Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastaja loukkaantui verisesti ...

Vierailija
21.06.2006 |

Eli minulla ollut 8 kuukauden pituinen suhde vanhempaan mieheen ( minua 15 vuotta, mutta en minäkään alle 30 . v. ) . Eilen olin tosi kireenä , ja koska tiedän hänen olevan lomalla perheensä kanssa . Kulissiliitto viran ja lasten takia .

nO LAITOIN , ETTÄ HALUAN LOPETTAA KOKO HIIVATIN SUHTEEN , KOSKA MITÄ VITTUA MINÄ TÄSSÄ ROIKUN , JOS VAIMOAAN EI KOSKAAN JÄTÄ . Sori , isot .

Ei olla koskaan vaimon jätöstä tms . puhuttu , mutta totuus on , vaikka sitä seksiä olisi sen vaimon kanssa vaan kerran puolessa vuodessa , minuun sattuu . Ei kukaan järkevä halua jakaa rakastamaansa ihmistä .

No nyt loukkaantui niin verisesti , kun mainitsin , että tuskin olen kovin tärkeä hänelle ja tunnen itseni kakkoseksi .

Harmittaa , kun mies nyt itkeskelee , kun olen luullut olevani vaan joku veruke . Tiesin , että meillä oli enemmän , mutta joskus oli päästettävä paineet ulos .

Nyt vaan oottelen , leppyykö hän , vai kariutuko suhde tähän ..

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tilanteen tullen saatan kirjoittaa aivan holtittomasti tällä palstalla ja jopa vähän murtaen länsisuomalaisittain. Ihan sama minulle, kirjoitan virheetöntä tekstiä tiet. työssäni, mutta täällä en helvetti rupea tsekkaamaan joka kirjainta.

Vierailija
22/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan kirjoittelen , en tarkista , vaikka jokunen sanakin jäisi välistä . AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monikin mies vaihtaa hyvin " palvelleen " vaimonsa nuorempaan ( esim. Timo T . A Mikkonen, Hjallis jne. )

Eipä silti käy kateeksi ap : n tilanne!

Ja vielä tuosta kirjoitusasiasta: ihan turhaan mollaatte ap : ta , nuo välimerkkien välissä olevat välit on varmaan linkityskiellon takia. Itsekin näpyttelen tätä viestiä kolmatta kertaa, kun linkittäminen on kielletty!!!

Vierailija
24/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laitoin tähän ketjuun jo jossain vaiheessa viestin, että periaatteessa mulla ihan sama tilanne. Mun pitää olla päinvastoin varpaillani, että herra vaan ei jätä minua, siis en mitään vaatimuksia tms. saa asettaa.

t. se toinen maisteri

Vierailija
25/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteesi on tosi raskas. Ja se on sitä myös miehelle, jos hän tosiaan sinua rakastaa.

Elin samanlaisessa tilanteessa, toisena naisena, pari vuotta. Me yritettiin lopettaa suhdetta ja sain juuri tuollaisia samanlaisia " kohtauksia" kuin sinäkin nyt tunnuit saaneen. Ehkä jonain päivänä suhde olisikin loppunut, sillä minä halusin enemmän enkä lopulta enää jaksanut tyytyä epämääräisyyksiin, haaveisiin ja salailuun.

Meille kävi niin, että viimeisen erossaoloyrityksemme aikana miehen vaimo löysi viimein pitäviä todisteita olemassaolostani. Oli kyllä epäillyt jo pidemmän aikaa. Mies joutui koville ja mietti kuukausikaupalla mitä tekee.

Tänä päivänä elämme yhdessä ja meillä on kaksi lasta.

Mutta sen kyllä sanon, että jos voisin mennä vuosia taaksepäin, yrittäisin kuitenkin vielä luotsia asiat niin, ettei meistä olisi tullut paria. Ihan vain siksi, että kaikkiin muihin ihmisiin on sattunut niin paljon. Sen kanssa on vaikeaa elää, sen asian kanssa on vaikeaa myös pitää parisuhdetta kasassa ja se on myös muuttanut miestäni pysyvästi. Ja lopulta emmehän me toisiamme edes oikeasti tunteneet, kun vain tapailimme: yhdessä arjen eläminen on kuitenkin niiiin erilaista.

