Vallu valpio tänään olet mitä syöt, miehen järkyttävät
Juomingit alkaa heti aamusta ja ei oikein syö mitään. Miten hän on vielä hengissä. Yleensä en katso tätä ohjelmaa mutta nyt teen poikkeuksen.
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Väittää ettei ole alkoholisti mutta miksi sitten ei voi luopua siideristä? Vain alkoholistille tuo luopuminen olisi vaikeaa.
Kaikki tykkää jostakin elintarvikkeesta, esim. kahvista, ruisleivästä tai jostain ihan muusta asiasta niin paljon ettei siitä haluta luopua pitkiksi ajoiksi. Ihan onneton tuo logiikkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistit syö vähän. Kaloreita hengissä säilymiseen saa alkoholista.
Öö... Olen alkkis ja syön aika paljon jopa.
Kokkaaminen on yksi ainoista ns. normaaleista asioista, joista saan tällä hetkellä iloa ja onnistumisentunteita.
Sinä olet ainoastaan alkoholin suurkuluttaja ja vasta "aloitteleva" alkkis. Teikäläiselle vielä ruoka maittaa ja krapulapäivinä jopa normaalia enemmän. Sitten kun mennään sille viimeiselle levelille, missä ei enää krapulapäiviäkään ole vaan soseessa ollaan 24/7, niin siinä vaiheessa ei enää kiinteätä ravintoa juurikaan syödä, vaan ravinto nautitaan pelkästään nestemäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Walluhan oli selviytyjätsuomi ekalla kaudella ja jo siinä kaikki huomasi kovan fyysisen kunnon eikä tupakoimattomuuskaan tuottanut ongelmia. Mä vähän luulen, että feikkaa maineensa takia, mikä tuo elannon, tuon elämäntyylin. Ei oikeasti joka päivä 20v dokannut pysty juokseen tuntia kerralla. Yleensä on kyllä toisin päin eli ihmiset salailee dokaamista ja polttamista..
Tuskin se tuolla imagolla mitään rahaa tekee. Eihän se edes ole paljon mediassa. Joskus jossain seiskassa. Ja sitten yrittää niitä jotain videoita, mutta kattooko niitä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkaaminen on yksi ainoista ns. normaaleista asioista, joista saan tällä hetkellä iloa ja onnistumisentunteita.Sinä olet ainoastaan alkoholin suurkuluttaja ja vasta "aloitteleva" alkkis. Teikäläiselle vielä ruoka maittaa ja krapulapäivinä jopa normaalia enemmän. Sitten kun mennään sille viimeiselle levelille, missä ei enää krapulapäiviäkään ole vaan soseessa ollaan 24/7, niin siinä vaiheessa ei enää kiinteätä ravintoa juurikaan syödä, vaan ravinto nautitaan pelkästään nestemäisenä.
Millä tasolla sinä tunnet sen, miten minä elän ja kuinka paljon kulutan sitä alkoa?
Sitä nimittäin menee todella paljon, monta monta kymmentä annosta viikossa enemmän kuin "suurkuuttaja-raja" antaa ilmi.
Kai jos olisin jatkanut samaa rataa päälle
parikymmentä vuotta niin ei menisikään enää ruoka alas, mutta kas kun en ole vielä ehtinyt.
Myönsi sitä jotkut pipat tai ei, näissä jutuissa perintötekijöillä on tosi iso vaikutus. Esim meidän suvussa fyysinen terveys on rautaa, päässä sitten heittää yhdellä sun toisella, enemmän tai vähemmän. Itsekin ennen lapsia/avioliittoa elin liki 10v valehtelematta lähinnä pelkällä juotavalla jugurtilla ja ananaspaloilla ja viinalla (join lähes joka päivä, työni hoidin, mulle se jatkuva pieni pöhnä oli normaalimpi olotila kuin selvinpäin, jolloin iski ahdistus ja paniikki). Kun tulin raskaaksi, pakko oli lopettaa jos halusi muksun pitää. Verikokeissa kaikki arvot loistavia, ainoastaan maksa-arvot vähän koholla (kuukaudessa korjautui nekin) ja jotain vitamiininpuutosta. Normaalipainon alarajoilla olen aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan se vuosia sitten kertoi tuosta ruoka- ei kun juomavaliostaan Neljän tähden illallinen ohjelmassa ja Selviytyjissä sanoi pärjäilevänsä hyvin, kun on muutenkin päiväkausia syömättä. Selviytyjiin tullessa sillä oli sellainen juoponmaha, vaikka muuten oli hoikka. Sitä vaan ihmettelen, että tukka pysyy päässä eikä ole vakavasti sairastunut, vaikka kaikki tärkeät vitamiinit ja hivenaineet on jääneet saamatta vuosien ajan.
