Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tee persoonallisuustesti - hanki selkeä ja tarkka kuvaus siitä kuka olet ja miksi teet asioita niin kuin teet

Vierailija
24.01.2020 |

Ilmainen persoonallisuustesti:

Vie vähemmän kuin 12 minuuttia.
Vastaa rehellisesti (silloinkin kun et pidä vastauksesta)
Yritä välttää “neutraaleja” vastauksia

https://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustesti

Tule kertomaan, mikä tyyppi olet 16:sta eri persoonallisuudesta.

"Lukijamme sanovat, että 16Personalities-testi on niin tarkka, että “se on jopa vähän pelottavaa”."

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajaja-tyyppi ja olen eläkkeellä mt syistä. Ei ihan osunut nappiin.

Vierailija
2/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asianajaja INFJ-T

"Asianajajapersoonat ovat hyvin harvinaisia. Mutta vaikka heitä on vain alle yksi prosentti väestöstä, he jättävät jälkensä tähän maailmaan. Heillä on sisäsyntyinen idealismin ja moraalin taju, mutta he ovat muita idealisteja päättäväisempiä ja määrätietoisempia.

Asianajajille maailma näyttäytyy hyvin epätasa-arvoisena paikkana, mitä sen ei tarvitsisi olla. Asianajajat ovat muita persoonallisuustyyppejä soveltuvampia oikaisemaan vääryyksiä, olivatpa ne kuinka pieniä tahansa. "

Osuu nappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ-persoona, harvinaisin persoonallisuustyyppi

https://mielenihmeet.fi/infj-persoona-harvinaisin-persoonallisuustyyppi…

Vierailija
4/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina naurattaa kun INFJ on olevinaan niin harvinainen, mut netissä suurin osa ihmisistä tuntuu olevan joko tuo tai INFP. :D Ei tunnu harvinaiselta.

Itse olen elämäntilanteesta riippuen INFP tai INTP.

Vierailija
6/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti-Intuitiivinen-Tunteva-Järjestelmällinen

Tämä testissä joka mittasi työpersoonaa.

Tuosta testistä sain kuitenkin joskus Virtuoosin ISTP

Vierailija
7/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina naurattaa kun INFJ on olevinaan niin harvinainen, mut netissä suurin osa ihmisistä tuntuu olevan joko tuo tai INFP. :D Ei tunnu harvinaiselta.

Sama kuin sanoisi että välillä olen olen vasen- välillä oikeakätinen. Ei persoonallisuus muutu tuolla tavalla.

Vierailija
8/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16personalities on surkea versio tuosta teoriasta. Tehkää testi joka arvioi kognitiivisia funktioita. Tuo testi antaa lähestulkoon satunnaisen tuloksen.

Googleen hakusanaksi mbti cognitive functions.

T: INTJ

Vierailija
9/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt testin vuosien aikana useamman kerran. Aina tuloksena ENFJ ja kuvaus kyllä sopii erittäin hyvin, hyvässä sekä huonossa.

Vierailija
10/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logistikko

ISTJ-T

Vierailija
11/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin sanoisi että välillä olen olen vasen- välillä oikeakätinen. Ei persoonallisuus muutu tuolla tavalla.

No, ikävä kyllä saan tuosta testistä molempia riippuen siitä, millaisessa elämäntilanteessa olen. Jos tunnen oloni haavoittuvaksi (esim. jotain ikävää on käynyt lähiaikoina), saan INFP, kun taas jos olen ollut enemmän suoristuskeskeinen (töissä hankala projekti tms) niin saan INTP.

Vierailija
12/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen arkkitehti-persoona.

Vierailija
13/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ESTP-A, yrittäjä-persoona. Energia, luonto ja taktiikka testin peusteella lähellä 50% hujakoita.

Minulle on tehty "oikea" persoonallisuus testi töissä aikanaan, ja tuossa löytyy kyllä paljo samaa kuin silloinkin.

Vierailija
14/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kognitiivista funktioista. INFP:llä ja INTP:llä on erilaiset funktiot.

INFP on FiNeSiTe

INTP on TiNeSiFe

Stressaantunut INFP nojaa heikoimpaan funktioonsa eli ulospäinsuuntautuneeseen ajatteluun (Te). Te on nimenomaan suorituskeskeinen funktio. INTP:n Ti eli sisäänpäinkääntynyt ajattelu on analysoiva ja tutkiva funktio. Stressaantunut INTP käyttää Fe eli ulospäinsuuntautuneet emootiot, jolloin stressireaktio on hyvin erilainen.

Persoonallisuustyyppisi ei muutu, mutta käytöksesi muuttuu sen mukaan mitä funktioita missäkin tilanteessa käytät.

Vierailija
15/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue kognitiivista funktioista. INFP:llä ja INTP:llä on erilaiset funktiot.

INFP on FiNeSiTe

INTP on TiNeSiFe

Stressaantunut INFP nojaa heikoimpaan funktioonsa eli ulospäinsuuntautuneeseen ajatteluun (Te). Te on nimenomaan suorituskeskeinen funktio. INTP:n Ti eli sisäänpäinkääntynyt ajattelu on analysoiva ja tutkiva funktio. Stressaantunut INTP käyttää Fe eli ulospäinsuuntautuneet emootiot, jolloin stressireaktio on hyvin erilainen.

Persoonallisuustyyppisi ei muutu, mutta käytöksesi muuttuu sen mukaan mitä funktioita missäkin tilanteessa käytät.

Tämän viestin piti siis olla vastaus sinun INFP/INTP henkilön viestiin

Vierailija
17/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ-A. Asianajaja. Miten se muka niin harvinainen voi olla, kun täällä palstallakin niitä näkyy olevan vallan monta. Mutta joo, olen työssä, jossa autan ihmisiä ja muokkaan maailmaa paremmaksi, tai ainakin yritän. Ja en tee sitä rahan takia, voisin tienata varmasti paremminkin, mutta tulen kyllä toimeen palkallani. Olen aikanaan uuvuttanut itseni liialla työnteolla, mutta vanhetessani oppinut hallitsemaan ja tasapainottamaan energioitani paremmin, ja tunnen olevani parhaimmillani nyt, 57- vuotiaana.

Vierailija
18/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku arkkitehti injt

Vierailija
19/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaja

Vierailija
20/67 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt testin vuosien aikana useamman kerran. Aina tuloksena ENFJ ja kuvaus kyllä sopii erittäin hyvin, hyvässä sekä huonossa.

Tein myös ton testin kognitiivista funktioista ja edelleen olen ENFJ. Mielenkiintoista kun osuu niin vahvasti 🤔