Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treenaatko kasvojasi

Vierailija
23.01.2020 |

Minua on aina kehuttu niin nuoren näköiseksi, mutta salaisuus taitaa olla siinä, että juon tosi paljon vettä ja treenaan koko vartaloa kasvoista lähtien. Teetkö sinä kasvoslihasharjotuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tää kiinnostaisi. Tavallaan tuntuu järkevältä että naama pysyy kunnossa kun sen lihaksia treenaa, mutta toisaalta epäilyttää juonteet ja ihon venyminen toistuvien ilmeiden kautta. Kunpa saisi jostain tiedon kannattaako kasvoharjoittelu.

Tapasin pitkästä aikaa kaverini, joka oli ollut ulkomailla vuoden päivät. 

Hän katseli minua pitkään ja sitten sanoi, että näytän ihan erinäköiseltä kuin viimeksi eikä ollut edes tunnistaa minua. Nimenomaan ihmetteli miten paljon nuoremmalta näytän kuin viimeksi. 

Eli mulla ainakin ne juonteet ovat vain hävinneet kasvojumpan myötä. 

Vierailija
22/25 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti, lukekaa asiasta ja todetkaa että ne virnistelyt yms. tekevät vain enemmän ryppyjä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti, lukekaa asiasta ja todetkaa että ne virnistelyt yms. tekevät vain enemmän ryppyjä :-)

Vierailija
24/25 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luen asiasta, jos käytäntö osoittaa ihan toista? Naamani näytää paljon paremmalta nyt kuin ennen kasvojumppaa. Katson peiliin enkä lue mitään nettijuttuja. 

Vierailija
25/25 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua tää kiinnostaisi. Tavallaan tuntuu järkevältä että naama pysyy kunnossa kun sen lihaksia treenaa, mutta toisaalta epäilyttää juonteet ja ihon venyminen toistuvien ilmeiden kautta. Kunpa saisi jostain tiedon kannattaako kasvoharjoittelu.

Tapasin pitkästä aikaa kaverini, joka oli ollut ulkomailla vuoden päivät. 

Hän katseli minua pitkään ja sitten sanoi, että näytän ihan erinäköiseltä kuin viimeksi eikä ollut edes tunnistaa minua. Nimenomaan ihmetteli miten paljon nuoremmalta näytän kuin viimeksi. 

Eli mulla ainakin ne juonteet ovat vain hävinneet kasvojumpan myötä. 

Miksi miinuksia, jos kasvojumppa on toiminut käytännössä? MIten se voi olla miinusta?