Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että olen hänen mielestään ihanan erilainen ja rento verrattuna entisiinsä

Vierailija
23.01.2020 |

Sanoi, etten nalkuta turhasta tai oikeastaan mistään. Olen hyväntuulinen, hymyilevä ja mukava kaikille. Erityisenä plussana mainitsi sen, ettei minulla ole lävistyksiä, tatuointeja tai mitään pidennyksiä/tekokynsiä. Tuli kyllä hyvä mieli pitkästä aikaa, kun muutama aiempi kumppani on juuri näiden "puutteiden" takia hylännyt minut.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että tylsistyy. Varsinkin kun on valinnut täysin erilaisia naisia jo useamman kerran.

Vierailija
2/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin loukkauksena, jos minua alettaisiin vertailla exiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla lailla puhuva mies on epäilyttävä. Exän haukkuminen on hälytysmerkki. Ja todennäköisesti se "nalkutus" on ollut sitä, että nainen on muistuttanut kotitöiden kuuluvan myös miehelle. Tuo mies ei ole vielä paljastanut niitä puolia, mihin exä kypsyi. Viitteitä voi saada kysymällä tarkemmin, mistä exä "nalkutti".

PS. Varaudu itsekin eroon

Vierailija
4/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehen entisillä sitten ollut syytä olla pahantuulisia, murjottavia ja nalkuttavia....? Niinpä.

Vierailija
5/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut aivan samoja asioita. Kunnes piti ruveta oikeasti keskustelemaan ja sopimaan jostain asioista ja pelkkä keskustelunavaus oli nalkutusta.

Vierailija
6/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko kakkosta

Vierailija
7/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kouluttaa sinua. Sinulla ei ole vielä ollut syytä olla huonolla tuulella. Kehuilla mies yrittää varmistaa, että pidät mölyt mahassa sitten kun tulee vastoinkäymisiä. Hän myös selvästi tietää että muiden lyttääminen saa sinut kehräämään. Vastenmielinen piirre, siis sinulla.

Vierailija
8/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliseinen pelimiestaktiikka, saadaan nainen tuntemaan itsensä erityiseksi, vaikka todellisuudessa tämä sama asia sanotaan jokaiselle naiselle.

Vierailija
9/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne samat ihannoidut piirteet on lopulta syy eroonne koska sinä olet niin tavis ja tylsä. Nämä on nähty. Kuulemasi puheenvuoro ei ole mitenkään uniikki, eiköhän me kaikki olla alussa se kuultu joltain häröpäältä jonka olisi voinut jättää väliin.

Vierailija
10/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama AP kuin viime viikolla, ainakin kuulostaa samanlaisilta nuo exät (tatuointeja, lävistyksiä, jne.)?

Vierailija
11/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
12/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varma juttu on se että tuo mies on itse käytöksellään aiheuttanut sen että ex-naisten täytyi "nalkuttaa". Harvempi sitä huvikseen tekee vaan ihan syystä. 

Vierailija
13/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se sanoo kaikille

Vierailija
14/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkomatskua. Olet löytänyt itsellesi miehen, joka ei osaa kehua omaa kumppaniaan haukkumatta muita naisia. Luuletko, että tuommoinen mies hirveämmin kunnioittaa sinuakaan?

Vierailija
15/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttaminen naisella johtuu yleensä siitä, että mies ei kuuntele. Ei ensimmäisellä, ei toisella, ei kolmannella, ei neljännellä jne. kerroilla. Siitä syntyy nalkutus. Mies ei siis kuuntele eikä arvosta näin ollen puolisoaan missään suhteissa. Tämä kyvyttömyys suhtautua arvostavasti kumppaniin laitetaan kumppanin syyksi ja viaksi, vaikka vika on miehen joka ei kuuntele. Kukaan ei nalkuta huvikseen, se on kuluttavaa ja turhauttavaa. Eli sinulla on mies joka ei arvosta näkemyksiäsi eikä huoliasi ja kaikki hänen laiminlyöntiensä aiheuttamat turhautumisen tunteet sinussa, on vika sinun persoonassasi. Oikea helmi siinä sinulla.

Vierailija
16/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exien haukkuminen ei ole hyvä merkki. Voit olla varma, että päädyt vielä samaan ”hullujen ja nalkuttavien” exien sakkiin.

Vierailija
17/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap kuuntele katkerien, tatuoitujen ja ylimeikattujen ripsipidennysnaisten paskaa tässä ketjussa. Olen ihan samaa mieltä miehesi kanssa.

Vierailija
18/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ap kuuntele katkerien, tatuoitujen ja ylimeikattujen ripsipidennysnaisten paskaa tässä ketjussa. Olen ihan samaa mieltä miehesi kanssa.

Jaa olet samaa mieltä että aloittaja on aina iloinen, vaikka et ole ikinä häntä tavannut. Just. Ymmärrän että hermostuit kun aloituksesi sai huonon vastaanoton, mutta kannattaa silti hetki miettiä ennen kuin vastaat itsellesi.

Vierailija
19/19 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan suoraan sitten että äijä on narsisitinen. Tuo on groomaus taktiikka jossa uhri nostetaan jalustalle parempana kuin muut ja erityisempänä kuin muut. Noin 3-6 kuukauden päästä vedetään matto alta ja ap on ruma, typerä, liian vaativa ja liian tunteellinen ja tietysti jokainen ex oli parempi kuin hän. Suhteen rinnalle on tuotu joku muu nainen, joka on kuin kanarialintu ja sitä esitellään ystävänä, jotta ap tuntisi olonsa mustasukkaiseksi ja riittämättömäksi. Siitä se lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi