Menossa syömään ensimmäistä kertaa miesystävän ja hänen vanhempiensa kanssa, mies mainitsi että heidän suvussaan naiset eivät koskaan tilaa lihaa
Ei suoraan sanonut ettenkö saisi tilata lihaa, mutta antoi melko selkeästi tuolla ilmauksella niin ymmärtää? Mitä mielestänne on kohteliasta tilata tällaisessa tapauksessa?
Kommentit (47)
Syön itse kasvispainotteisesti, joten varmaankin tilaisin kasvisannoksen joka tapauksessa.
Samoin vältän sianlihaa juutalaisten seurassa ja tilaan ravintolassa limua, jos seuralaiseni on toipuva alkoholisti. Ei ravintolassa syöminen ole minulle niin ainutkertainen tapahtuma, että pitäisi saada juuri sitä mitä haluan, toisten tunteista tai kulttuurisista taustoista riippumatta. Kasvissyöjä voi olla vaikka buddhalainen.
Tilaa mereneläviä jos mies sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Muista iso tuoppi olutta !
Jälkiruoaksi single malt viski, kuivana.
Vierailija kirjoitti:
No jos mies ei halua että pureskelet jotain kahden kilon ihramöykkyä kun tapaat hänen vanhempansa? Ei sovi naiselle syödä kuola ja rasva ympäriinsä roiskuen.
Tämäkin voi olla. Haluaa että olet eduksesi.
Sanoisin, että sittenhän minä olen ensimmäinen, joka tekee niin.
Oikea vastaus on tilatessa sanoa, että otat pihvin ja maksat sen itse, koska miehesi kertoi että heidän suvussa ei ole varaa ruokkia naisia ja proteiini on varattu vain miehille.
Vierailija kirjoitti:
Suurin tomahawk pihvi eteen mitä löytyy ja syöt sen paljain käsin luusta kiinni pitäen
Murise samalla ja näytä uhkaavasti alahampaita. Groarh!
Vierailija kirjoitti:
typerä provo
Suoraan Putouksesta.
Miehen kirjoittama
Tuolla perähikiällä meno on kuin putouksesta(vain raadollisempaa ja humalaisempaa), joten ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
No jos mies ei halua että pureskelet jotain kahden kilon ihramöykkyä kun tapaat hänen vanhempansa? Ei sovi naiselle syödä kuola ja rasva ympäriinsä roiskuen.
Siinä ei ole mitään välimuotoa syökö naisellisesti kikattaen siveästi salaattia vai ahmii kahden kilon ihramöykkyä kuola ja rasva roiskuen?
Vierailija kirjoitti:
Verinen pihvi
Minä tilaisin tartarpihvin, mitä sitä edes paistelemaan.
En usko että kyseessä on vegaanijuttu (huom edelliset kommentoijat). Pikemminkin joku vanhanaikainen sukupuolijuttu. Punainen liha on miesten juttu ja kevyet salaatit naisten.
Sanoisin miehelle, että ”Onneksi emme ole sukua.” Ja tilaisin isoimman lihapiffin, mitä tarjolla olisi ja kehuisin sitä vuolaasti. Kertoisin pöydässä myös, että ”Meidän piireissä vain minimynäiset miehet sanelee, mitä naiset saa syödä.”
Tilaisin just sitä ,mitä mieli tekee.
Mikä ravintola, minkä maan keittiö?
Vierailija kirjoitti:
En usko että kyseessä on vegaanijuttu (huom edelliset kommentoijat). Pikemminkin joku vanhanaikainen sukupuolijuttu. Punainen liha on miesten juttu ja kevyet salaatit naisten.
Onko Suomessakin muka tällaistä? Olen törmännyt vain ulkomailla. Täällä jään keskellä on vähän erilainen suhde ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole mitään välimuotoa syökö naisellisesti kikattaen siveästi salaattia vai ahmii kahden kilon ihramöykkyä kuola ja rasva roiskuen?
Kaunis nainen joka ottaa reippaasti kahden kilon ihramöykyn käpälään ja kaluaa sitä kuola ja rasva roiskuen kuulostaa paljon kiinnostavammalta kuin salaatti&kikattelu.
Sun pitää tilata kasviksia. Näin toimimalla todistat että olet kiltisti omaksunut nykynarratiivit ja vihertävän ajattelun. Alistumalla osoitat myös, että olet helposti muokattava ja hyvä ja kiltti puoliso miehellesi.
Mies tykkää myös kun laitat suvun itsesi edelle. Sinun pitää uhrautua altruistisesti, jotta maailmasta tulee parempi paikka.
Kerta se on ensimmäinenkin! Tilaa vaikka Entrecôte oikein raakana ja verisenä.
typerä provo
Suoraan Putouksesta.
Miehen kirjoittama