Säälittävintä, mitä olet tehnyt herkkuhimon takia?
Tyhjentänyt lasten suklaakalenterit? Kaivanut tyhjän karkkipussin roskiksesta ja nuollut sokerit? Sekoittanut epämääräisiä ainesosia yhteen ja pistellyt poskeesi?
Tänne saa tunnustaa niin lapsena kuin aikuisenakin tehdyt synnit. Ei tosikoille!
Kommentit (724)
Vierailija kirjoitti:
Jouduin ostamaan 3 kertaa uudestaan suklaakonvehtirasian lahjaksi koska söin ne aina ite ennen kun kerkesin antaa ne 😀
Ostin sairaalakassiin synnytystä varten suklaapatukan, ehdin monta kertaa syödä sen ja ostaa uuden tilalle ennen synnytystä. Enkä sairaalassa ollessa edes syönyt sitä, vaan vasta kotiuduttua!
Vierailija kirjoitti:
Nonparelleja ym kaapista lapsena.
Ihan pienenä otin "sokeria" purkista suoraan suuhun mutta olikin suolaa!
Mä oon tehnyt pentuna tota ihan samaa. Jos jotain nonparelleja vaan kaapissa oli, niin sieltähän niitä piti käydä salaa ottamassa, että sai suuhun jotain makeaa. Ja sokeria lusikalla naamariin, samoin Oboy kaakaojauhetta, hilloa, appelsiinimarmeladia ym.
Oonkohan jo aiemmin vastannut tähän... No, joka tapauksessa, söin makeanhimoon puoli purkkia lasten Herra Hakkarainen -ksylitolipastilleja. En suosittele, hieman kiersi vatsassa pari päivää...
Söin koko suklaakonfektirasian lapsilta salaa. Ostaessani kyllä ajattelin että se oli meille kaikille...
Mulla oli teininä hamsterilleni sellaisia jugurttinappeja. Söin niitä. Ei olleet edes erityisen makeita.
Löysin kerran kaapin perukoilta jotain sinne unohtuneita vanhoja uhh en tiedä mikä niiden virallinen nimi on mutta jonkinlaisia leivoksia, sellaista pitkuloita pohjana hieman käärretorttua koostumukseltaan muistuttava pehmeä osa, välissä oli jotain valkoista töhnää, ja päällä toinen levy tuota pehmeää.
Jotain hyvää teki mieli joten avasin paketin ja vaikka parissa oli hieman hometta söin silti, vaimo oli ihan kauhuissaan. Maha siitä tuli kipeäksi myöhemmin, ahneella oli 💩 loppu.
Vierailija kirjoitti:
Itse söin vaniliasokerin sijasta ruokasoodaa. Oli saman näköisissä purkeissa enkä silloin vielä osannut lukea.
Söin lapsena koiransuklaata. Ei ollut hyvää. Eikä mitään hajua miksi sellaista silloin oli koirille, en ole nykyaikana edes nähnyt missään. Söin myös koirankeksejä, ei ollut hyviä nekään.
Ei noissa ole mitään ihmeellistä. Itse kaivelin kerran roskistani, kun huomasin heittäneeni bisset sinne, juonut edellisenä päivänä avattua lämmintä väljää kaljaa jne jne. Mutta kun kyseessä alkoholi, niin hyi hyi hyi, sairasta sairasta.
Sitähän sää kysyit
Söin eilen mieheni evässuklaat (fyysinen työ). Otti asian huumorilla ja totesi ettei tuo niitä enää kotiin.
Lasketaanko herkuksi alkoholi tai tupakka? En oikein perusta noista makeisista tai muista, mutta muutaman siiderin tai röökiaskin takia olen tyhjentänyt lasten possut, kerännyt pulloja ja kävellyt tai pyöräillyt älyttömiä matkoja.
Tää on ällö. Lapsena kun oli köyhää, laitettiin jauhetut purukumit ruokapöytälevyn alle säästöön ja kun purkka/makeanhimo iski niin sieltä pöytälevyn alta otettiin se moneenkertaan jauhettu purkka taas esiin ja kasteltiin suussa ja pyöriteltiin hienosokeriin moneen kertaan.. Ai että oli taas makiaa. Mumppa63
Mies ihmettelee miten paljon lapset oikein juovat kaakaota kun loppuu niin pian. Ei tiedä, että vaimo syö jauhetta lusikalla .
Kaakaojauhoa lusikalla, nonparelleja suoraan suuhun purkista.
Lapsena, kiipesin koulussa portaita pitkin, portaalla silmieni tasolla oli sellainen minikokoinen suklaapatukka, ilman käärepaperia. Suuhunhan se meni vaikka tunsin oloni kamalaksi. Olin 12-vuotias.
Aikuisena olen kaivellut muropaketista jugurttirusinoita, ja rääpinyt pakastekakusta suklaapäällistä kunnes koko päällinen oli mennyt. Ja laktoosi-intoleranttina syönyt puolen litran paketin tavallista jäätelöä 😂
Söin lapsena kookosjauhetta lusikalla pussista. Eipä ole sen jälkeen kookos maistunut!
Olen pullanhimoissani sekoittanut maidosta, jauhoista, sokerista ja kardemummasta mössöä ja syönyt sitä lusikalla juomalasista.
Lapsena voitelin ruisleipiä margariinilla ja levitin päälle siirappia tai hunajaa. Maitoa pulloon ja "eväsretkelle" läheiseen leikkipuistoon.
Veljelläni oli ällöttävä tapa ripotella tavallista sirotesokeria sämpylänpuolikkaiden päälle, pistää puolikkaat yhteen ja litistää sämpylä sitten istumalla sen päälle, niin että sokerit eivät varisseet ulos.
Olen syönyt tomusokeria suoraan paketista. Joskus olen vatkannut vaahdoksi kuohukermaa, johon olen sitten sekoittanut tomusokeria. Olen myös hörppinyt kermaa suoraan purkista ja sitten pistänyt heti sokeria perään. Yök :D
Hevostallilla aikaansa viettäneet varmaan muutkin dippailleet sormiaan melassiämpäriin? Porkkanat syötiin myös itse.