Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut

Vierailija
24.01.2020 |

Työtä, jonka haastattelu kesti vartin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken sain töitä. Ja hyvä palkkakin on.

Tingin asiasta ja palkka oli alussa 8e tunti. Sain nostettua sen 16e tunti. =)

Osasin sopivasti kiristää ja antaa näyttöä osaamisestani.

Ihan harjoitteluun pääsin.

Pitää vähän kovistella että tiedetään kuka on neuvottelussa pään päällä :)

Vierailija
2/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kysymys oli, että oletko saanut työtä, jonka haastattelu kesti vartin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
4/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut työpaikan, johon ei edes haastateltu ja hakijoita oli muitakin enkä tuntenut valitsijaa.

Vierailija
5/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä minä! kirjoitti:

Onneksi olkoon!

Vierailija
6/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ikävä kyllä. Olen se tyyppi joka palkataan tekemään kaikista ikävimmät hommat.

Vierailija
7/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kysyn rekrytoijalta että kauanko haastattelu kestää.

En suostu alle tunnin mittaisiin haastatteluihin.

Mulla on pinkka paperia ja näyttöä osaamisesta.

Kun myyn itseäni niin tarvitsen siihen tunnin aikaa.

Tunti neuvotteluihin.

Tästä lähdetään eteenpäin.

T: Haluttua kauraa

Vierailija
8/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että vastaukseni tulevat kuin apteekin hyllyltä lähes kaikkiin kysymyksiin. En tiedä miltä se ulkopuolisen silmin vaikuttaa, mutta olen ihan aito ja vastailen totuudenmukaisesti. Minun on helppoa kertoa itsestäni, mitäs siinä jäätymään. Äsken jäädyin kyllä yhdessä kysymyksessä hetkeksi, koska se oli aseteltu vähän huonosti. Kysyttiin, että miten joku läheinen kuvailisi minua. No sehän riippuu ihan tästä henkilöstä. Ei sisko ja vaikka kuvitteellinen miesystävä sano samoja asioita. Ja noissakin täytyy vastata niin, että vastaus on hyvä työn kannalta. Joten aika turha ja typerä kysymys. Lopulta sain siihenkin jotain sanottua.

Ap

Vierailija
9/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultamunia muniva ankka kirjoitti:

Yleensä kysyn rekrytoijalta että kauanko haastattelu kestää.

En suostu alle tunnin mittaisiin haastatteluihin.

Mulla on pinkka paperia ja näyttöä osaamisesta.

Kun myyn itseäni niin tarvitsen siihen tunnin aikaa.

Tunti neuvotteluihin.

Tästä lähdetään eteenpäin.

T: Haluttua kauraa

Jep jep, voit mennä muualle leikkimään.

Vierailija
10/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tarkoitetut työpaikat on tuollaisia fartin mittaisia haastatteluja.

Toista se on myyntityössä kun pitää tuoda oma osaaminen ja pätevyys esille. Sitten pitää neuvotella janalla palkasta. Pitää aina löytyä tinkimävaraa.

Oma isä koulutti minut mestariksi. Nuorena harjoittelimme yhdessä veneessä työhaastatteluja, isähän oli usein haastattelija ja antoi neuvoja miten hän itse haastattelijana ja neuvoksena kiinnittää huomiota tekijään ja hänen osaamiseen.

Osaan myydä ihan mitä vain.

Siksi se tunti pitää antaa aikaa että saan myytyä itseni.

T: se hanhi joka munii kultaa pomon käsille

Vierailija
11/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä minä! kirjoitti:

Jos katsoo yrityksen verotietoja ja ottaa vähän ennen haastattelua esille että on tinkimiseen varaa.

Mikäs siinä. Hölmöähän se on ettei vaadi enempää. Suurin osa ei kehtaa kysyä ja jää nuoleman näppejään.

Onhan sellainen sanontakin että on tyhmää maksaa liikaa ;)

Tällä me lähdetään liikkeelle. Pieni vinkki kaikille jotka ostaa tai myy.

Pyytäkää aina puolet enemmän hintaa. Siinä on sitten varaa laskea. Toisinpäin se menee palkkaneuvotteluissa.

Tähän väliin toivotan kaikille hyvää viikonloppua ja onnea palkkaneuvotteluihin tulevaisuudessa.

