Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhhuh sain kuulla...

Vierailija
22.01.2020 |

Läheinen sukulainen pikkukänneissään lipsautti mulle että oli myynnyt itseään aika sievoisasta summasta.. ollaan oltu aika läheisiä lapsesta saakka ja oon tosi järkyttynyt tästä :( en pysty katsomaan häntä enää samalla tavalla. Olisin ehkä jollain tavalla voinut ymmärtää jos olisi pahoissa veloissa tai rahaongelmissa mutta siitä ei ole kyse. Mitä te ajattelisitte?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä, onko tuossa mitään "alentumista". Kai sitä aikuinen saa tehdä mitä haluaa niin kauan kuin ei ketään vahingoiteta.

Jos suostuu seksiin vanhan papan kanssa rahanhimoissa niin kyllä se mun mielestä on aika alhasta

Mä olen noita hommia tehnyt jos nuorena (18-20v.) ja vanhin asiakkaani oli minua parikymmentä vuotta vanhempi. Itse asiassa yllätyin tuolloin tuosta ikäjakaumasta. Olin nimittäin aina kuvitellut, että maksullisia palveluita käyttää lähinnä just iäkkäämmät miehet.

Iäkkäämmillä miehillä ei ole enää haluja. Eniten tarjouksia tulee kyllä kaikenlaisilta osattomilta rumiluksilta ja tämä on fakta, mutta toki on joskus myös niitä, joilla on kuiva kausi parisuhteessa ja ajattelevat, että maksullisesta jää epätodennäköisemmin kiinni eikä se ehkä loukkaa niin paljon puolisoa kuin se sivusuhde.

Vierailija
22/23 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä, onko tuossa mitään "alentumista". Kai sitä aikuinen saa tehdä mitä haluaa niin kauan kuin ei ketään vahingoiteta.

Jos suostuu seksiin vanhan papan kanssa rahanhimoissa niin kyllä se mun mielestä on aika alhasta

Mä olen noita hommia tehnyt jos nuorena (18-20v.) ja vanhin asiakkaani oli minua parikymmentä vuotta vanhempi. Itse asiassa yllätyin tuolloin tuosta ikäjakaumasta. Olin nimittäin aina kuvitellut, että maksullisia palveluita käyttää lähinnä just iäkkäämmät miehet.

Iäkkäämmillä miehillä ei ole enää haluja. Eniten tarjouksia tulee kyllä kaikenlaisilta osattomilta rumiluksilta ja tämä on fakta, mutta toki on joskus myös niitä, joilla on kuiva kausi parisuhteessa ja ajattelevat, että maksullisesta jää epätodennäköisemmin kiinni eikä se ehkä loukkaa niin paljon puolisoa kuin se sivusuhde.

Minua kylläkin loukkaisi enemmän maksullisilla käynti kuin sivusuhde.

Maksullisistahan ei ikinä tiedä onko ne aidosti itse hommassa mukana vai pakotettuna/huumeita hankkiakseen.

Minusta se joka ostaa seksiä toiselta on halveksittava. Itsensä myyjään kohtaan minulla ei ole vastaan, pidän sitä tosin sellaisena joka loppujen lopuksi voi rikkoa minuutta, joten en kannata sitä.

Jos miehellä olisi sivusuhde niin sitten sillä olisi, mutta toisen ostaminen seksiin on kuvottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vai eikö kelpaa kirjoitti:

Oletko kateellinen kun kukaan ei maksa sinulle?

Maailmassa ei ole naista, jolle joku ei maksaisi. /11

Vaan kun olen. Olen 43 vuotias, en ole koskaan ollut parisuhteessa, olen asunut yksin 16 vuotiaasta saakka. Mutta annat kyllä mulle toivoa, että vielä tulee se ihana mies, joka oikein haluaa mulle ja musta maksaa. Kun olen jo alkanut  harkita, että saisinko mä rahalla.