Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmissuhdesotku: mitä tämä mies haluaa?

Vierailija
24.01.2020 |

Olimme erään miehen kanssa kavereita: tunsimme työn kautta ja nopeasti parissa kuukaudessa suhteemme syventyi kaveruudeksi: olimme tiiviisti yhteydessä whatsappilla ja näimme työjuttujen yhteydessä ja niiden jälkeen joskus jäimme juttelemaan yms. Puhuimme hyvinkin syvällisiä ja tiedämme molempien elämistä/asioista aika paljon kaikkea.

Nyt mies yhtäkkiä muutama kuukausi sitten ilmoitti ettei halua enää olla kaveri. Haluaa hoitaa duuniasiat yhdessä mutta that’s it.
Oloni oli pitkään kurja, koin menettäneeni sielun kumppanin, ystävän jonka kanssa todella synkkasi.
En tokikaan voi tästä suuttua tai mitään; työasiat on hoidettava edelleen eikä ketään voi ystäväksi pakottaa. Harmittaa tosi paljon vaan.

Juttelimme asioista enkä sen jälkeen ollut häneen yhteydessä. Eikä hän minuun. Näin meni pari kk. Ennen joulua otin yhteyttä työasiassa, kysyin samalla mitä kuuluu. Hän oli lomalla, laittoi lomakuvia ja vastaili samalla työasioihin iloisen oloisesti.

Jouluna toivotimme hyvät joulut.

Uuden vuoden jälkeen kysyin, voimmeko olla kavereita vai pelkästään työtuttuja. Hän vastasi että työtuttuina ”kaikki onnistuu parhaiten”.

Nyt näimme työasioissa ekaa kertaa moneen kuukauteen: kaikki oli kuten ”ennen”. Jäimme tunniksi juttelemaan ja meillä oli tosi kivaa. Mies kertoili lomastaan, omista asioistaan ja kyseli minulta kaikkea kuulumisia ym ja juteltiin siinä kaikesta maan ja taivaan väliltä. Jäi hyvä fiilis.

Seuraavana päivänä mieleeni tuli yksi asia, josta laitoin viestiä, oli lopussa vielä yksi hauska tapahtuma, mihin mies liittyi. Mies ei kommentoinut mitenkään. Sitten laitoin yhden nopeaa reagoimista vaativan työasian illalla - vastasi heti ja heitti samalla taas juttua. Hyvissä fiiliksissä meni tuo.

Olen ymmälläni. Vastaa ja ei vastaa. Ahdistuuko välillä vai miten pitäisi tulkita?
Onko mitään mitä voin tehdä?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, kiinnostaisi tietää ovatko molemmat osapuolet esim naimisissa. Sittenhän tää vasta jännä juttu on.

Vierailija
82/102 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mies ei tiedä mitä haluaa.

Vierailija
84/102 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me miehet haluamme yleensä penetroida, muut asiat tulevat sitten sen jälkeen.

Onko mies sinun tasoasi? Vai oletko hieman häntä alempana?

Meillä ei ole ollut seksiä, halailua toki.

Hän on vanhempi, hieman yli 50, minä 38. Mielestäni hän on oikein miellyttävän näköinen mutta ei ehkä ns. yleisellä mittapuulla ”komea”. Itse olen kauniiksi sanottu, mutta ei ole noussut hattuun millään tavalla enkä käyttäydy mitenkään sillä tavalla että se näkyisi. Ihan normaali olen mielestäni.

Eli voisi ehkä sanoa etten ainakaan ole ”alapuolella”.

Minulle ulkonäöllä ei tässä asiassa ole merkitystä, henkinen kemia on todella hyvä.

Ihmettelen vain mitä minulta tässä hän odottaa vai haluaako kenties päästä eroon. Ei ole ennen käynyt näin.

Ap

En usko että olet 38. Joko olet 15 tai tarvitset lääkitystä. Anna ihmisten olla rauhassa.

Vierailija
85/102 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on outoja, heidän viestittelynsä vielä kryptisempiä. Itseäni vieläkin ihmetyttää entisen, nyt varatun, pitkäaikaisen seksisuhdekumppanin vastaus kun kysyin onko vielä varattu. Vastaus: "Ainakin toistaiseksi olen"

Mitä tuokin tarkoittaa? Miksi pitää vastata noin eikä vaan myöntää tai kieltää?

No hyvimpä tunnet pitkäaikaisen seksipartnerin 😂😂😂 ts. ette tienneet toisistanne yhtään mitään.

Vierailija
86/102 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kävi mielestäni liikaa päälle. Jos toinen vetäytyy ystävyydestä ja toivoo vain työkaveruutta niin sitä on kunnioitettava. Työasioissa voit laittaa viestiä mutta älä lähde kyselemään sen henkilökohtaisempaa.

