Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vallu valpio tänään olet mitä syöt, miehen järkyttävät

Vierailija
22.01.2020 |

Juomingit alkaa heti aamusta ja ei oikein syö mitään. Miten hän on vielä hengissä. Yleensä en katso tätä ohjelmaa mutta nyt teen poikkeuksen.

Kommentit (225)

Vierailija
141/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan se vuosia sitten kertoi tuosta ruoka- ei kun juomavaliostaan Neljän tähden illallinen ohjelmassa ja Selviytyjissä sanoi pärjäilevänsä hyvin, kun on muutenkin päiväkausia syömättä. Selviytyjiin tullessa sillä oli sellainen juoponmaha, vaikka muuten oli hoikka. Sitä vaan ihmettelen, että tukka pysyy päässä eikä ole vakavasti sairastunut, vaikka kaikki tärkeät vitamiinit ja hivenaineet on jääneet saamatta vuosien ajan.

Tukan päässä pysymiseen ei taatusti vaikuta alkoholin juonti, muutenhan kaikki spurgut olisi kaljuja. Itseasiassa olen monesti ihmetellyt, kuinka vahvahiuksisia monet rappioalkoholistit ovat. Olen jopa alkanut miettimään, että onko alkoholissa jotain ravinteita, jotka vahvistavat hiuksia. Itse olen absolutisti ja syön terveellisesti. Kaljuuntumiiseni alkoi jo armeijaiässä ja nykyään olen jo lähes koko kalju. Tai no siis kokonaanhan kalju tietenkin olenkin, kun höylään ne vähäisetkin pois. Kyllähän miehillä se hiustenlähtö on pääsääntöisesti geneettinen kysymys, kuten itsellänikin.

Katselkaapa kesän tullessa puistojen miesten hiuksia.

M47

Voi siinä olla. Eikös kaljuuntuminen johdu testosteronista? Ja alkoholi alentaa testosteronitasoa.

Ei kalju tule testotasosta, joku muu siinä on.

Vierailija
142/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasikohan tuo Pippa vyötärönympäryksen oikein ? Näytti ,että mittanauha vinossa ja tuolla äijällä alle 90 ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omasta mielestään alkoholisti mutta ei pystynyt olemaan edes paria kuukautta juomatta...

Vierailija
144/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan se vuosia sitten kertoi tuosta ruoka- ei kun juomavaliostaan Neljän tähden illallinen ohjelmassa ja Selviytyjissä sanoi pärjäilevänsä hyvin, kun on muutenkin päiväkausia syömättä. Selviytyjiin tullessa sillä oli sellainen juoponmaha, vaikka muuten oli hoikka. Sitä vaan ihmettelen, että tukka pysyy päässä eikä ole vakavasti sairastunut, vaikka kaikki tärkeät vitamiinit ja hivenaineet on jääneet saamatta vuosien ajan.

Tukan päässä pysymiseen ei taatusti vaikuta alkoholin juonti, muutenhan kaikki spurgut olisi kaljuja. Itseasiassa olen monesti ihmetellyt, kuinka vahvahiuksisia monet rappioalkoholistit ovat. Olen jopa alkanut miettimään, että onko alkoholissa jotain ravinteita, jotka vahvistavat hiuksia. Itse olen absolutisti ja syön terveellisesti. Kaljuuntumiiseni alkoi jo armeijaiässä ja nykyään olen jo lähes koko kalju. Tai no siis kokonaanhan kalju tietenkin olenkin, kun höylään ne vähäisetkin pois. Kyllähän miehillä se hiustenlähtö on pääsääntöisesti geneettinen kysymys, kuten itsellänikin.

M47

Voi siinä olla. Eikös kaljuuntuminen johdu testosteronista? Ja alkoholi alentaa testosteronitasoa.

Kyllä se tutkimusten mukaan tulee. Sitäpaitsi kaljuuntuvat miehet ovat selvästi keskimäärin muita halukkaampia panemaan, mikä tukee tätä. Kokemusta on. N32v

Vierailija
145/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se yleisesti tiedossa että ei alkoholi, tupakka tai huumeet ole niin haitallisia elimistölle kuin makeiset ja sipsien tyylinen roska mitä myydään ihan estotta. Näitä tuotteita tarjotaan lapsillekin.

Ollaan niin kauhuissaan kun teini tekee alkoholi tai huumekokeilun. Samaan aikaan vedetään suklaata huulet ruskeana ja muuta vehnäpaskaa.

Tämä on se totuus valitettavasti.

Minäkin sain kuulla tämän vasta aika myöhään.

Kyse on määristä, ei siitä mikä on pahinta kaikista. Kaikki tappaa liiallisena, liikaan veden juontiinkin voi kuolla. Vallu juo liikaa alkoholia maksa-arvojen perusteella. Ja voi olla että tupakka ei ole se mikä tappaa nopeiten, mutta sen aiheuttama kuolema on kyllä hiton ikävä, mitä on tullut vierestä nähtyä viimeisiä aikoja. En toivoisi sitä pahimmalle vihamiehellekkään.

Määrät juurikin tekee sen että alkoholia kun juo liikaa niin sammuu. Sipsien ja karkkien mussuttaja vain jatkaa hommaansa kun toinen on jo sammunut huumeisiin tai alkoholiin.

Tupakassa on sama. Ei savuakaan voi jatkuvasti hengittää. Tulee yskä ja ahdistus.

Karkkia ja sipsia voi monikin syödä melkein taukoamatta kun vatsalaukko on venytetty äärimmilleen.

Tupakoinnissa ketjupolttajat ovat harvinaisia, mutta on niitäkin joilla menee päivässä kaksi tai neljäkin askia. Ne silti ovat hyvin marginaalissa.

Esimerkkinä savunhengitelyyn niin haitallisempaahan on asua vaikkapa Pekingissä sen ilmansaasteiden vuoksi. Yksi päivä vastaa kymmeniä askeja tupakkaa päivässä ilman hengityssuojainta.

Siksi näihin ilmastoasioihin on havahduttu.

Se, että jokin asia on toista huonompi, ei tee sitä ensimmäistä asiaa hyväksi.

Siitäpä päättää itse yksilö, ei kukaan muu.

Eli juurikin sanoit ihan oikein.

Se kuka kurkustaan alas juomaa tai savua kaataa päättää itse onko asia hyväksi. Sinä et tee sitä hänen puolestaan.

Vierailija
146/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet tuotteliaat ihmisethän kautta historian ovat olleet alkoholisteja. Mitä Irwiniin tulee, niin tuskin hänen aikaansaannoksensa kovin paljoa Valpiolle häviää, vaikka en edes tiedä, mitä tämä Valpio edes nykyään touhuilee. Irwin levytti melkein 30 albumia (ei sisällä kokoelmia) ja sävelsi yli 200 kappaletta sekä keikkaili ahkerasti kuolemaansa saakka ja kuoli vieläpä "saappaat jalassa" keikkamatkalla. Tunnen ihmisen joka soitti Irwinin bändissä useamman vuoden hänen huippuvuosinaan 70-luvulla ja tämä kertoi, kuinka Irwin tinttansi joka ikinen päivä kaksi pulloa kossua naamariinsa ja siitä huolimatta keikkaa tehtiin parhaillaan jopa 10 keikkaa viikossa.

Joo, ja moni juoppo Suomessa rationalisoi juomistaan juuri tuolla, että joihan ne nerotkin. Totta, Chruchill joi aamiaiseksi puoli pulloa shampanjaa ja kukisti Saksan, mutta kuinka moni Kallion kapakassa vetelehtivä renttu on uusi Churchill? Kuinkahan monta kertaa minäkin olen kuullut samat väsyttävät jutut: Leino joi, Sibelius joi, siksi minäkin juon, hohhoijaa.

Onneksi tuo alkoholismin romantisointi tyyliin Saarikoski-Melleri-Morrison alkaa olla jo förbi.

Emmä nyt tiedä oikein.

Kovat tupakoijatkin tauottaa kovalla työnteollaan tai treenillään tupakkataukoon.

Aina pieni tauko.

Jos sulla ei toiminut alkoholi ja elämän puuhailujen jaksottelu, niin älä nyt enemmistöä tuomitse.

Selvästi sua kaivertaa että olet ns. saamaton juoppo, joka ei saa aikaan asioita. Sellainen homer tyylinen pelle.

Suurin osa kuitenkin ottaa kuppia ja jaksottaa elämänsä sille että kohta kun käyn taas lenkillä niin saan ottaa vähän hienoa viskiä sivistyneesti.

Se on sitä sivistystä.

Sulle ei toiminut ja fine. Voit förbittää omalta kohdaltas. Ei toiminu sulle kato.

Vierailija
147/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani juopot on laihoja kuin laudat.

Siis kertokaas miten se vatsan muoto voi kertoa totuuden?

Minulla on ns. vehnävatsa. Eli pyöreä alhaalta. Selvä kumpu löytyy, mutta juoksen viikoittain maratoonin.

En käytä alkoholia lainkaan. Mistä muuten johtuu tuo alkoholin laihduttava vaikutus?

Johtuuko se että se on liuotin?

Liuottaa samalla myös aivoista rasvaa.

Vierailija
148/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi nopeuttaa aineenvaihduntaa ja siksi laihduttaa. Sama huumeissa.

