Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat Tinder-profiiltekstit

Vierailija
21.01.2020 |

Mä voin aloittaa. Tänään bongasin nämä miesten tekstit:

1. Olethan yli 170 cm ja hieman nälkiintynyt olemukseltasi.
2. Jos joku haluaisi ihan vaan nus simaan?
3. Tykkään ruoasta ja an aali pa nosta.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 78 v mies ja etsin kaunista, itseäni huomattavasti nuorempaa naista. Ei alleja.

Vierailija
62/98 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 78 v mies ja etsin kaunista, itseäni huomattavasti nuorempaa naista. Ei alleja.

Kyllä melkein kaikilla on allit, mutta nehän on helppo peittää. Ellei hän sitten etsi 18-vuotiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän alkoholin juomiselta säästyneen ajan run kkaa miseen. Ota yhteyttä ihana nainen!

Vierailija
64/98 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli seuraava esittelyteksti: 40-vuotias eronnut mies etsii panopuuta ja seuraa matkusteluun. 😀

Tykkäsin ja käytiin treffeilläkin. Ihan OK tyyppi oli kuiteskin.

Vierailija
65/98 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempaa kuin yksikään näistä. On kun nainen jolle olet antanut tykkäyksen. Mainitseekin ylläri ylläri ekassa tai toisessa viestissä lapset. Joista ei ole mitään mainintaa naisen profiilissa.

Vierailija
66/98 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä melkein kaikilla on allit, mutta nehän on helppo peittää. Ellei hän sitten etsi 18-vuotiasta.

Häh, no eikä ole!

Vierailija
67/98 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, ruma mies etsii hoikkaa ja kaunista, nuorekasta naista kaiken kivan (!!!) merkeissä.

Nuorekas ja sporttinen ”pukkupoika” 60 v etsii kaunista naista ( mies näytti 70- vuotiaalta)

Missä harhoissa osa miehistä elää?? Mitä ihmettä he luulevat antavansa naisille???

Vierailija
68/98 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sun oikea jalka on juhannus ja vasen jalka joulu, niin saanko tulla käymään pyhien välissä?"

Törmäsin yhteen yläasteajoilta puolituttuun mieheen tinderissä ekan kerran pari vuotta sitten. Nyt tänä talvena sillä raukalla on edelleen toi sama teksti, kannattaiskohan vaihtaa jos haluais päästä eroon tinderistä?

Vierailija
69/98 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava, ruma mies etsii hoikkaa ja kaunista, nuorekasta naista kaiken kivan (!!!) merkeissä.

Nuorekas ja sporttinen ”pukkupoika” 60 v etsii kaunista naista ( mies näytti 70- vuotiaalta)

Missä harhoissa osa miehistä elää?? Mitä ihmettä he luulevat antavansa naisille???

Niinpä, sitä ei voi olla miettimättä kun näitä lukee. Miten he voivatkin yrittää saada jonkun naisen kiinnostumaan itsestään vain omista itsekkäistä tarpeistaan käsin?

Vierailija
70/98 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä on jo syytäkin tietää mitä haluaa.

Vierailija
71/98 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota selvää.

Kysymällä selviää.

Ja sit jos jotain kysyt tai sanot, niin ei selviäkään yhtään mitään. Ei vastausta. Urpot.

Vierailija
72/98 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä pitäisi jo olla realisti. Häntä reilusti nuorempi nainen voi olla noin 48-vuotias ja tällä on varmasti allit. Kukaan sitä nuorempi ei lähde 78-vuotiaan miehen leikkikaluksi.

Vierailija
73/98 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten profiileista huonoimmat, sisältäneet allamainitut lainit, ei muuta tekstiä:

-ananas kuuluu pizzaan

-kun kysyt sitä kuitenkin, kyykkään 140kg

-live love laugh

-eat sleep train, repeat

-carpe diem

-Moi

-en tiedä miks oon täällä

-ota selvää

-en jaksa kirjoittaa mitään tähän, kysy jos on jotain

-(pelkkiä hymiöitä/emojeja)

-vttumainen ämmä etsii ihanaa satujensa prinssiä Valkealla Audilla

-f”ck you

-not looking for hookups

-EVVK!

-(laulujen sanoitukset tai muu riimittely/runoilu)

Vierailija
74/98 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta vain 175cm, mutta en etsikään mitään pinnallista naista.

Tai

175cm, pinnalliset pyyhkäiskää vasemmalle

Tarkoittaa että ei arvosta itseään, joka on paha turn off. Lisäksi syrjii naisia, jotka pitävät tuota pituutta positiivisena asiana. Esim. minua ja olen pinnallinen ;>

Vierailija
75/98 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahempaa kuin yksikään näistä. On kun nainen jolle olet antanut tykkäyksen. Mainitseekin ylläri ylläri ekassa tai toisessa viestissä lapset. Joista ei ole mitään mainintaa naisen profiilissa.

Miks on niin kamalaa, jos naisella on lapsia??

Vierailija
76/98 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et livenä näytä kuitenkaan samalta kuin kuvissa, niin juotat mua niin kauan kunnes näytät.

Vierailija
77/98 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloo kirjoitti:

"Jos sun oikea jalka on juhannus ja vasen jalka joulu, niin saanko tulla käymään pyhien välissä?"

Törmäsin yhteen yläasteajoilta puolituttuun mieheen tinderissä ekan kerran pari vuotta sitten. Nyt tänä talvena sillä raukalla on edelleen toi sama teksti, kannattaiskohan vaihtaa jos haluais päästä eroon tinderistä?

Toi ns. vitsi on varastettu Deadpool-elokuvasta.

Vierailija
78/98 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä pitäisi jo olla realisti. Häntä reilusti nuorempi nainen voi olla noin 48-vuotias ja tällä on varmasti allit. Kukaan sitä nuorempi ei lähde 78-vuotiaan miehen leikkikaluksi.

Minä olen 56-vuotias ja en todellakaan olisi noin vanhan miehen kanssa.

Vierailija
79/98 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytetään kumia se ei ole pettämistä.

Vierailija
80/98 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kysymällä lisää

- 20-30 emojia

- Marilyn sitaatti

Kuvat joko maisemakuvia tai 15 metrin päästä otettu kuva, mistä ehkä arvaa sukupuolen. Paidattomat kuvat.

Viime aikoinan polyamoriset tuntuneet lisääntyneen tinderissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi