Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastaja loukkaantui verisesti ...

Vierailija
21.06.2006 |

Eli minulla ollut 8 kuukauden pituinen suhde vanhempaan mieheen ( minua 15 vuotta, mutta en minäkään alle 30 . v. ) . Eilen olin tosi kireenä , ja koska tiedän hänen olevan lomalla perheensä kanssa . Kulissiliitto viran ja lasten takia .

nO LAITOIN , ETTÄ HALUAN LOPETTAA KOKO HIIVATIN SUHTEEN , KOSKA MITÄ VITTUA MINÄ TÄSSÄ ROIKUN , JOS VAIMOAAN EI KOSKAAN JÄTÄ . Sori , isot .

Ei olla koskaan vaimon jätöstä tms . puhuttu , mutta totuus on , vaikka sitä seksiä olisi sen vaimon kanssa vaan kerran puolessa vuodessa , minuun sattuu . Ei kukaan järkevä halua jakaa rakastamaansa ihmistä .

No nyt loukkaantui niin verisesti , kun mainitsin , että tuskin olen kovin tärkeä hänelle ja tunnen itseni kakkoseksi .

Harmittaa , kun mies nyt itkeskelee , kun olen luullut olevani vaan joku veruke . Tiesin , että meillä oli enemmän , mutta joskus oli päästettävä paineet ulos .

Nyt vaan oottelen , leppyykö hän , vai kariutuko suhde tähän ..

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin maksua en ole häneltä koskaan perinyt ;-)

Vierailija
2/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut , että suhde loppuu , mutta vitutti niin paljon . Kateus vaimoa kohtaan . Vaikka lopulta selvisikin , että vaimo ei koko päivänä lähimaillakaan .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään virka tai lapsi ei mulle riittäis verukkeksi tuollaiseen.

Ei mikään. Lapsiansa voi nähdä eron jälkeenkin ja hei, eroshan pääministerikin virkakaudellaan!

Vierailija
4/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisitko oikeasti naida miehen joka kerran jätti vaimonsa sinun vuoksesi?

itse olen ollut tilanteessa jossa rakastuin varattuun mieheen. kaikki klassiset piirteet olivat siinä: vaimon kanssa oltiin vain kavereita, ei seksiä ynnä muuta skeidaa jota ei KUKAAN itseään kunnioittava nainen usko. sovimme, että vaimon huonoista puolista ei mainita meidän suhteessamme, en halunnut olla terapeutti!

lapsia tässä miehen liitossa ei ollut ollenkaan.

mies oli jo päättänyt ottaa avioeron ennenkuin tapsimme. itse en halunnut olla se syy mikä erotti hänet vaimostaan, päätös oli hänen yksin. näin hän ei IKINÄ, milloinkaan voi tulla syyttämään minua avioerosta. luotan mieheeni kyllä, en usko hänen juoksevan enää vieraissa. totuus on kuitenkin se, etten sulata yhtään syrjähyppyä vaan se on sitten saman tien juttu ohi. en jää kärsimään petollisesta miehestä.

nyt olemme olleet yhdessä jo 10 vuotta.

Vierailija
5/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies muuttaa luoksesi asumaan! sivusuhde harvoin kestää arkea koska se mitä ajattelelt rakkaudeksi (ja joka sattuu) voikin oikeasti olla vain riippuvuutta.

mikä siinä rakkaudessa sitten sattuu?

- se entinen rakastajatar

Vierailija
6/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu , kun miettii , onko asiat niin , kun puhuu. Onko vaimon kanssa suhde sellainen kuin on .. Ymm...

Vierailija
7/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies puhuu totta, hän kyllä otta eron vaimostaan!

jos mies kaunistelee asioita hän tekee sen siksi ettei usko sinun kestävän totuutta, näin hän ainakin selittaa asian itselleen. mies ei todellakaan aio ottaa eroa, muttei oikein pääse sinustakaan irti kun olet hyvä pakopaikka.

viimeisessä tapauksessa en voi muuta sanoa kuin että kerää itsesi ja lakkaa olemasta VARALLA!

- se ex-rakastajatar

Vierailija
8/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen täytyisi nyt päättää omasta elämästään. sinä sanelit hänelle ehdot vaikka tähän asti hänellä on ollut siihen oikeus (vai mitä?).

oikeasti hän ei loukkaantunut vaan haluaa että ajattelet juuri noin kun nyt ajattelet, eli alat epäröidä. sinun on kuitenkin helpompi päästä hänestä halutessasi lopullisesti eroon! hän on se joka jää huonoon avioliittoon ja alkaa tod. näk. etsiä uutta olkapäätä itselleen.

ja edelleen yllä oleva siinä tapauksessa että mies ei ole ollut sinulle täysin rehellinen.

Vierailija
9/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä, että sut saatettais ottaa tosissaan, jos hallitsisit edes peruskirjoitussäännöt.

Vierailija
10/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan ole maisteri..

anteeksi siis jos kirjoitukseni on ulkoasultaan huonoa..se johtuu ihan harjoituksen puutteesta!

Vierailija
11/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kirjoitustyyliä tässä taidettiin kommentoida, kun ei osaa laittaa välimerkkejä oikeisiin paikkoihin, vaan lyö joka paikkaan välilyönnin.

Vierailija
12/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli minulla ollut 8 kuukauden pituinen suhde vanhempaan mieheen ( minua 15 vuotta, mutta en minäkään alle 30 . v. ) . Eilen olin tosi kireenä , ja koska tiedän hänen olevan lomalla perheensä kanssa . Kulissiliitto viran ja lasten takia .

nO LAITOIN , ETTÄ HALUAN LOPETTAA KOKO HIIVATIN SUHTEEN , KOSKA MITÄ VITTUA MINÄ TÄSSÄ ROIKUN , JOS VAIMOAAN EI KOSKAAN JÄTÄ . Sori , isot .

Ei olla koskaan vaimon jätöstä tms . puhuttu , mutta totuus on , vaikka sitä seksiä olisi sen vaimon kanssa vaan kerran puolessa vuodessa , minuun sattuu . Ei kukaan järkevä halua jakaa rakastamaansa ihmistä .

No nyt loukkaantui niin verisesti , kun mainitsin , että tuskin olen kovin tärkeä hänelle ja tunnen itseni kakkoseksi .

Harmittaa , kun mies nyt itkeskelee , kun olen luullut olevani vaan joku veruke . Tiesin , että meillä oli enemmän , mutta joskus oli päästettävä paineet ulos .

Nyt vaan oottelen , leppyykö hän , vai kariutuko suhde tähän ..

TYHMÄ LAPSI OLET

Vierailija
13/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerot jne. täsmäävät minun tapaukseeni. Minun rakastaja käy kyllä innokkaana pan....lla, mutta pitää tosi tiukkaa kontrollia siitä, etten saa alkaa vaatimaan mitään, haluaa pitää homman hanskassa...

Vierailija
14/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se kuuluu ollakkin kun toisten liittoon sotkeutuu ..

Vierailija
15/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin , mies pyysi soittamaan . Puhuttiin asioita selviksi. Tiedän , että tämä mun vöyhötys on tosi tyhmää . Tiedän , miksi mies on kotona . Kyseessä henk . sairas teini . Eli muutaman vuoden kuluttua , kun lapset muuttaneet kotoaan , voimme aloittaa yhteiselämän . Jos jaksan odottaa .

Niin , uskon , että mies todella välittää . Asutaan tosiaan eri maissa , mutta nähdään viikottain työmme puolesta .

Suhde jatkuu ja ap vetäytyy taka-alalle.

p.s. maisteriksi 2000

Vierailija
16/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähettelee tunnin välein tekstiviestejä ja kertoilee tekemisiään . Taisi tarvita taas tuommoisen tökkäyksen , ettei kuvittele , että katselen vaikka mitä pelleilyä . On vaan niin suloinen , kun tajusi minun todellakin haluavan hänen olevan vain minun .

Mutta koska tosiaan tiedän tilanteen kotona , en rupea miestä painostamaan . ´Sillä kukaan ei hyödy mitään , päinvastoin kaikille tulee paha mieli .

Minulla on nyt hyvä , muutaman päivän olinkin kuin tulisilla hiilillä , kun kuvittelin kaikkea tyhmää .

Vierailija
17/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on miehen sepustuksia. Älä anna periksi ei hän vaimoaan jätä koskaan.

Vierailija
18/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kerran varutun miehen lover.. Eine koskaan vaimojaan jätä never ever. Ystäväni mies piti 2kk suhdetta ystäväni sai siitä tietää ja rakastaja jäi vaimo pysyi!!

Vierailija
19/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan: tuhlaat aikaasi, hae vapaa.

Vierailija
20/43 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No , katsotaan . Mies on ja pysyy elämässäni . Tiedän vaimosta kaiken , olen nähnyt kuvista lähtien kaiken . Uskon , että joskus saattaa jättääkin . Ymmärtää minun tunteeni hyvin ja on surullinen , koska tällä hetkellä tilanne on mikä on . Ilmoittelen aiina välillä mitä tapahtuu , ihan teidän joidenkin kiusaksi tai ihan vain aikani kuluksi .