Vallu valpio tänään olet mitä syöt, miehen järkyttävät
Juomingit alkaa heti aamusta ja ei oikein syö mitään. Miten hän on vielä hengissä. Yleensä en katso tätä ohjelmaa mutta nyt teen poikkeuksen.
Kommentit (225)
Kyllä ihmettelen näitä alkoholisteja jotka vaan porskuttaa vuodesta toiseen ilman suurempia vaivoja..
Oma sukulaiseni on tuetun asumisen piirissä juotuaan itseltään jalat (liikkuu todella huonosti) ja hänellä on myös todettu ns. ”tippaleipäaivot”, vastaa käytökseltään dementikkoa eikä kykene enää täysin itsenäiseen asumiseen. Mutta hän taisikin olla koukussa viinaan mietojen sijasta.
Mä vedän keskimäärin 80 alkoholiannosta viikossa. Juon joka ilta. Käyn töissä normaalisti ja syön terveellisesti. En kärsi krapuloista. Treenaan useampana päivänä viikossa. N37
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmettelen näitä alkoholisteja jotka vaan porskuttaa vuodesta toiseen ilman suurempia vaivoja..
Oma sukulaiseni on tuetun asumisen piirissä juotuaan itseltään jalat (liikkuu todella huonosti) ja hänellä on myös todettu ns. ”tippaleipäaivot”, vastaa käytökseltään dementikkoa eikä kykene enää täysin itsenäiseen asumiseen. Mutta hän taisikin olla koukussa viinaan mietojen sijasta.
Itsellä siihen ajaa työstressi ja matalapalkka.
Ei huvita vain hyödyttää muita. Jos en saa rahallista hyötyä työnteosta ja työ on laadultaan huonoa ja pitää joka päivä vetää täysillä, niin tuhoan mieluummin itseä alkoholilla.
Tapan itseni ja ainakin yritän päästä aikaisin pois työelämästä.
Alkoholin avulla saan unen, kun seuraava päivä ahdistaa.
Miksi palkkoja ja työoloja ei saada kelvollisiksi tässä maassa?
Viina antaa energiaa - ja visioita <3
Vierailija kirjoitti:
Johan se vuosia sitten kertoi tuosta ruoka- ei kun juomavaliostaan Neljän tähden illallinen ohjelmassa ja Selviytyjissä sanoi pärjäilevänsä hyvin, kun on muutenkin päiväkausia syömättä. Selviytyjiin tullessa sillä oli sellainen juoponmaha, vaikka muuten oli hoikka. Sitä vaan ihmettelen, että tukka pysyy päässä eikä ole vakavasti sairastunut, vaikka kaikki tärkeät vitamiinit ja hivenaineet on jääneet saamatta vuosien ajan.
Hampaat sillä on menneet mutta tukka tosiaan keskivertomiestä tuuheampi. Olen ihmetellyt samaa, puliukoillakin on usein ihan paksut hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Mä vedän keskimäärin 80 alkoholiannosta viikossa. Juon joka ilta. Käyn töissä normaalisti ja syön terveellisesti. En kärsi krapuloista. Treenaan useampana päivänä viikossa. N37
Maksa-arvot?
Valpio on vanha kommunisti ja kommarit on just tuollaisia.
juon että olisi kivaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma sukulaiseni on tuetun asumisen piirissä juotuaan itseltään jalat (liikkuu todella huonosti) ja hänellä on myös todettu ns. ”tippaleipäaivot”, vastaa käytökseltään dementikkoa eikä kykene enää täysin itsenäiseen asumiseen. Mutta hän taisikin olla koukussa viinaan mietojen sijasta.Itsellä siihen ajaa työstressi ja matalapalkka.
Ei huvita vain hyödyttää muita. Jos en saa rahallista hyötyä työnteosta ja työ on laadultaan huonoa ja pitää joka päivä vetää täysillä, niin tuhoan mieluummin itseä alkoholilla.
Kauheaa että samalla tavalla ajattelevia löytyy.
Sydämestä aina ottaa välillä kun miettii että tuskin lapset saa nähdä äitiään kuusikymppiseksi.
Olen vain kurkkuani myöten työelämän riistoa.