Vierailija
12/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun ei ikinä saa mitään hajua, että menikö nyt hyvin vai ei. Toisaalta liika innokkuus haastattelijan puolelta tuo fiiliksen, että työstä lähtee jatkuvalla syötöllä porukkaa pois (koska eivät kestä työtä) ja siksi on kiire saada joku tilalle. Mutta kun haluaisin vain tietää. En nykyään kysele edes palkasta, jos ammattiala on tuttu. Kyllä minä perustöiden palkat tiedän suunnilleen, toki ennen sopimuksen allekirjoitusta kysäisen palkasta. Kaipa sekin on sitten virhe, mutta kun en minä koe tarpeelliseksi kysyä vaikka kaupan alan palkkaa, kun se on ihan yleisessä tiedossa about kaikilla muutenkin.

Ap

Vierailija
13/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööääh öööh koht tippuu kirjoitti:

Toista se on myyntityössä kun pitää tuoda oma osaaminen ja pätevyys esille. Sitten pitää neuvotella janalla palkasta. Pitää aina löytyä tinkimävaraa.

Oma isä koulutti minut mestariksi. Nuorena harjoittelimme yhdessä veneessä työhaastatteluja, isähän oli usein haastattelija ja antoi neuvoja miten hän itse haastattelijana ja neuvoksena kiinnittää huomiota tekijään ja hänen osaamiseen.

:'D voi jessus. Lopeta jo.

Ap

Vierailija
14/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että vastaukseni tulevat kuin apteekin hyllyltä lähes kaikkiin kysymyksiin. En tiedä miltä se ulkopuolisen silmin vaikuttaa, mutta olen ihan aito ja vastailen totuudenmukaisesti. Minun on helppoa kertoa itsestäni, mitäs siinä jäätymään. Äsken jäädyin kyllä yhdessä kysymyksessä hetkeksi, koska se oli aseteltu vähän huonosti. Kysyttiin, että miten joku läheinen kuvailisi minua. No sehän riippuu ihan tästä henkilöstä. Ei sisko ja vaikka kuvitteellinen miesystävä sano samoja asioita. Ja noissakin täytyy vastata niin, että vastaus on hyvä työn kannalta. Joten aika turha ja typerä kysymys. Lopulta sain siihenkin jotain sanottua.

Ap

Itse ajattelen että tuo kohta oli ehkä se huono hetkesi.

Jäit miettimään. Myyntityössä se tarkoittaa että nyt meni reisille.

Pitää kokoajan tyrkyttää ja puhua päälle. Työntää se tavara käsiin ja ottaa ne rahat pois.

Siitä myynnissä on kyse. Luoda se tarve sille tuotteelle.

Esimerkkinä vaikka paskapaperi. Eihän sitä kukaan ostaisi, jos ei paskattaisi.

Tässä on se ydin mistä lähdetään liikenteeseen. Tää on se millä ihmiset tienaa ja maailma goes a round a round.

Vierailija
15/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse ajattelen että tuo kohta oli ehkä se huono hetkesi.

Jäit miettimään. Myyntityössä se tarkoittaa että nyt meni reisille.

Pitää kokoajan tyrkyttää ja puhua päälle. Työntää se tavara käsiin ja ottaa ne rahat pois.

Siitä myynnissä on kyse. Luoda se tarve sille tuotteelle.

Esimerkkinä vaikka paskapaperi. Eihän sitä kukaan ostaisi, jos ei paskattaisi.

Tässä on se ydin mistä lähdetään liikenteeseen. Tää on se millä ihmiset tienaa ja maailma goes a round a round.

Ööö... Et tiedä mitä työtä edes hain :'D Toivon tosissani, ettet ole noin retu oikeassa elämässä. Vaikutat tosi oudolta.

Vierailija
16/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun pomo tarkistaa että on aitoa kultaa. Aito kulta bisnismaailmassa tarkastetaan hampaan välissä.

Vierailija
17/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

i am the boss kirjoitti:

Annas kun pomo tarkistaa että on aitoa kultaa. Aito kulta bisnismaailmassa tarkastetaan hampaan välissä.

Tunnistan tuon sekopäisen tyylisi hevostallilta. En jaksa jatkaa tätä ketjua, kun tuo retu spämmää noita noloja juttujaan tänne ja luulee olevansa kovinkin nokkela.

Teen myöhemmin uuden ketjun.

Ap

Vierailija
18/18 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, enkä ole varma, kestikö se edes varttia 😃