Deitti käytti termiä "Ylen propaganda", kannattaako enää tavata?
Jotenkin menin niin hämilleni etten osannut sanoa mitään. Sovimmeko yhteen...
Kommentit (91)
Ikävästi lemahtaa persulta tuollainen treffikumppani.
Omalla kohdallani en usko, että voisi olla riittävästi yhteistä tuollaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No jos et persua halua elämääsi niin juokse ja lujaa.
Samaa ajattelin.
Valveutunut maailmankansalainen. Menisin itseeni jos joudun tekemään itsestäänselvyyksistä ketjuja vauvapalstalle.
Propaganda tarkoittaa mielipiteeseen vaikuttamista ja valheellisen uutisen levittämistä. Yle on tuota täynnä.
Olen komea ja mallikas mies parhaassa deitti-iässä. Luotaan naisten ajatusmaailmaa hienovaraisilla kysymyksillä. Ylen propagandan mainitseminen on tähän hyvä keino. Mihin tahansa rokkaan en sauvaani survo.
Pitäisin kynsin hampain kiinni sellaisesta, joka on ymmärtänyt Ylen propagandan merkityksen.
Yle puheessa ainakin on tasapuolista ohjelmistoa😜
Vierailija kirjoitti:
Propaganda tarkoittaa mielipiteeseen vaikuttamista ja valheellisen uutisen levittämistä. Yle on tuota täynnä.
Kaupalliset viihdekanavat lienevät sinulle sopivampi ratkaisu.
Voi olla että ette sovi toisillenne..
Vierailija kirjoitti:
Tyyppihän kuulostaa fiksulta. Jokainen tahohan levittää omaa propagandaansa. Maailmankatsomus paistaa läpi, halusimme sitä tai emme. Keskustele hänen kanssaan enemmänkin. Voi olla jopa niin fiksu, ettei kannata mitään poliittista ideologiaa.
Kaikilla on ideologia. Sehän vain kertoo, mitä asioita pidät tärkeänä.
Osa toki väittää omia mielipiteitään ainoaksi mahdolliseksi vaihtoehdoksi ja kuvittelevat olevansa ilman ideologiaa.
Kuulostaa perssulta, en jatkaisi tapailua.
Tapaile ihmeessä niin saat sellasta jytkyä haarojenväliin että tuntuu.
Tietty voit hakea jonkun punaviher ituhipipin jolla varustus on alkanut
maatua ja vihertyä.. xoxo =)
Ylen uutisissa ja ohjelmissa on korkeatasoisen sisällön lisäksi myös paljon propagandaa. Ihan terveellistä tunnistaa se.
t. Keskiluokkainen kokoomuslainen-antipersu-antivihervassari
Jos äänestää lisäksi perussuomalaisia, tekisin hänen kanssaan paljon pellavapäisiä pikkuviikinkejä :)
Ei kannata alkaa persun kanssa mihinkään.
Mä puhun koko aika tyttöystävälleni aina ylen propagandasta ja olen sanonut, että kieltäydyn lukemasta Ylen "uutisia". Hän kyllä lukee niitä. Ihan hyvin meillä menee tästä huolimatta.
Yle tuotokset ovat ainakin ainakin kolmanneksi mielipidevaikuttamista.
Multa meni luotto Yleen ja HS:n pandemian aikana. Meno on vaan jatkunut, miten kallellaan ovat tiettyyn suuntaan. En mitään litteä maa-hörhöä sentään tapailisi, mutta mulle AP:n mainitsema mies voisi olla oikein sopivaa keskustelu seuraa 🙂
Jos ei kannata mitään poliittista ideologiaa, on joko itseriittoinen typerys, joka kuvittelee olevansa "massan" yläpuolella, vaikka oikeasti on nimenomaan malliesimerkki äärimmäisestä alttiudesta ryhmäpaineelle - ei viitsi sitoutua mihinkään ideologiaan, koska ei halua päätyä kenenkään vihamieheksi. Sitten saadaan kuulla, kuinka patsaiden siirtämisen ehdottaminen on samaa kuin ISIS, koska ääripäät ovat pahasta.