Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Join juuri ison lasillisen sitruuna-suolavettä

Vierailija
24.01.2020 |

Noin sinne meni viimeinen kulaus.

Tekee niin hyvää, juothan sinäkin.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just on samanlainen lasi tässä nenän edessä :D

Vierailija
2/57 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kans otin oppia huippu-urheilijalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedin herneen nenään.

Vierailija
4/57 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajajaan vaan yhteyttä.

Vierailija
5/57 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kaksi kupillista mustaa kahvia.

Vierailija
6/57 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.I.P ap

Vierailija
7/57 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös!

Tai siis, melkein myös. Join appelsiini-sokerivettä.

Vierailija
8/57 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jokainen saa juoda mitä haluaa. Itse join kahvia ja tuoremehua.

Vierailija
9/57 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä perheelle valmiina isot lasilliset!!!!!

Vierailija
10/57 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

When life gives you lemons, add salt.

Vierailija
11/57 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun Martina poisti hyvän ohjeen.

Vierailija
12/57 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottehan muistanut taas nauttia huippuvalmentajan ohjeen mukaan?

Vierailija
13/57 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattijuoppo antoi vaan hyvän Tequila-ohjeen.

Vierailija
14/57 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mara ei vain osannut kirjoittaa tequilaa oikein, joten siitä syystä se oli tipahtanut rattijuopon ohjeesta pois. 

Vierailija
15/57 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai laitoit ne hopeaveden sekaan?

Vierailija
16/57 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuiset ihmiset. En ole mikään Martina fani mutta vastaavia ohjeita netti ja lehdet pullollaan.

Jokainen päättää ihan itse mitä ohjeita noudattaa. Jos hyppy katolta on jonkun mielestä terveellinen, niin ei sitäkään ole pakko noudattaa.

Itse aion kokeilla suolasitruunavettä ihan omasta tahdostani. Lisään helteelläkin sodastreamilla tehtyyn hiilihappoveteen ripauksen vuorisuolaa ja sitruunaa. Jos treenaa ja hikoilee paljon niin suolaakin tarvitaan. Olen jo aikoja sitten kuullut tuon merisuolalisämunuaisjutunkin joten miksi tälläinen haloo?

Kiilteetkin on hampaissa tallella vaikka ikäni olen tuoremehuja, cokista ja muita ns. vaarallisia aineita nauttinut. Teini vetelee kaksin käsin energiajuomia.

Onko vaan kiva haukkua toisia kun oma elämä on mitä on?

Vierailija
17/57 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join juuri ison lasillisen punaviiniä. Tuli hyvä olo. Suosittelen lämpimästi kaikille.

Vierailija
18/57 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

53v.sohvaperunapallero kirjoitti:

Siis aikuiset ihmiset. En ole mikään Martina fani mutta vastaavia ohjeita netti ja lehdet pullollaan.

Jokainen päättää ihan itse mitä ohjeita noudattaa. Jos hyppy katolta on jonkun mielestä terveellinen, niin ei sitäkään ole pakko noudattaa.

Itse aion kokeilla suolasitruunavettä ihan omasta tahdostani. Lisään helteelläkin sodastreamilla tehtyyn hiilihappoveteen ripauksen vuorisuolaa ja sitruunaa. Jos treenaa ja hikoilee paljon niin suolaakin tarvitaan. Olen jo aikoja sitten kuullut tuon merisuolalisämunuaisjutunkin joten miksi tälläinen haloo?

Kiilteetkin on hampaissa tallella vaikka ikäni olen tuoremehuja, cokista ja muita ns. vaarallisia aineita nauttinut. Teini vetelee kaksin käsin energiajuomia.

Henkilöllä, jonka instagramin kuvauksessa lukee nutrition coach, on todellakin vastuu siitä, että hänen ohjeensa ovat paikkansapitäviä. Nuo väitteet sitruunevedestä eivät sitä olleet. Tuo neuvo ei ollut vaarallisuuden suhteen pahimmasta päästä, mutta kaikki mihinkäänperustumaton huuhaa, etenkin terveyteen liittyvä, tulisi kitkeä pois.

Vierailija
19/57 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukkeloikaas lisämunuaisten vajaatoiminta.

Vierailija
20/57 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

53v.sohvaperunapallero kirjoitti:

Henkilöllä, jonka instagramin kuvauksessa lukee nutrition coach, on todellakin vastuu siitä, että hänen ohjeensa ovat paikkansapitäviä. Nuo väitteet sitruunevedestä eivät sitä olleet. Tuo neuvo ei ollut vaarallisuuden suhteen pahimmasta päästä, mutta kaikki mihinkäänperustumaton huuhaa, etenkin terveyteen liittyvä, tulisi kitkeä pois.

Seisotko sanojesi takana myös oikeudessa? Oletko joku yleinen syyttäjä? Miksi seuraat hänen Instaa? Otat tämän kummallisen henkilökohtaisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi