Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku kävi viime yönä kurkkimassa postiluukustani sisälle asuntoon

Vierailija
22.01.2020 |

Eli siis joku kävi viime yönä kurkkimassa postiluukustani sisälle asuntoon. Heräsin yöllä enkä saanut enää unta, niin päätin lukea kirjaa. Yhtäkkiä aloin kuulla rapinaa ovelta, sitten postiluukun metalliläppä kolahti pari kertaa ja sen jälkeen kuului askelia. Ajattelin ensin, että joku on käynyt jakamassa lehtiä/mainoksia tms, mutta kello oli n. yksi yöllä eikä lattialla näkynyt mitään. Sitten huomasin, että postiluukku on apposen auki. Kuka tällaista tekee ja miksi?

Kommentit (459)

Vierailija
421/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit turuutannut postiluukusta hiuslakkaa silmiin. Olisi loppunut lyhyeen moinen touhu.

Olen kalju, en käytä hiuslakkaa.

Vierailija
422/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs pensaassa oot kasvanut? Mahtuu tavallisen ihmisen käsi helposti, narkin kädet ehkä ei (jos on Mikki-hiiri syndrooma)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin naapurin akka kuunteli postiluukusta. Kerran istuin pöntöllä ja vessan ovi oli auki, näin pöntöltä kun luukku taas nousi ja naapurin silmät sieltä tuijotti hetken minua. Tämä tapahtui myöskin aamuyöllä. Ehkä olet saanut hänet naapuriksesi.

Miksi jätät vessan oven auki? Pitääkö sinulla olla yleisö, kun käyt paskalla?

Vierailija
424/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vuosia sitten ja ensin heräsin minä ja sitten poikaystäväni siihen, että joku räpelsi avaimella lukkoani. Sitä jatkui hetken ja mieheni meni katsomaan kuka oli ovireijästä ja sanoi ettei näe sillä yrittää avata ovea sivusta. Sanoi että pian kysyy mitä hittoa teet ja avaa oven. 

Hetken päästä tyyppi menee kerrosta ylemmäs, avaa asunnon oven ja kuuluu laattauksen ääniä. Eli erehtynyt asunnosta tultuaan baarista.😂

Oli silti karseaa.

Vierailija
425/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia on rauhoittavaa että kerrostalomme on koiraystävällinen.

Toimivat samalla talossamme vahtikoirina. Ei tulla kurkkimaan naapureidenkaan postiluukuista.

Mikä koiraystävälinen kerrostalo? Enpä ole koskaan moista kuullutkaan. Onko se sama kuin allergiaystävällinen? Tai Nukkumisystävällinen?

Taloomme ovat lemmikit tervetulleita.

Lukee ihan kerrostalomme vuokra-ilmoituksissa. Joka toisella koira lemmikkinä talossamme.

Ei se tarkoita että kaikki sun räksyttävästä rakista pitäis. 

Vierailija
426/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiko käki munat kehittymään?

Vierailija
427/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin naapurin akka kuunteli postiluukusta. Kerran istuin pöntöllä ja vessan ovi oli auki, näin pöntöltä kun luukku taas nousi ja naapurin silmät sieltä tuijotti hetken minua. Tämä tapahtui myöskin aamuyöllä. Ehkä olet saanut hänet naapuriksesi.

Miksi jätät vessan oven auki? Pitääkö sinulla olla yleisö, kun käyt paskalla?

Mukavaa, että joku näkee jykevän paskapötkyn ja nakin.

Vierailija
428/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena toisen asunnon ulko-ovessa lappu, jossa oli listattu ei-toivotut postit: "Ei mainoksia, Ei ilmaisjakelua, Ei uskontoa", jne. Joku naapurin ukon kännikaveri kävi huutamassa postiluukusta, "Huuu!! Jeesus tulooo!"

Tämä on paras😂😂

Vierailija
429/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ettei yrittäny kusta sun eteiseen. Postiluukun eteen voi laittaa jotain, ettei sieltä näy asuntoon. Asuin aikasemmin talossa, jossa oli paljon ulkomaalaisia(kielletty sana). Joillakin niistä oli tapana käydä kurkkimassa postiluukuista. Joskus pudoteltiin hämäriä lappuja. Naapurin koiraa oli käyty härnäämässä postiluukun kautta. Lapsellista touhua. 

Vierailija
430/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap hengissä, tosta alotuksestahan on viisi vuotta?

Vai veikö kumikäsi Tartzani mukanaan?

Olen naurannut kippurassa näille.

Vierailija
431/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko rappukäytävä haisee laittomille huumausaineille, niin yksi keino selvittää hajun alkuperä on avata postiluukku keskellä yötä ja haistaa että tuleeko se haju sieltä, niin voi tilata poliisit siihen osoitteeseen sitten. Säästyy aikaa.

Pihalle voi mennä polttamaan huumeita, ei tarvitse rappukäytävää hajustaa joka on julkinen tila.

Sisällä käryttämisestä joku soittaa pian.

Olen availlut postiluukkuja ja haistelut, koska ne hajut ei kuulu julkiseen tilaan.

t. rappusiiivooja

Vierailija
432/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia on rauhoittavaa että kerrostalomme on koiraystävällinen.

Toimivat samalla talossamme  Onko se sama kuin allergiaystävällinen? Tai Nukkumisystävällinen?

Taloomme ovat lemmikit tervetulleita.

Lukee ihan kerrostalomme vuokra-ilmoituksissa. Joka toisella koira lemmikkinä talossamme.

Ei se tarkoita että kaikki sun räksyttävästä rakista pitäis. 

Erikseen kerrostalot, missä saa pitää (louskuttavaa tai räkyttävää) rakkia.

Rakki kuin rakki.

Rakkien pitäminen kerrostalossa on outoo. Ei ole eläintä ajateltu. Ei myöskään naapureita.

Erikseen - ihmisten - kerrostalot. 

Vierailija
433/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyikö postiluukusta miehen kalu?

Iskikö halu?

Vierailija
434/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia pitää olla koira.Käy käteen kii.

Vierailija
435/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yrittänyt avata oven postiluukun kautta.

Vierailija
436/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupes vaan ihan yks kaks vituttamaan, niin kävin tollaseen moolokiin paskantamassa.

Vierailija
437/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ennen yksiössä, josta oli suora näkymä postiluukusta sängylle. Joku kävi siellä pari kertaa kolistelemassa. Kolmannella kertaa (olin jo siinä vaiheessa laittanut verhon siihen oveen) nousin ylös, käsi ja henkari siinä näkyi. Otin maiharin käteeni ja löin niin lujaa kuin jakson. äänestä päätellen sattui ;D

Vierailija
438/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä, hahaa...

Vierailija
439/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin ennen yksiössä, josta oli suora näkymä postiluukusta sängylle. Joku kävi siellä pari kertaa kolistelemassa. Kolmannella kertaa (olin jo siinä vaiheessa laittanut verhon siihen oveen) nousin ylös, käsi ja henkari siinä näkyi. Otin maiharin käteeni ja löin niin lujaa kuin jakson. äänestä päätellen sattui ;D

Spraymaalia ensin, niin tunnistaa murtautujan.

Vierailija
440/459 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluiko ovelta Huuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä