Huhhuh sain kuulla...
Läheinen sukulainen pikkukänneissään lipsautti mulle että oli myynnyt itseään aika sievoisasta summasta.. ollaan oltu aika läheisiä lapsesta saakka ja oon tosi järkyttynyt tästä :( en pysty katsomaan häntä enää samalla tavalla. Olisin ehkä jollain tavalla voinut ymmärtää jos olisi pahoissa veloissa tai rahaongelmissa mutta siitä ei ole kyse. Mitä te ajattelisitte?
Kommentit (23)
Samalla tavalla se kakalla käy kun sinäkin.
Ja huvittavinta on että hän yleensä tosi herkästi arvostelee muita ihmisiä ja itse alentui tuollaiseen
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos omasta vapaasta tahdostaan näin on tehnyt.
No on tehnyt mutta onhan tuo oksettavaa
En nyt tiedä, onko tuossa mitään "alentumista". Kai sitä aikuinen saa tehdä mitä haluaa niin kauan kuin ei ketään vahingoiteta.
Voi kun joku maksaisi minun kanssani makaamisesta. Sehän tarkoittaa sitä, että on haluttu ja joku valmis maksamaankin siitä.
Oletko kateellinen kun kukaan ei maksa sinulle?
Ei ollut aiemmin käynyt mielessäkään, mutta nyt sinkkuna aika kiinnostavia tarjouksia verkossa tulee vastaan harva se päivä. Oma-aloitteisesti en tosiaan olisi kokenut tarvetta, mutta olen kyllä päätynyt pari kertaa harkitsemaan kun oikein hyvä tarjous on osunut kohdalle (tyyliin: voisitko silitellä minua, maksan 1000 e). No vielä en ole myynyt itseäni kun kun... riskit ja mitä jos maailmankuvani muuttuu eikä kestä sitä jälkeenpäin.
vai eikö kelpaa kirjoitti:
Maailmassa ei ole naista, jolle joku ei maksaisi. /11
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on tehnyt mutta onhan tuo oksettavaa
Niin sinusta ja sen on sinun henkilökohtainen ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä, onko tuossa mitään "alentumista". Kai sitä aikuinen saa tehdä mitä haluaa niin kauan kuin ei ketään vahingoiteta.
Jos suostuu seksiin vanhan papan kanssa rahanhimoissa niin kyllä se mun mielestä on aika alhasta
On kuunneltu Radio Puhetta ja keksitty ap-aihe.
Ehkä hän ei ollut ajatellut asiaa ihan loppuun asti. Vetikö häntä alalle merkkilaukut ja luksuslomat, jos ei kerran peruselämiseen rahaa tarvinnut? Nuorena saattaa joskus tehdä hölmöjä valintoja. Toivottavasti on tullut järkiinsä nyt myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
vai eikö kelpaa kirjoitti:
Maailmassa ei ole naista, jolle joku ei maksaisi. /11
Jep varmaan about jokainen itsestään huolehtiva nainen on joskus saanut tuollaisia tarjouksia. Siinä sitten joutuu vähän punnitsemaan että onko tuo rahan arvosta katuuko myöhemmi yms
Mikä siinä on ettei nämä porvoolaiset opi jättäämään pois tuota viimeistä kysymystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suostuu seksiin vanhan papan kanssa rahanhimoissa niin kyllä se mun mielestä on aika alhasta
Mä olen noita hommia tehnyt jos nuorena (18-20v.) ja vanhin asiakkaani oli minua parikymmentä vuotta vanhempi. Itse asiassa yllätyin tuolloin tuosta ikäjakaumasta. Olin nimittäin aina kuvitellut, että maksullisia palveluita käyttää lähinnä just iäkkäämmät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen noita hommia tehnyt jos nuorena (18-20v.) ja vanhin asiakkaani oli minua parikymmentä vuotta vanhempi. Itse asiassa yllätyin tuolloin tuosta ikäjakaumasta. Olin nimittäin aina kuvitellut, että maksullisia palveluita käyttää lähinnä just iäkkäämmät miehet.
Hienoa! Voit lisätä h uora ansioluetteloon