Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastaja loukkaantui verisesti ...

Vierailija
21.06.2006 |

Eli minulla ollut 8 kuukauden pituinen suhde vanhempaan mieheen ( minua 15 vuotta, mutta en minäkään alle 30 . v. ) . Eilen olin tosi kireenä , ja koska tiedän hänen olevan lomalla perheensä kanssa . Kulissiliitto viran ja lasten takia .

nO LAITOIN , ETTÄ HALUAN LOPETTAA KOKO HIIVATIN SUHTEEN , KOSKA MITÄ VITTUA MINÄ TÄSSÄ ROIKUN , JOS VAIMOAAN EI KOSKAAN JÄTÄ . Sori , isot .

Ei olla koskaan vaimon jätöstä tms . puhuttu , mutta totuus on , vaikka sitä seksiä olisi sen vaimon kanssa vaan kerran puolessa vuodessa , minuun sattuu . Ei kukaan järkevä halua jakaa rakastamaansa ihmistä .

No nyt loukkaantui niin verisesti , kun mainitsin , että tuskin olen kovin tärkeä hänelle ja tunnen itseni kakkoseksi .

Harmittaa , kun mies nyt itkeskelee , kun olen luullut olevani vaan joku veruke . Tiesin , että meillä oli enemmän , mutta joskus oli päästettävä paineet ulos .

Nyt vaan oottelen , leppyykö hän , vai kariutuko suhde tähän ..

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat vanhempani erosivat sitten vasta, kun olimme kasvaneet siskoni kanssa tarpeeksi. minä olin kyllä henkisesti sairas siinä perheessä, KOSKA aistin tuon tukahtuneen ilmapiirin. olin sairas siitä perhe-elämästä: koska aistin koko ajan, että isä lähtee vielä. ja niinhän siinä kävi. ja: olen edelleen sairas! vaikak olen lähes 30. en luota miehiin! ja tämä johtuu tukahtuneesta lapsuudestani.

sanot, että miehelle on tärkeintä lasten hyvinvointi. pitäisiköhän se miettiä uusiksi?

Vierailija
42/43 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiolot mahdollisimman normaaleina . Mutta totuus on , että vaimon kanssa ei löydy yhteistä säveltä . Ja aina kun talossa riidelty , tytär vauhkoontuu ihan täysin , ja koko hänen elämänsä pää alaspäin . Tuota sinun kantaasi en ole ajatellutkaan . Mies vaan yrittää pysyä rauhallisena siellä lasten takia ja taitavat sen kaikki tietää .

Mutta en rupes miestä neuvoamaan . Hän saa sopia asiat lasten kanssa keskenään . Jos kamalasti pusken väliin , tulee vaan enempi sotkua .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perhettä rikkonut enkä miestä pakottanut . Päinvastoin yrittänyt kaikin voimin pyristellä vastaan tunteitani .