tiesittekö, että (alapään kireydestä)
naisen lantionpohjan lihakset ovat tahdonalainen lihas kuten mikä tahansa muukin lihas (esim. hauis, pakarat jne). harjoittamattomana ne löystyvät eivätkä tunnu jämäkältä. ne eivät myöskään toimi yhtä tehokkaasti ja tahdonvoimalla kuten harjoiteltu lihas.
tämä koskee sekä synnyttäneitä että synnyttämättömiä naisia!
Kommentit (26)
Mulle ihan sama miten löysiä ihmisiä maailmassa on kunhan itse olen hyvässä kunnossa ja olen sitä siksi, että teen ruumiillista työtä päivittäin ja pilluani treenaan aina kun istun (esim. nyt) ja kun sitä tekee vuosia niin se on jo tapa, jota ei tarvitse edes ajatella).
niin kauanko menee, että alkaa edes jotakin tulosta syntymään? onko aika viikoissa vai kuukausissa?
Vaikkakin ovat seksikaupasta (Smartballs) niin nyt jo on kaikki odotukset ylittyneet. Käytössä ovat olleet n. 4 kk. Pidän päivittäin 1-2 tuntia, mutta ihan alussa olivat vähemmän aikaa.
Eikö niitä puristella tai muuten liikutella? Pysyvätkö ne itsestään, vai täytyykö niitä ihan pitää etteivät putoa?
jossa kinasteltiin siitä meneekö mies vieraisiin jos nainen ei ole tarpeeksi tiukka. Jos nainen ajattelee noin ja treenaa tussuaan vaan siinä toivossa että mies olisi mahdollisimman tyytyväinen, niin on siinä kuviossa jotain vikaa. En tiedä olenko löysä vaiko tiukka, mutta kaksi lasta olen synnyttänyt, eikä virtsa lirahtele housuun. Mieskään ei ole toistaiseksi valittanut ja mikäli valittaisi kehottaisin etsimään mieleisensä naisen. Koitan pitää miehestäni huolta ja helliä niin paljon kuin ehdin mutta tällaiseen peliin en lähde enkä tiukkuuttani tai löysyyttäni ala mittaamaan. tussu mikä tussu.