Treenaatko kasvojasi
Minua on aina kehuttu niin nuoren näköiseksi, mutta salaisuus taitaa olla siinä, että juon tosi paljon vettä ja treenaan koko vartaloa kasvoista lähtien. Teetkö sinä kasvoslihasharjotuksia?
Kommentit (25)
Hei oikeesti, lukekaa asiasta ja todetkaa että ne virnistelyt yms. tekevät vain enemmän ryppyjä :-)
Hei oikeesti, lukekaa asiasta ja todetkaa että ne virnistelyt yms. tekevät vain enemmän ryppyjä :-)
Vierailija kirjoitti:
Miksi luen asiasta, jos käytäntö osoittaa ihan toista? Naamani näytää paljon paremmalta nyt kuin ennen kasvojumppaa. Katson peiliin enkä lue mitään nettijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua tää kiinnostaisi. Tavallaan tuntuu järkevältä että naama pysyy kunnossa kun sen lihaksia treenaa, mutta toisaalta epäilyttää juonteet ja ihon venyminen toistuvien ilmeiden kautta. Kunpa saisi jostain tiedon kannattaako kasvoharjoittelu.
Tapasin pitkästä aikaa kaverini, joka oli ollut ulkomailla vuoden päivät.
Hän katseli minua pitkään ja sitten sanoi, että näytän ihan erinäköiseltä kuin viimeksi eikä ollut edes tunnistaa minua. Nimenomaan ihmetteli miten paljon nuoremmalta näytän kuin viimeksi.
Eli mulla ainakin ne juonteet ovat vain hävinneet kasvojumpan myötä.
Miksi miinuksia, jos kasvojumppa on toiminut käytännössä? MIten se voi olla miinusta?
Tapasin pitkästä aikaa kaverini, joka oli ollut ulkomailla vuoden päivät.
Hän katseli minua pitkään ja sitten sanoi, että näytän ihan erinäköiseltä kuin viimeksi eikä ollut edes tunnistaa minua. Nimenomaan ihmetteli miten paljon nuoremmalta näytän kuin viimeksi.
Eli mulla ainakin ne juonteet ovat vain hävinneet kasvojumpan myötä.