Tukan päässä pysymiseen ei taatusti vaikuta alkoholin juonti, muutenhan kaikki spurgut olisi kaljuja. Itseasiassa olen monesti ihmetellyt, kuinka vahvahiuksisia monet rappioalkoholistit ovat. Olen jopa alkanut miettimään, että onko alkoholissa jotain ravinteita, jotka vahvistavat hiuksia. Itse olen absolutisti ja syön terveellisesti. Kaljuuntumiiseni alkoi jo armeijaiässä ja nykyään olen jo lähes koko kalju. Tai no siis kokonaanhan kalju tietenkin olenkin, kun höylään ne vähäisetkin pois. Kyllähän miehillä se hiustenlähtö on pääsääntöisesti geneettinen kysymys, kuten itsellänikin.
Katselkaapa kesän tullessa puistojen miesten hiuksia.
M47
Voi siinä olla. Eikös kaljuuntuminen johdu testosteronista? Ja alkoholi alentaa testosteronitasoa.
Ei kalju tule testotasosta, joku muu siinä on.
Kyllä se tutkimusten mukaan tulee. Sitäpaitsi kaljuuntuvat miehet ovat selvästi keskimäärin muita halukkaampia panemaan, mikä tukee tätä. Kokemusta on. N32v
Eihän tässä ole mitään logiikkaa. Alhainen testosteronitaso aiheuttaa kaljuuntumista, mutta sitten kuitenkin haluavat hulluna panna? Ei se kylläkään kerro alhaisista testoista, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävän hyvin tuo pystyi liikkumaan, JOS tuo ruokavalio on totta. Juoksu- ja pyörälykunnon perusteella en kyllä usko.
Itse tunnen naisen joka ryyppäsi tuohon tahtiin kymmenisen vuotta. Oli silti hemmetin hyvässä tikissä. Vetäisi joka toinen pv 10km lenkin jonka jälkeen eli pikaruoalla, joka toinen päivä ryyppäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkaaminen on yksi ainoista ns. normaaleista asioista, joista saan tällä hetkellä iloa ja onnistumisentunteita.Sinä olet ainoastaan alkoholin suurkuluttaja ja vasta "aloitteleva" alkkis. Teikäläiselle vielä ruoka maittaa ja krapulapäivinä jopa normaalia enemmän. Sitten kun mennään sille viimeiselle levelille, missä ei enää krapulapäiviäkään ole vaan soseessa ollaan 24/7, niin siinä vaiheessa ei enää kiinteätä ravintoa juurikaan syödä, vaan ravinto nautitaan pelkästään nestemäisenä.
Ettei voisi olla alkoholisti, vaikkei olekaan ehtinyt juomaan niin pitkään että näin käy ettei ruoka maita?
Ihan lievää vähättelyä nyt, nimittäin maksa-arvot voi huidella taivaissa ja muutenkin tuntua terveydessä ihan nuorenakin, ilman etteikö pystyisi syömään.
En usko tuohon Vallun ’ruokavalioon’. Käy kuitenkin rafloissa syömässä. Jos tuo määrä alkoa viikossa ja noin ravintoköyhää ruokaa on totta, hänelle kehittyy pikkuaivoatrofia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se yleisesti tiedossa että ei alkoholi, tupakka tai huumeet ole niin haitallisia elimistölle kuin makeiset ja sipsien tyylinen roska mitä myydään ihan estotta. Näitä tuotteita tarjotaan lapsillekin.
Ollaan niin kauhuissaan kun teini tekee alkoholi tai huumekokeilun. Samaan aikaan vedetään suklaata huulet ruskeana ja muuta vehnäpaskaa.
Tämä on se totuus valitettavasti.
Minäkin sain kuulla tämän vasta aika myöhään.
Totta. Naapurini kummi kuoli laskiaispullien yliannostukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävän hyvin tuo pystyi liikkumaan, JOS tuo ruokavalio on totta. Juoksu- ja pyörälykunnon perusteella en kyllä usko.
Itse tunnen naisen joka ryyppäsi tuohon tahtiin kymmenisen vuotta. Oli silti hemmetin hyvässä tikissä. Vetäisi joka toinen pv 10km lenkin jonka jälkeen eli pikaruoalla, joka toinen päivä ryyppäsi.
Alkoholismiin kuuluu osana sairautta kamala itsellen todistelu ja suorittaminen.
Kun on tehty paljon töitä ja rahaa on tilillä viikossa ansaittu useita tonneja. Lenkkejä on takana vähintään kymmenen kilometriä per arkipäivä, niin saan ottaa.
Alkoholismi on raju tauti ja usein yhteydessä menestymiseen.
Kulissit kunnossa ja elämä kunnossa. Todistellaan muille miten kovia ollaan ja otetaan kuppia salaa tai yksilönvapauksiin nojaten.
"ei minulla ole ongelmaa, kun pärjään niin hyvin ja olen kovassa kunnossa".
Tämä on se suurin ongelma alkoholismissa, että sitä ongelmaa ei välttämättä ole olemassakaan.
Voi mennä pitkälle eläkepäiviin kun kroppa romahtaa niistä viinamääristä.
Totuus on että alkoholi on kuitenkin liuotin ja solumyrkky.