Voimia ja iloista kesää teille!

Vierailija
26/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän , että kuulumme yhteen . Mies on samaa mieltä . Olemme puhuneet , että jos mies nyt lähtisi , se voisi rikkoa myös meidän onnemme , koska huoli lapsista on kova . Varsinkin " sairaasta . "

Olemme monesti yrittäneet lopettaa suhdettamme , yleensä minä . Koska minulla ei siteitä muihin miehiin tms . joka koskettaisi miestä .

Olemme kuin yksi ja sama ihminen . Yhdessäolomme ei ole pelkkää seksiä , jos niin ajattelette . Viihdymme toistemme seurassa ja tuntuu , kuin kaksi pitkään eksyksissä ollutta ihmistä löytäisi toisensa .

En rupea miestä painostamaan nyt enempää . Tämä oli jo tarpeeksi rankka homma hänelle . Ääni oli niin itkuinen ( tunnistan sen .. ) , ja oli yön miettinyt lähtisikö pois kotoaan . Mutta totuus on se , ettei se välttämättä tekisi hyvää suhteellemme , kunnes asiat lasten kanssa selvitetty . Miehelle tärkeintä lasten hyvinvointi ja , jos lähtisi pois heidän luotaan , saattaisi se heijastua meidän suhteeseen negatiivisena asiana .

Tällä hetkellä tuntuu , että voisin sen kaksi vuotta odottaa ja jatkaa näin . Vaikka välillä ahdistaakin koko homma ja pahasti . Mutta sitten kun miettii , tunteita , toista ihmistä sekä ihania hetkiä yhdessä ne vievät voiton .

En vain voi kuvitella häntä pois elämästäni . Ja tiedän , että kävi miten kävi , olemme ( parhaita ) ystäviä koko loppuelämän . Niin on mieskin aina sanonut , kun olen kohtauksia saanut .

Kiitos kaikille tukeneille . Voimia kaikille olettepa minkälaisessa suhteessa tahansa . Rakkaus on ihmeellinen voima , eikä sille paljon mahda , jos kohdalle sattuu . tAISTELTU TUNNETTA VASTAAN ALUSTA SAAKKA , MUTTA JOKU SANATON SIDE VÄLILLÄ VETÄÄ PUOLEENSA..

Vierailija
27/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sattuu , kun miettii , onko asiat niin , kun puhuu. Onko vaimon kanssa suhde sellainen kuin on .. Ymm...

eihän tosta sää erkkikään selvää mitä sä kirjotat... ja sitä paitsi avauksena tosi tylsä ja vanha :(( keksi parempi.

Vierailija
28/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä avaa tyhmiä ja vanhoja aiheita . En ole tämän sivuston vakkari , joten en voi tietää , kuinka monta aloitusta samanlaisesta aiheesta tehty .

Ja onko sinulla ymmärryksessä vikaa ? Kun jo alussa ilmoitin , etten ole alle 30 - kymppinen .

Vierailija
29/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset eivät ole vielä isoja, asia on juuri niin, että miehen varhainen lähtö kotoaan söisi lopulta sitten myös teidän suhdetta, miehellä saattaisi olla huono omatunto lasten puolesta. Eli kannattaa vielä hiukan odotella. Itsekin odottelen, vaikka siis mulla ei todella ole horisontissa mitään lupausta miehen puolelta. Jotenkin vaan silti tuntuu just samalta mitä sanoit, että sellainen yhteys on, ettei sitä oikein mikään taida rikkoa.

Vierailija
30/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä itse teette?Olette rikkomassa toisten perhettä!En alentus ikinä tollaseen!