Myös juopot ja aineiden käyttäjät ravaa ympäri kaupunkia useita kymmeniä kilometrejä päivässä viinan ja aineiden perässä.

Liikkuvat arkiliikuntaa enemmän kuin normaalit kansalaiset.

Hyvä kunto sitten palauttaa heidät nopeammin ja krapulatkaan ei tunnu samalta kuin lihavalla keskiluokkaisella sedällä tai tädillä luomet turvoksissa.

Eivät myöskään syö että viina kolahtaisi paremmin nuppiin (vanha viisaus).

Ja luulen että Kekkonenkin tiesi sen että kovan lenkin jälkeen ottaa ihan olusenkin niin hyppää nuppiin paremmin. Siksi moni piilojuoppo urheilee vapaa-ajallaan.

Toimii hyvin yhteen. Ehkä huumeissa on sama, en tiedä kun en ole kokeillut.

Näillä elämänkoululaisilla on sen verran kova kunto että ei siihen keskiverto kansalainen jaksaisi edes puolta päivää ravata kaupungilla. Tämänkin toteaminen varmasti ärsyttää monia työssäkäyviä huonokuntoisia.

Se aine on se polttoaine, mikä saa ravaamaan baarista kavereille.

Vierailija
149/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M47

Kyllä se tutkimusten mukaan tulee. Sitäpaitsi kaljuuntuvat miehet ovat selvästi keskimäärin muita halukkaampia panemaan, mikä tukee tätä. Kokemusta on. N32v

Näin on. On muuten tehty ihan kansainvälinen tutkimus siitä miten paljon kaljuissa miehissä on bi- ja homoseksuaaleja myös. Eli tuntuisi että kaljut on kovempia panemaan ja eivät ole niin ronkeleita kumppanin suhteen.

Vierailija
150/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistit syö vähän. Kaloreita hengissä säilymiseen saa alkoholista.

Öö... Olen alkkis ja syön aika paljon jopa.

Kokkaaminen on yksi ainoista ns. normaaleista asioista, joista saan tällä hetkellä iloa ja onnistumisentunteita.

Vierailija
151/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M47

Näin on. On muuten tehty ihan kansainvälinen tutkimus siitä miten paljon kaljuissa miehissä on bi- ja homoseksuaaleja myös. Eli tuntuisi että kaljut on kovempia panemaan ja eivät ole niin ronkeleita kumppanin suhteen.

Silloin kun on testot korkealla ja järkyttävä panetus päällä niin ei siinä aleta hirveästi valikoimaan. Eikä kerta tai pari ihmisestä homoa tee. Varmempi saanti kun ei ole niin ronkeli.

Vierailija
152/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallu onki PunkAndroidi nukke

Vierailija
153/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallussa on jotain siistiä. Hän on kuin tuulahdus jostain menneeltä ajalta, jolloin rocktähdet pitivät tarkoituksella julkisuudessa yllä mystistä imagoa. En usko hetkeäkään että olisi elänyt pelkillä nakeilla ja siiderillä, vaikka varmasti ne ovat olleetkin pääroolissa. Silti musta on siistiä että joku vielä nykyaikana joku jaksaa hämmentää mediaa, ja pisteet siitä.

Vierailija
154/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävän hyvin tuo pystyi liikkumaan, JOS tuo ruokavalio on totta. Juoksu- ja pyörälykunnon perusteella en kyllä usko.

Totta, Vallun kunto oli hyvä ja samoin paino aivan normaali. Mikä siis on ongelma?

Vierailija
155/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kusettaa nuo ruokavalionsa. Tolla elämäntyylillä ei vedetä tollasia lenkkejä...

Vierailija
156/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doors yhtyeen Jim Morrison eli viime vuotensa alkoholilla. Jos Jimillä tuli nälkä, hän joi makeita, sokeripitoisia juomasekoituksia.

Vierailija
157/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Ja väitti vielä harrastavansa liikuntaa. Eihän toi mikään isokokoinen kaveri ole mutta kuitenkin.

Vierailija
158/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhdenkin nettibloggaajan joka ei käytännössä syönyt päiviin, meni viikonlopun samoilla silmillä usein ja joi kaljaa. Hoikkana pysyi ja elossa. Kuoli vähän yli 40v kun johonkin särkyyn veti buranaksi luulemaansa parasetamolia useita ja maksa koko vaurioita niin kun kuitenkin jatkoi juomista niin parin vuoden päästä kuoli.

Vierailija
159/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tälle Wallulle maksetaan palkkaa? Tuntuu melko tyhjäntoimittajalta...

Vierailija
160/225 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää ettei ole alkoholisti mutta miksi sitten ei voi luopua siideristä? Vain alkoholistille tuo luopuminen olisi vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän