Menossa syömään ensimmäistä kertaa miesystävän ja hänen vanhempiensa kanssa, mies mainitsi että heidän suvussaan naiset eivät koskaan tilaa lihaa
Ei suoraan sanonut ettenkö saisi tilata lihaa, mutta antoi melko selkeästi tuolla ilmauksella niin ymmärtää? Mitä mielestänne on kohteliasta tilata tällaisessa tapauksessa?
Kommentit (47)
Tilaisin lihaa jos sellaista haluaisin syödä.
No jos haluat lihaa niin lihaa.
Et kuulu sukuun ja mitä sitten vaikka kuuluisitkin?
Provo?
Ravintolan isoin pihvi. Tietenkin.
Jättäisin menemättä, jos itse ei saa haluamaansa ruokaa tilata.
No ensi töiksesi tilaat kymmenkunta kokolihamakkaraa, sianpään ja kaksi kiloa ribsejä. Ja syöt niitä sitten apelle ja anopille ilkeästi samalla virnuillen.
Joku vegaanihippianoppi tiedossa. Juokse, kun vielä voit.
Kohteliasta on tilata sitä mitä haluat. Ethän ole kuitenkaan menossa vegaanifestareille? Jos olet kasvissyöjä, tällä ei ole merkitystä. Jos syöt myös lihaa, mieti miten jalkovälikillutin liittyy siihen mitä suuhunsa laittaa. Jonkun ihmetellessä asiaa voit vaikka ystävällissti todeta että teidän suvussa naiset tilaavat mitä haluavat.
Eksä yritti joskus tuota samaa, tosin sanoilla "Mun kaikki muijat on sitten aina tilanneet joko salaatin tai kalaa" En tajunnut että hänen mielestään minunkin olisi pitänyt tilata samoin. Tilasin lehtipihvin ja lohkoperunat. Jälkeenpäin autossa alkoi raivota kuinka "kaikki tuijottivat" ja nolasin hänet. Se suhde ei kauaa kestänyt ja hieman myöhemmin kuulin, että tämä tyyppi on joutunut suljetulle osastolle psykiatriselle.
Päätä itse. Mitä tuollaisesta suhteesta tulee jos alat antaa periksi jo nyt? Mieti todella mitä teet elämälläsi ja mitä haluat. Kävisikö joku kala, jos nyt kuitenkin haluat myötäillä?
Tilaat mitä mieli tekee.
Jos tekee mieli lihaa tilaat sitä ja seuraat tilannetta. Jos suku ei osaa käyttäytyä = ei tarvitse hengata niiden kanssa ja jos mies menee kippuralle etsi parempi.
Suurin tomahawk pihvi eteen mitä löytyy ja syöt sen paljain käsin luusta kiinni pitäen
Jätä tuommoinen heikko mies. Menet ja tilaat lihaa juuri siksi jotta näkevät että olet oma itsenäinen persoona
Joskus jos mun poika tuo tyttöystävän syömään meidän kanssa, niin poika voi sanoa samaa. Minä en syö koskaan ravintolassa lihaa, koska en pidä lihan mausta. Tytär on puolestaan vegaani.
Mieheni ja poika syövät lihaa. Ja on aivan sama mitä poikani tyttöystävä joskus söisi. Kunhan söisi eikä ronklaisi ihan älyttömästi.
Ei kai tuohon voi muuta vastata kuin "tietääkseni emme ole sukua".
M49
No jos mies ei halua että pureskelet jotain kahden kilon ihramöykkyä kun tapaat hänen vanhempansa? Ei sovi naiselle syödä kuola ja rasva ympäriinsä roiskuen.
Tilaat ihan sitä mitä mielesi tekee. Syököön suku pelkkiä kasviksia, sinun ei tarvitse.