Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulu-uinti ahdistaa

Mietin. Ja. Pohdiskelen.
22.01.2020 |

Eli oon tämmönen 13 v tyttö ja koulu-uinnit ahdistaa tosi paljon ja en niissä yleensä ole. Kuitenkaan en haluis että mun liikunnan numero laskis sen takia. Pitäiskö mun sitten mennä niihin vaikka pakon kanssa,,, vai otanko riskin että liikunnan numero ei välttämättä ole niin hyvä kun haluaisin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä opettajan kanssa voisitko suorittaa uinnin omalla ajalla ja vaikka uimavalvoja allekirjoituksella. Näin aikanaan itse korvasin liikunnan poissaoloja.

Vierailija
2/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiha sukupuolta ja keksi joku kuusenkerkkä-nimi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uinti tarkemmin ottaen ahdistaa sinua? Kyllähän numerosi voi laskea, jos et osallistu kaikkeen pakolliseen opetukseen.

Vierailija
4/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt meneen, mene.

Mitä välii toisaalta jollain seiskaluokan liikunnannumerolla?

Vierailija
5/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä! Kannattaa kysyä, jos joku kaveri lähtisi kanssasi ensin kahdestaan uimaan, niin tilanne tuntuisi tutummalta sitten kun koulun uintipäivä koittaa. Huomaat, että ihan tavallisia ihmisiä siellä on, etkä mitenkään erotu joukosta.

Vierailija
6/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaiha sukupuolta ja keksi joku kuusenkerkkä-nimi 

Herkkä Kuusen-Kerkkä Koiraniitty-Kissajoki?

Vierailija
7/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko pyrkiä urheilulukioon? Jos et, liikunnannumerolla ei ole mitään merkitystä, eikä parin tunnin skippaaminen siihen niin paljon vaikuta.

Vierailija
8/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalla on vain yleisen terveen elämäntavan opetuksellinen merkitys. Liikunnan numerolla ei ole elämässä minkäänlaista painoarvoa. Hyvähän on jokaisen osata uida, mutta muuten asialla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
9/9 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin numeron sijaan pohtimaan, miksi uinti ahdistaa. Liittyykö esim. huono näkö siihen (uimalaseja saa vahvuuksilla)? Hävettääkö oma ulkonäkö? Tuntuuko uimapuku inhottavalta? Onko vesi kylmää?