Riistän mieluummin itseltäni hengen lyhyeksi kuin annan jonkun muun riistää minulta sen mitä minä ansaitsisin.
perusss kirjoitti:
Valpio on vanha kommunisti ja kommarit on just tuollaisia.
Kommarithan on juuri raittiusihmisiä. Ne eivät usko yksilönvapauksiin.
Yksilönvapauksista toitottaa menestyspuolue.
Kommunistit ovat holhouksen kannalla. Eli keskioluetkin alkoon ja ehkä jopa kieltolaki.
Yhdysvaltojen oikeiston ihmemaassa on jopa laillistettu huumausaineet yksilönvapauksien nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä kunnossa silti tuntui olevan.
Ai että hyvässä kunnossa? Ns laiha läski oli. Ja entäs maksa-arvot? Olivat n 140 kun arvon pitää olla max 60. Tuolla tapaa maksa sanoo pian "poks" kuten Juicella.
En nähnyt loppua, mutta oletan että maksan arvot normalisoituivat?
Tiedätkö mitä ne maksa-arvot oikeasti sairailla ihmisillä ovat? 1000-2000. Valpion lukema on vielä pientä, noilla arvoilla ei saa maksaansa poksautettua.
Rappioholisteilla voi olla normaalit maksa-arvot, johtuen siitä etteivät kuormita sitä syömällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävän hyvin tuo pystyi liikkumaan, JOS tuo ruokavalio on totta. Juoksu- ja pyörälykunnon perusteella en kyllä usko.
Itse tunnen naisen joka ryyppäsi tuohon tahtiin kymmenisen vuotta. Oli silti hemmetin hyvässä tikissä. Vetäisi joka toinen pv 10km lenkin jonka jälkeen eli pikaruoalla, joka toinen päivä ryyppäsi.
Olimme nuorina (eli tästä aikaa) juhlimassa sattumalta samassa ravintolassa suomalaisten (miespuolisten) huippu-urheilijoiden kanssa.
Suu auki katsottiin kun kirjaimellisesti kiskoivat siellä kaksin käsin esim kossu-kaakolikööri-maito -drinksuja.
Ja niitä oikeasti upposi "maitopoikiin". Oltiin hämmentyneitä kun tyypeillä ulospäin niin putipuhtoinen ja ah niin raikas brändi.
Kiskoivat viinaa kuin viimeistä päivää eikä tuntunut missään.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa näkyä ja tuntua 10v päästä, olet vielä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan se vuosia sitten kertoi tuosta ruoka- ei kun juomavaliostaan Neljän tähden illallinen ohjelmassa ja Selviytyjissä sanoi pärjäilevänsä hyvin, kun on muutenkin päiväkausia syömättä. Selviytyjiin tullessa sillä oli sellainen juoponmaha, vaikka muuten oli hoikka. Sitä vaan ihmettelen, että tukka pysyy päässä eikä ole vakavasti sairastunut, vaikka kaikki tärkeät vitamiinit ja hivenaineet on jääneet saamatta vuosien ajan.
Tukan päässä pysymiseen ei taatusti vaikuta alkoholin juonti, muutenhan kaikki spurgut olisi kaljuja. Itseasiassa olen monesti ihmetellyt, kuinka vahvahiuksisia monet rappioalkoholistit ovat. Olen jopa alkanut miettimään, että onko alkoholissa jotain ravinteita, jotka vahvistavat hiuksia. Itse olen absolutisti ja syön terveellisesti. Kaljuuntumiiseni alkoi jo armeijaiässä ja nykyään olen jo lähes koko kalju. Tai no siis kokonaanhan kalju tietenkin olenkin, kun höylään ne vähäisetkin pois. Kyllähän miehillä se hiustenlähtö on pääsääntöisesti geneettinen kysymys, kuten itsellänikin.
Katselkaapa kesän tullessa puistojen miesten hiuksia.
M47
Voi siinä olla. Eikös kaljuuntuminen johdu testosteronista? Ja alkoholi alentaa testosteronitasoa.
Ei kalju tule testotasosta, joku muu siinä on.