Tästä ei pääse mihinkään. Moni laiton huumausainekin on paljon vähemmän haitallinen elimistölle tästä on mustaa valkoisella.
Silti joskus juopot kuolee yllättäen (lähipiirilleen) kuudenkympin kieppeillä.
Muistiongelmia voi esiintyä jo kolmekymppisenä. Se ei haittaa kun on kova kunto ja rahaa tilillä.
Paha siinä on lähipiirin puuttua ryyppäilyyn.
Alkoholisti nimenomaan katsoo kalenterista aikaa juomiselle. Ensin työt, lenkki, sali tai lapset hoploppin, harrastuksiin. Sitten illalla otetaan.
Todella katala sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se yleisesti tiedossa että ei alkoholi, tupakka tai huumeet ole niin haitallisia elimistölle kuin makeiset ja sipsien tyylinen roska mitä myydään ihan estotta. Näitä tuotteita tarjotaan lapsillekin.
Ollaan niin kauhuissaan kun teini tekee alkoholi tai huumekokeilun. Samaan aikaan vedetään suklaata huulet ruskeana ja muuta vehnäpaskaa.
Tämä on se totuus valitettavasti.
Minäkin sain kuulla tämän vasta aika myöhään.
Totta. Naapurini kummi kuoli laskiaispullien yliannostukseen.
Diabetekseen saisi hyvää hoitoa Suomessa. Sääli naapurin kummia :(
Vierailija kirjoitti:
En usko tuohon Vallun ’ruokavalioon’. Käy kuitenkin rafloissa syömässä. Jos tuo määrä alkoa viikossa ja noin ravintoköyhää ruokaa on totta, hänelle kehittyy pikkuaivoatrofia.
Luultavasti syö kotonaan sen mitä ohjelmassa näytettiin eli vähän jotain pizzaa, makkaraa ja sipsejä. Eihän siinä tosiaan mainittu sanallakaan ulkona syömistä.
Edesvastuutonta väittää ihmisille, että lenkkimakkaralla ja kaljalla voi elää liki 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Edesvastuutonta väittää ihmisille, että lenkkimakkaralla ja kaljalla voi elää liki 50 vuotta.
Kysymys on myös siitä, mitä kaikkea jättää työntämättä sinne elimistöönsä syömällä vain vähän.
kyllähän nuilla elää lopun ikää, mutta siitä en tiiä kui vanhaksi elää ja millasessa kunnossa elelee.
Vierailija kirjoitti:
Vallu ei tainnut kertoa esim.ulkonasyömisiään. Liioittelu myy ja vetää ihmisiä ruudun ääreen.
Sellaiset alkkikset, jotka juo päivittäin - onpa se juodun alkoholin määrä mitä tahansa - ei syö juurikaan mitään. Todennäköisempää on, että joi enemmän kuin mitä TV:ssä paljasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Valpio Selviytyjissä kertonut, että vetää vain tuollaista roskaruoka-juoppo -roolia, ja oikeasti harrastaa liikuntaa ja syö ja juo ihan normaalisti. Hänen koko elämänsä on yhtä tarinaa, oli sellainen jo armeijassa aikoinaan.
Ohuesti heräsi epäilys , että siinäpä henkilö luonut onnistuneen renttu-brändin itsestään, minkä takana pitää todellisuudessa hyvää huolta itsestään (ei hälläväliä-tyyli-deeku-tyyppi pingo kuin aropupu lenkillä, pyöräile renkaat suihkien, saati ui ilman mitään vaikeuksia jonkun terveysfakiiri Pippa Laukan tahtiin.)
Suomi rakastaa renttuja tyyliin Irwin Goodman (joka oikeasti eli kuten lauloi, eller hur ?) mutta Vallu jolla monta rautaa tulessa kaiken aikaa tuskin olisi noin aikaansaava ja monessa mukana, mikäli hän potisi säännöllisiä invalidisoivia krapulapäiviä sängyn pohjalla?
Saako joku krapulan kun juo 3-4 siideriä päivässä. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallu ei tainnut kertoa esim.ulkonasyömisiään. Liioittelu myy ja vetää ihmisiä ruudun ääreen.
Sellaiset alkkikset, jotka juo päivittäin - onpa se juodun alkoholin määrä mitä tahansa - ei syö juurikaan mitään. Todennäköisempää on, että joi enemmän kuin mitä TV:ssä paljasti.
Sehän sanoi juovansa 3-4 siideriä päivällä. Iltajuomisista vaikeni.
Walluhan oli selviytyjätsuomi ekalla kaudella ja jo siinä kaikki huomasi kovan fyysisen kunnon eikä tupakoimattomuuskaan tuottanut ongelmia. Mä vähän luulen, että feikkaa maineensa takia, mikä tuo elannon, tuon elämäntyylin. Ei oikeasti joka päivä 20v dokannut pysty juokseen tuntia kerralla. Yleensä on kyllä toisin päin eli ihmiset salailee dokaamista ja polttamista..