Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet laihtuu nopeammin kuin naiset?

Vierailija
24.01.2020 |

Paksut pariskunnat -ohjelmassakin mies laihtui yli 50 kg samassa ajassa kuin nainen 30 kg. Naiselle jäikin vielä yli 10 kg laihdutettavaa. Ärsyttää oikeassakin elämässä sama kuvio. Onko miehillä nopeampi aineenvaihdunta vai mistä johtuu?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla niin usein laihdutus keskittyy siihen herkkuun,pitää olla jokin herkku siellä jossain odottamassa tai se kokonainen päivä milloin saa ja syödä herkkuja.

Vierailija
22/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nähdään miehille, naiset näkevät naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se odottava herkku on terveempi ja laadukkaampi elämä, kun ei tarvitse kantaa turhaa ihraa mukamaan kilokaupalla.

Vierailija
24/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on enemmän kestävyyttä.

Kestävyydestä oppii kestävyysvajeen vaarat elämälle otolliseksi.

Naisten kestävyysvaje taas ei ole niin otollinen koska kestävyys ei olla luotu naisille koska naisilla ei ole resursseja kestävyysvajeeseen.

Historia nyt vain on, tulee olemaan ja on aina ollut.

Toki nainen voi ja saa yrittää mutta ei miehen eli ihmisen kestävyysvajeella jos haluamme kunnioittaa historiaa.

Tälläisille kommenteille/aloituksille pitää saada näkyvyyttä jotta voimme luoda tasa-arvoa kestävyysvajeen kautta. Feminismiä tähän ei tarvita mainita, se on elävä uhka. Ei Trumpkaan halua ampua naisia, hänen jaloudellaan voitaisiin tehdä appelsiineistä miehille pidemmän kestävyyden kestävyysvajeeseen josta naisetkin voisivat nauttia myös nähdääkseen kestävyysvajeeseen inhimillisesti.

Se että nykyajan maapallossa pommitetaan ei tarkoita ettemme voisi ampua totuuksia. Pommin varmat asiat eivät taas tuo kestävyysvajeesen mitään ja sitä taas pohjois-korea rakentaa Englannin kanssa jopa vastoin feminismiä.

Tää oli kyllä paras vastaus. Ja sopii ihan mihin tahansa kysymykseen.

Vierailija
25/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan sen takia koska mies ei huijjaa kun laihduttaa, vaan tekee sen kunnolla.

ei tartte mitään herkuttelupäiviä yms.

On myös miehiä jotka kestävät chiliä paremmin kuin naiset. Toxisesta chilistä voi kyllä tulla kokonainen kirjo naisista ja niiden bimboilusta varsinkin jos asiat ja tälläiset kokemukset kruunataan maskuliinisesti.

Vierailija
26/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on parempi itsekuri. Naiset "maistelevat" herkkuja ja syövät ylipäätään liikaa, ettei vaan elimistö mene säästöliekille. 😂

Vierailija
27/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on enemmän kestävyyttä.

Kestävyydestä oppii kestävyysvajeen vaarat elämälle otolliseksi.

Naisten kestävyysvaje taas ei ole niin otollinen koska kestävyys ei olla luotu naisille koska naisilla ei ole resursseja kestävyysvajeeseen.

Historia nyt vain on, tulee olemaan ja on aina ollut.

Toki nainen voi ja saa yrittää mutta ei miehen eli ihmisen kestävyysvajeella jos haluamme kunnioittaa historiaa.

Tälläisille kommenteille/aloituksille pitää saada näkyvyyttä jotta voimme luoda tasa-arvoa kestävyysvajeen kautta. Feminismiä tähän ei tarvita mainita, se on elävä uhka. Ei Trumpkaan halua ampua naisia, hänen jaloudellaan voitaisiin tehdä appelsiineistä miehille pidemmän kestävyyden kestävyysvajeeseen josta naisetkin voisivat nauttia myös nähdääkseen kestävyysvajeeseen inhimillisesti.

Se että nykyajan maapallossa pommitetaan ei tarkoita ettemme voisi ampua totuuksia. Pommin varmat asiat eivät taas tuo kestävyysvajeesen mitään ja sitä taas pohjois-korea rakentaa Englannin kanssa jopa vastoin feminismiä.

Tää oli kyllä paras vastaus. Ja sopii ihan mihin tahansa kysymykseen.

Ja aurinko paistaa.

Vierailija
28/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on parempi itsekuri. Naiset "maistelevat" herkkuja ja syövät ylipäätään liikaa, ettei vaan elimistö mene säästöliekille. 😂

Samalla tavalla kuin tämä totuus on olemassa niin samalla tavalla on tämä vastaus olemassa.

Vierailija
29/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kg lihasta kuluttaa noin 10kcal / vrk enemmän joten lihasmassa ei ole syynä. 10kg lihasta siis kuluttaa 100kcal enemmän vuorokaudessa.