Kyllä se tutkimusten mukaan tulee. Sitäpaitsi kaljuuntuvat miehet ovat selvästi keskimäärin muita halukkaampia panemaan, mikä tukee tätä. Kokemusta on. N32v
Eihän tässä ole mitään logiikkaa. Alhainen testosteronitaso aiheuttaa kaljuuntumista, mutta sitten kuitenkin haluavat hulluna panna? Ei se kylläkään kerro alhaisista testoista, päinvastoin.
Ei vaan korkeat testot aiheuttaa kaljuuntumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka väitätte, ettei kukaan elä pelkkää siideriä juomalla, niin tervetuloa katsomaan tänne alkoholistiparantolaan.
Täällä on 40-70 vuotiaita miehiä ja naisia, just tollasia laihaläskejä, jotka eivät syö juuri mitään. Mun oma äiti eli 76 vuotiaaksi ja joi viimeiset 20 vuotta kokopäiväisesti, ei syönyt mutta porskutti silti noinkin vanhaksi. Aamun aloitti kaljalla ja lopetti kossulla, vuodesta toiseen. Ruumiinavauksessa ei ihmeitä löytynyt, sydän oli pettänyt. Hampaathan sillä toki oli mennyt
Kysymys:
On ihminen käyttää vuosikausia putkeen ihan väkeviä ja huolella. Päivittäin.
Sitten lopettaa kuin seinään. Kuinka alkoholissa vuosia marinoitu elimistö adaptoituu tuollaiseen muutokseen ilman että tilttaa siihen kerrasta?
Isä joi 8v putkeen, välillä niin että keräsi kaapit viinaa täyteen ja sitten veti pelkkää viinaa niin kauan kuin juotavaa riitti välillä riitti useamman viikonkin, siis aina kun sai silmät auki niin kauan kirkasta että taju lähti.
Äiti kun sairastui syöpään lopetti juomisen, oli useamman vuoden vesiselvä ja aloitti uudestaan, äitikin vihdoin tajusi lähteä.
Isä oli jo aika huonossa kunnossa, paloi ratista ja ei päässyt liikkumaan enää.
Lopetti juomisen taas ja nyt on ollut muutaman vuoden selvä, uusi 20v nuorempi muijakin jostain löytyi?
Ei tuo nyt ainakaan kuollut.
juon että olisi kivaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma sukulaiseni on tuetun asumisen piirissä juotuaan itseltään jalat (liikkuu todella huonosti) ja hänellä on myös todettu ns. ”tippaleipäaivot”, vastaa käytökseltään dementikkoa eikä kykene enää täysin itsenäiseen asumiseen. Mutta hän taisikin olla koukussa viinaan mietojen sijasta.Itsellä siihen ajaa työstressi ja matalapalkka.
Tämä on myös tutun kuuloista alkoholistin jorinaa. Aina jonkun muun syytä kaikki. Hallituksen syy ja pomon syy, puolison syy. Kerran äitini jopa sanoi että juo koska hänellä on niin vi**umaiset lapset. Sinä sen oman työsi olet valinnut. Sinä voit valita toisenkin työn. Ei yhteiskunta, hyvä haltijatar tai presidentti.
Mulla on useampi +40v kaveri mitkä ovat jostain 14v iästä lähtien juoneet viikonloput/vapaat, lomat ym. Osa kaatanut ihan kunnolla viinaakin ja osa vaan tissutellut kaljaa ja kaljaahan voi vetää arkenakin aina muutaman pullon saunassa, tallilla ym.
Muutaman viime vuoden aikana ovat muuttuneet rasittaviksi, parhaimmillaan lähes "itkupotkuraivari" linjaa, yksi tyyppi kehuu aina miten pa - ni - 90luvulla kaikkia meidän kaverinaisia, huo - ria venäjällä ym. Ihan kuin tarkoitus olisi vit*uilla.
Vissiin se viina pehmittää pään loppujenlopuksi.
Valpio teettätti Turkissa uudet hampaat itselleen.
Miksi Vallun hyvää kuntoa ihmetellään kun jakson alussa mainitaan että soittaa kahdessa bändissä ja näytettiin kuva kun soittaa rumpuja?
'
Ihan helposti. Krapula voi tulla jo yhdestä oluesta.