Vierailija
31/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoja henkisiä ongelmia . Näillä en tarkoita tyypillisiä teinijuttuja .

Monesti on mies sanonut lähtevänsä , mutta tyttöjen pyynnöstä jäännyt vielä . Ainoa syy kaiken koossa pitämiseen on nuorimmainen tytär . Tämän mies minulle tänäänkin sanoin ja uskon häntä .

Ja harva mies lomaltansa tunnin välein muistelee rakastajaansa . :-)

Niin, maisteri ystäväni , luulen , että kaikella on aikansa , paikkansa ja syynsä tapahtua . Jos meidät on määrätty olemaan kyseisten ihmisten ihmisten kanssa , niin tulee käymään .

Olen ehkä idiootti , mutta niin pirun onnellinen - Kuhan ei " kohtausta " menossa . ;-)

Vierailija
32/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies antanut tilaa suhteelle , niin kaikki ei ole kunnossa ydinperheessä . Seuraavaksi varmaan tulee , kommenttia , että sinulle käy samoin ja pettää sinuakin . Jos näin käy niin se oli kohtalon ivaa . AP

Vierailija
33/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on niin lukuisia kertoja tehnyt homman niin selväksi, että jos saan jonkinlaisen kohtauksen, se on sitten sitä myöten selvää. Hän on varmaan hiukan kovempi ja kylmäkiskoisempi tyyppi kuin sinun " herrasi" ...Siis ei katsele kauheasti hyvällä minkäänlaisia kohtauksiani.

Aika hauska, että meitä " idiootti-maistereita" on näissäkin ympyröissä...

Vierailija
34/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asiat menee kuten toivotte niiden menevän.

Vierailija
35/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yksi vahvimmista puolista on keskustelu . Olllaan sovittu , että aina puhutaan , jos joku vaivaa mieltä . Niin ollaan selvitty muutamista kriiseistä , jotka tulleet mun mustasukkaisuuden seurauksena . Yleensä selvitetään asiat päivässä . Ja sitten ollaan taas onnemme kukkuloilla ja mies lähettelee ihania viestiä koko ajan .

Juu , tämä mies on herrasmies .Välillä liiankin .Haluaa tehdä kaikki onnellisiksi , ja useimmiten unohtaa itsensä . Miettii omaa onneaan viimeisenä .

Voimia teidän suhteeseen , ja kysypäs mieheltäsi , mitäs hän tykkäisi jos sinulla olisi joku..

Vierailija
36/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti meille sitten lopussa kiitos " seisoo" ;-).

Joo, kysyn häneltä tota asiaa, siis, että mitäs jos minulla olisikin joku.

Vierailija
37/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole puoliso, joten ellet halua jatkaa suhdetta (vain mustasukkaisuuden takia) lopeta se.

Vierailija
38/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden merkeissä tavattiin .

Vierailija
39/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rakastajani asuu myös toisessa maassa, suhde on kestänyt nyt reilun vuoden. Löysin hänet kun oma avioliittoni oli päättymässä. Tapailemme epäsäännöllisesti työmatkojen merkeissä, tekstailemme päivittäin ja keskustelemme webbikameran kautta. Mies minua 15 vuotta minua vanhempi ja herrasmies hänkin, itse olen myös yli 30v. Elämä on samalla ihanaa, mutta samalla kokonaan kaipauksen läpäisemää. Minun rakastajani ei edes lupaa jättää vaimoaan, vaikka hänen avioliittonsa onkin rakkaudeton. En haluasi hänen hylkäävän elämäänsä takiani, sillä hän joutuisi luopumaan niin paljosta, vaikka tiedän hänen rakastavan minua. Elämä on niin paljon monimutkaisempaa kuin koskaan saatoin kuvitella...emmekä osaa tai pysty päästää irtikään - ainakaan vielä. Minulle hän on elämäni suuri rakkaus, vaikka niin surullista ja moraalitonta kaikki onkin...

Vierailija
40/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 55