Isompi ihminen pystyy laihtumaan usein nopeammin siitä syystä että voi syödä paljon enemmän ruokaa isomman kokonsa (painonsa ansiosta). Esim 100kg mies/nainen kuluttaa kevyellä työllä noin. 3000kcal vuorokaudessa kun taas 70kg mies/nainen kuluttaa noin 2300kcal samalla työllä.

Vierailija
30/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointilekuri kirjoitti:

1kg lihasta kuluttaa noin 10kcal / vrk enemmän joten lihasmassa ei ole syynä. 10kg lihasta siis kuluttaa 100kcal enemmän vuorokaudessa.

Isompi ihminen pystyy laihtumaan usein nopeammin siitä syystä että voi syödä paljon enemmän ruokaa isomman kokonsa (painonsa ansiosta). Esim 100kg mies/nainen kuluttaa kevyellä työllä noin. 3000kcal vuorokaudessa kun taas 70kg mies/nainen kuluttaa noin 2300kcal samalla työllä.

Ihminen ollaan luotu sellaiseksi että meillä jokaisella on yhtä paljon verta kehossamme, me ei tarvita ylimääräistä verta tai painoa elimistöömme. Asiat ei ole tasapainossa nykymaapallossamme kuten ketjussa näemme. Eri ulkonäkö johtuu eri roduista joissa ei pitäisi olla eri painoisia tai eri määrä verta mikä liittyy painoon. Tämän rodullisen tasapainon saavuttamiseksi meillä on kunnianhimo ja ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunu. Kuningatar pysyttelee näissä painoissa ja verissä parhaimman mukaan mutta suomessa on myös neanderthál ihminen ja painavempia otuksia. Se mitä määritellään niin se tuntuu rajattomalta eikä oikealta, pikemmin lähi-idäliseltä. Kovasti ollaan menossa afrikan suuntaan. Terve ihminen ei myöskään näytä läskiltä kuningattareen tai neandertháľ ihmisen veren määrällä. Jostain se esikuva tulee ja ylimääräinen ahneuden paino tekopyhään kestävyysvajeeseen.

Vierailija
31/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan mitattiin chiliä meditoimalla että kuinka paljon verta ihmisillä on, ylimääräistä verta vuodatettiin jotta oltaisiin ihmisiksi joiksi me synnyttiin. Jumala on jumala ja jumalalla on isä eli perhe, koska he ovat saavuttaneet ihmiskunnassa jumalallisuuden veren tasapainolla kaikille ilman ahneutta. Meillä kaikilla on saman verran verta kehossamme jos olemme terveitä.

Vierailija
32/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihempi kuin mieheni. Olen koko ajan ollut ja laihtuminen on mulle aika helppoa. Normaalipainossa olen pysynyt koko ajan.

Vierailija
33/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naisilla on verta enemmän kehossa tällä hetkellä tai jotain ylimääräistä "suolaa" joka ei tasapainoita tasapainoista kestävyysvajetta millä nautitaan/nähdään oikeasti vettä.

Vierailija
34/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laihempi kuin mieheni. Olen koko ajan ollut ja laihtuminen on mulle aika helppoa. Normaalipainossa olen pysynyt koko ajan.

En ala solvaamaan vaikka mieli tekisi.

Vierailija
35/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset syövät kotona miestensä kanssa suunnilleen samankokoiset annokset ruokaa, vaikka mitään tarvetta moiselle annoskoolle ei ole.

Vierailija
36/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointilekuri kirjoitti:

Ja sitten on myös meitä, joilla nuo ohjearvot eivät päde. Kulutukseni on 3200-3400kcal päivässä, vaikka teen vain kevyttä työtä ja olen vapaallakin pohjattoman laiska. Perusterve olen ja hoikka (183/72). Painoni olisi alle 60kg, jos saisin vain 2300 kaloria päivässä. Kolmella tonnillakin tapahtuu lievää laihtumista.

Mittaukset on tehty monta kertaa eikä kukaan ole löytänyt syytä tälle. Kaloreita olen joutunut laskemaan aina, etten kuihdu olemattomiin. Ja mies (35v) siis olen.

Vierailija
37/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeeni keskittyy läskin tekemiseen ja testosteroini lihaksen. Naisen keho keskittyy keräämään rasvaa ja vaikka sitten ottaa energian lihaksista ja vaihtaa sen rasvaksi. Naisella kun on se ikiaikainen tehtävä olla kerran vuodessa raskaana ja sitä se keho kyttää ja pyrkii pitämään rasvoja yllä, että selviää raskaudesta. Valitettavasti naisen keholle ei ole kukaan kertonut että ruokaa saa kaupasta ja varautuminen on turhaa.

Vierailija
38/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset syövät kotona miestensä kanssa suunnilleen samankokoiset annokset ruokaa, vaikka mitään tarvetta moiselle annoskoolle ei ole.

Tämä!

Ravintoloissakin annokset saman kokoiset, vaikka naisen kulutus on kymmeniä prosentteja pienempi samoilla elintavoilla.

Vierailija
39/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuitko munalukolla ihannepainoosi?

Vierailija
40/45 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole sitä "makeanhimoa" (mitä sekin on olevinaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän