Mikä laulu saa sinut aina liikuttumaan?
Kommentit (2247)
Kari Rydmanin Niin kaunis on maa. Siinä vaiheessa, kun kuolleen lapsen luokkakaverit liittyvät mukaan lauluun, niin itken ihan täysillä.
Whitney Houston: I Learned from the Best.
Joan Armatrading: The Weakness in Me.
Milla Jovovichin koko LP "Divine Comedy".
Vierailija kirjoitti:
Katri Helena: Mun sydämeni tänne jää.
Ei liity mitään muistoja tähän eikä sellaista, että olisi muuttanut itse pois jostain rakkaasta paikasta. On vaan aikuisiällä alkanut liikuttaa selittämättömästä syystä.
Tämä soi mummini hautajaisissa viime kesänä. Ihana kappale.
Mulla nyt itkua tuottaa Chisu - Yksinäisen keijun tarina. Erehdyin ekaa kertaa elämässäni katsomaan Suomi Love (koska tiesin, että siinä on Happoradio) ja kuulin tämän. Itkin kuin pikkulapsi.
Emma Salokoski: Veden alla.
Sas vedet silmiin ja joskus kelaan tätä biisiä ja sanoja ihan vaan mielessä ja terapian tarpeessa 😊
Kyl se ois se Euroviisujen bánàani laulu.
Kate Bush - wuthering heights. Karskin, nyt jo edesmenneen, isäni lempilauluaan. En voi kuunnella ilman itkemistä, nytkin itken kun tätä kirjoitan.
Juha Tapion Kelpaat kelle vaan
Junnu Vainion "Sellaista elämä on"
Ihan alusta asti, kun laulaa "sinä kulkija kuustoistavuotias....", niin kyynelhanat vain aukeaa enkä pysty lopettamaan itkemistä. Mun lapseni ei ole vielä edes 16-vuotias, mutta itse olen nelikymppinen, kuten laulun kertoja.
Kari Tapio ei eksy taivaan lintukaan....
Vierailija8 kirjoitti:
Emma Salokoski: Veden alla.
Sas vedet silmiin ja joskus kelaan tätä biisiä ja sanoja ihan vaan mielessä ja terapian tarpeessa 😊
Sama juttu. Koskettava sävellys, en tosin ole aivan varma ymmärränkö sanat oikein. .. 🙄
Kyllä Euroviisujen bánàani laulun ohella tulee mieleen eräs Espanjalainen dance biisi missä lauletaan jotakuinkin näin.
Do you wanna lick me now - dont you love me baby.
Do you wanna lose control - oh baby baby.
Alphavillen Forever Young ja Hijo De La Luna -kappale. Pariisin Kevään Kesäyö saa myös liikuttumaan.
Certe notti-Ligabue
Vulcano- Francesca Michielin
Erika Vikmanin euroviisuehdokas biisi Cicciolina. Se kohta "kai vuoksein itkis koko Argentiina, jos on elänyt kuin cicciolina", Saa mut aina herkistymään.