitään höössäämistä ja neulojen vaihtopalveluita. Siinäpä sitten jokainen valitsee elääkö vai kuolla.
Noihin Suomen kuolemiin voit vaikuttaa itse
Puhumattakaan tavallisesta influensasta
Mutta viina tekee onnelliseksi ja korona tekee pahaksi.
Pitäisi sitten kiiruusti ruveta rakentamaan sairaalaa näille.
Niin, entä sitten? Ongelma onkin sen helppo leviäminen ja nopea sairastuminen eikä se, kumpaan on aikojen saatossa kuollut enemmän porukkaa. Noloa väittää melko uutta vakavaa ja ärhäkkää ilmiötä ikivanhaan pikkuhiljaa mahdollisesti tappavaan ilmiöön.
Vierailija kirjoitti:
Viina ja huumeet tuo kivan olon ennen kuolemista. Korona ei ei anna kivaa fiilistä.
Jos saa koronan, niin äkkiä paljon viinaa, ja vaikka huumeitakin, jos vain tietää, mistä sellaisia saa. Ainakin saa itsensä jonkinlaiseen kooman kaltaiseen tilaan, ettei tarvitsisi niin kovasti kärsiä ennen kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Viinakuolemat on, mutta huumeet on laittomia ja niitä ei pitäisi ollakaan koko maassa.
Mitä tekee viranomaiset ja sossunihmiset?
Rangaistaan näitä ihmisiä jotka ovat altistuneet asioille joita ei ole putsattu pois tästä maasta.
Ei oikein istu minun logiikkaan että jätetään työt tekemättä ja kun joku löytää huumeita ja käyttää niitä, niin rangaistaan sitä ihmistä jota piti suojella niiltä aineilta.
Eli miksi aineita on edelleen vaikka ne on laittomia?
No mitä jos kualen Corona-kaljaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viinakuolemat on, mutta huumeet on laittomia ja niitä ei pitäisi ollakaan koko maassa.
Mitä tekee viranomaiset ja sossunihmiset?
Rangaistaan näitä ihmisiä jotka ovat altistuneet asioille joita ei ole putsattu pois tästä maasta.
Ei oikein istu minun logiikkaan että jätetään työt tekemättä ja kun joku löytää huumeita ja käyttää niitä, niin rangaistaan sitä ihmistä jota piti suojella niiltä aineilta.
Eli miksi aineita on edelleen vaikka ne on laittomia?
Mitä ihmettä sinä selität? Väitätkö tosissasi, että Suomessa kuolee huumeisiin paljonkin ihmisiä, jotka ihan vahingossa, ilman omia toistuvia tietoisia valintoja päätyivät narkkareiksi? Hups löysin tällaisia huumeita, mutta kukaan ei kertonut, ettei niitä kannata käyttää. Ihan ilmaiseksi sain niitä vuositolkulla, kun vahingossa niitä tuossa lenkkeillessäni löysin ja tottakai vedin suuhun, nenään, suoneen jne. Voi minua parkaa, kun ei kukaan suojellut!
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset aiheutti Koronan itse syömällä käärmeitä.
Eikös ne syöneet lepakoita juuri ennen kuin ensimmäinen tapaus tuli ilmi?
Tässä hyvä esimerkki ettei ymmärrä asiaa.
Sama kuin vertaisi kättä ja jalkaa keskenään