Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun imetys lopetetaan, niin pitääkö nousseen maidon antaa vaan olla tississä ja odottaa, että se häviää...

Vierailija
21.06.2006 |

tai valuu itekseen pois?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavana päivänä pikkuisen rinnat tuntui täysiltä, mutta sitten se maito sieltä hävisi.

Vierailija
2/2 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(älä kuitenkaan anna rintatulehduksen syntyä) ja sitten pumppaat pois aina sen verran, että oma olo helpottuu. Näin rinnat huomaavat, että ei maitoa enää tarvita niin paljon ja maidontulo pikkuhiljaa loppuu. Useampi päivä siihen vain kuluu! Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi