Tee persoonallisuustesti - hanki selkeä ja tarkka kuvaus siitä kuka olet ja miksi teet asioita niin kuin teet
Ilmainen persoonallisuustesti:
Vie vähemmän kuin 12 minuuttia.
Vastaa rehellisesti (silloinkin kun et pidä vastauksesta)
Yritä välttää “neutraaleja” vastauksia
https://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustesti
Tule kertomaan, mikä tyyppi olet 16:sta eri persoonallisuudesta.
"Lukijamme sanovat, että 16Personalities-testi on niin tarkka, että “se on jopa vähän pelottavaa”."
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Oho. Sain erilaisen tuloksen kuin yleensä ENFP. Yleensä olen INFP.
Tulin ekstrovertiksi kysymyksillä esiintymisestä. Höh, olen opettaja. Totta kai esiintyminen on minulle luontevaa, enkä karta sitä. Introvertti kuitenkin olen.
Sama homma, sain entp:n vaikka yleensä saan intp:n ja olen todellisuudessa erittäin vahvasti introvertti, mutta en mitenkään ujo: olen tottunut esiintyjä ja sosiaalisissa tilanteissa (esim. tuntemattomia ihmisiä tavatessa) otan yleensä itse ensin kontaktia, kun en kestä sellaista suomalaiskansallista metsäläisten epämääräistä jahkailua ja epäkohteliasta kyräilyä. Toisaalta tuttujen/kavereiden kesken isossa ryhmässä vaivun yleensä omiin ajatuksiini, kun en jaksa kuunnella ja seurata keskustelua pidemmän päälle.
Mulla näköjään vaihtelee, eri tulos joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
ISFJ-A puolustaja
Minulla sama. Puolustaja. Olen tehnyt testin ennenkin joku vuosi sitten ja sama tulos tuli siinäkin.
Puolustaja on hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Sain erilaisen tuloksen kuin yleensä ENFP. Yleensä olen INFP.
Tulin ekstrovertiksi kysymyksillä esiintymisestä. Höh, olen opettaja. Totta kai esiintyminen on minulle luontevaa, enkä karta sitä. Introvertti kuitenkin olen.
Sama homma, sain entp:n vaikka yleensä saan intp:n ja olen todellisuudessa erittäin vahvasti introvertti, mutta en mitenkään ujo: olen tottunut esiintyjä ja sosiaalisissa tilanteissa (esim. tuntemattomia ihmisiä tavatessa) otan yleensä itse ensin kontaktia, kun en kestä sellaista suomalaiskansallista metsäläisten epämääräistä jahkailua ja epäkohteliasta kyräilyä. Toisaalta tuttujen/kavereiden kesken isossa ryhmässä vaivun yleensä omiin ajatuksiini, kun en jaksa kuunnella ja seurata keskustelua pidemmän päälle.
Olen tuo, jolle vastaat. Aika lailla samanlainen. Oikein sosiaalinen, mutta en vain pidemmän päälle jaksa ihmisiä, olen mieluummin yksin. Kyse ei ole ujoudesta, ei arkuudesta, vaan jaksamisesta. Oma seura paras seura.
Myers-Briggs on ihan samaa tasoa kuin horoskoopit.
Vierailija kirjoitti:
Myers-Briggs on ihan samaa tasoa kuin horoskoopit.
No, konsultit eivät kyllä testaa työyhteisöjä ja rekrytoitavia horoskoopeilla....
Tietääkseni ainoa tieteen testaama persoonallisuusluokitus on big five. Olisipa tylsää, jos maailmassa ei mitään muuta olisi.
Oon seikkailija - tyyppiä surkimus (T) . Olin ihan järkyttynyt siitä, miten voi noin hyvin kaikki osa-alueet kolista kohdalleen. Ei muuta kuin nokka kohti uusia seikkailuja :D
Minää olen jo lapsesta saakka harrastanut äärimmäistä taideharrastusta mikä teki minusta autistiin. En tunne mielenkiiintoa tai edes ymmärrä mitä se tarkoitttaa, sitä vaaan suoritttaa eikä ymmmärrä miksi suorittaaa.
Olen tehnyt tuon testin monta kertaa ja saanut saman tuloksen joka kerta, että olisin ns looginen mahdollinen persoonallisuus. Ja luulin että se oli se oikea tulos.
Sitten tein psykologilla ns oikean persoonallisuustestin. Sain päinvastaisen tuloksen ja olenkin tunneihminen, vieläpä keskivertoa. Hän ei pitänyt tuota 16 persoonallisuustyyppitestiä oikeana testinä.
Enneagrammi on parempi testi kuin tuo.
INTP-a. Muutama vuosi sitten samankaltaisesta testistä tuli INFP, mikä enemmän läjempänä minua.
Vierailija kirjoitti:
MILF-opettaja
Täällä toinen! Kuinka sattuikaan, vaikka olemme tyypeistä harvinaisimpia eli parhaita!
INTP-A.
Olen useamman version tästä testistä tehnyt ja on tarjonnut jotakuinkin noin 20 vuotta tuota tulosta, tosin ilman tätä A -päätettä.
Mulla on sikäli lykästänyt, että olen saanut melkoisen luovan asiantuntijatyön ja saan 25% työajasta määritellä vapaasti. Ihmisten kanssa joudun toimimaan ja jossain määrin pitämään luentoja, mistä introverttiydestä huolimatta tykkään. Paikalla on ihmisiä, jotka kuuntelevat horinoitani ihan intsinä 😂
Mjuup. Ylempi korkeakoulututkinto, n40v nainen.
Sovittelija. Olen erittäin harvinainen ja poikkeuksellinen lumihiutale tai kaurahiutale. Ihan sama mikä hiutale kunhan olen vain hiutale jota muut voivat sovitella sieraimiinsa.
Vain 4% on sovittelijoita. Sovittelijat kykenevät ihan mihin tahansa, mutta eivät tee sitä.
Vierailija kirjoitti:
MILF-opettaja
MILF-käsityöläinen :D
MGHOW kirjoitti:
Hehee, olen Arkkitehti. Parasta että Arkkitehdeistä vain 0,8% on naisia. Vannoutuneena naisvihaajana piristää! 😁
Miksi vihaat naisia?
Toivon, että olet onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa. :)
N 54
"Tarkka kuvaus siitä kuka olet ja miksi teet asioita niin kuin teet". Ällöttää tämä minäminäminä-p a ska. Tavatkaa muita ihmisiä, alkakaa kiinnostua muista ihmisistä ja lakatkaa pyörimästä oman napanne ympärillä.