Mies on selvästi lyönyt jarrua päälle syystä tai toisesta. Tässä tapauksessa olisin ap na pitänyt hyvin asiallista linjaa. Jos hän toivoo miehen uudelleen lähentyvän siihen ei todellakaan auta viesteillä pommittaminen, pikemmin päinvastoin. Pysy etäällä, ehkä mies alkaa taas kaivata sinua. Tai sitten hän ei ole vapaa tai halukas, kunnioita sitä.

Vierailija
87/102 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ap ei suostu vastaamaan siihen, että onko mies varattu?

Mun mies on +50v ja minä 37. Meillä on 10vuoden suhde ja nyt ollut kriisiä, eikä olla pidetty sormuksia moneen kuukauteen. Siitä huolimatta ollaan uskollisia niin kauan kuin yhdessä illan toisillemme.

Minunkin miehelle on eräs työn kautta tuttu nainen laitellut mitä ihmeellisimpiä henk.koht.viestejä ja mies jättänyt vastaamasta niihin ja töitä koskeviin vastannut niihin tosi asiallisesti.

Vierailija
88/102 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mitään ihmissuhdesotkua ole. Ap vaan painostaa. Ei kukaan aikuinen ala toiselta kysellä "ollaanko kavereita", se tulee itsestään.

Vierailija
89/102 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mies oli kiinnostunut ainakin jollain tasolla, mutta syystä tai toisesta laittoi jarrut päälle. Joko ei halua sekaantua työkavereihin tai tosiaan on varattu.

Joka tapauksessa sinulle on ap sanottu, että työkaveruus ok mutta ei muuta. Joten pysy siinä. Et saa miestä kiinnostumaan viestien laittamisella tai tyrkyttämällä itseäsi. Ole viileä niinkuin mies toivoi, hoidatte työasiat niinkuin kuuluu ja se siitä.

Vierailija
90/102 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista!

En ole mieleltäni vikainen, enkä käy päälle. En tietä mistä mies ahdistui ja harmittaa, jos tein jotain väärin. Yhtä lailla laitoimme viestiä, en tiedä miten minun laittamani viestit olisivat sen ”päällekäyvempiä” kuin hänen. Jotain on kuitenkin tapahtunut, koska mies otti etäisyyttä, mutta tuskin koskaan saan tietää totuutta.

Aion jatkossa olla yhteydessä vain työasioissa - en missään nimessä halua että minusta jää ”roikkuja” kuva tai että ahdistan miestä. Sitä en halua; toivon hänelle kaikkea hyvää.

Ap

Vierailija
91/102 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varattu. Ja niin olet sinäkin. Siksi se ei uskalla.

T. Mies

Vierailija
92/102 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
93/102 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa, miksi ap lynkataan täällä. Hänhän vaikuttaa rakastuneelta ja haluaa vain hyvää, silläkin että joutuu ite luopumaan. Mä en kyllä osaa neuvoa, koska ei se viestittely auta mutta jos se mies laittaa viestiä ni sitte olis ok!!

Vierailija
94/102 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
95/102 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi vaivaamaan toi mies! Oliko kiinnostunut, mistä ahdistui, oliko varattu, miksi jäädytteli välit....miksei vaan antanut olla vaan välit piti noin tyhmästi ”viilentää” ja selkeästi pahoitti ap:n mielen - ehkä antaen hälle ikuiset arvet....

Vierailija
96/102 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain mieleen, että mies on varattu. Tai sitten työpaikalla on alettu vihjailla, tai huomautella jostain romanssista. Ja haluaa siksi ottaa etäisyyttä.

Vierailija
97/102 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vain mieleen, että mies on varattu. Tai sitten työpaikalla on alettu vihjailla, tai huomautella jostain romanssista. Ja haluaa siksi ottaa etäisyyttä.

Jos mies on varattu, on ap kyllä kaiken lukemani perusteella päässyt miehen ihon alle. Kauankohan mies kieltää itseltään totuuden. Tulee mieleen leffa, jossa ensin kielletään ja sitten langetaan...🤔

Vierailija
98/102 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
99/102 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on varattu, on ap kyllä kaiken lukemani perusteella päässyt miehen ihon alle. Kauankohan mies kieltää itseltään totuuden. Tulee mieleen leffa, jossa ensin kielletään ja sitten langetaan...🤔

Höpö höpö. Mies haluaa olla rauhassa.

Vierailija
100/102 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Mies haluaa olla rauhassa.

Ei välttämättä. Voi yrittää pelastaa suhteensa keinolla millä hyvänsä, vaikka ap janottaa.

M49