Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira rähisee muille vastaantuleville koirille

Vierailija
21.01.2020 |

Kyseessä 4v. Collie-uros. Aina rähisemässä toisille koirille hihnassa... Ei auta kiellot, nameilla huomion kiinnittämiset jne. Minä otan koiran viereen ja hihnan tiukalle, ettei pääse hyökkimään... Rähinä loppuu heti, kun ollaan ohitettu toinen koira ja matka jatkuu nätisti niin, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan... Eläinlääkärissä käyty eikä ole mitään kipuja aiheuttavaa.

Onko jotain hyvää kikkaa tälle? Muuta, kuin välttää toisia koiria..?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit vaan antaa mennä eikä välitä vitt uakaan siitä jos koira nyt sattuu rähisemään. mitä sitten?

Vierailija
62/63 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koulutus olis pitänyt aloittaa jo heti silloin kun se koira tuli sulle. Silloin olis kannattanut mennä pentukurssille, arkitottelevaisuuskurssille tai mitä nyt lähistöltä löytyykään.

Onneksi olkoon vaan. Olet onnistunut kouluttamaan koirastasi kunnon remmirähjän. Jos et muuta osaa, niin mene nyt hyvä ihminen vaikka ongelmakoirakouluttajan kurssille.

Anteeksi tyly viestini, mutta mua niin riepoo nämä tälläiset tapaukset. Näitä tulee vastaan ihan joka päivä. Näillä liukkailla keleillä on jo oikeasti vaarallista.

Mä komppaan tätä. Kurssille mars, tai edes koirakoulutusvideoita, tietoa kyllä löytyy. Liian harvat ihmiset viitsivät oikeasti nähdä vaivaa eläinten ongelmien hoitoon. Raivostuttaa, vähintään kolmasosa koirista mitä näkee on laiskan omistajan pilaamia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on kerran koira räksyttnyt ja meinasi tulla päälle. Sain onneksi lyötyä sitä kävelykepilläni joku roti sitä olla pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme