Pahimmat Tinder-profiiltekstit
Mä voin aloittaa. Tänään bongasin nämä miesten tekstit:
1. Olethan yli 170 cm ja hieman nälkiintynyt olemukseltasi.
2. Jos joku haluaisi ihan vaan nus simaan?
3. Tykkään ruoasta ja an aali pa nosta.
Kommentit (98)
"Vakituinen paikka auki kauniille naiselle. Myös osa-aikainen suhde mahdollinen. Mikäli sisäänajoa ei suoriteta heti, voidaan paikat katsastaa myös ns. käsipelillä. Ei rahallista korvausta. Mahdollisuus asuntoetuun."
Siis oikeasti onko tuo hauska jonkun mielestä???
Pahimmat on ne missä ei lue yhtään mitään. Tai sitten on vain joku "ota selvää" lausahdus tai mitat. Jos on kivan näköinen mies jolla ei ole mitään tekstiä niin ei pääse jatkoon.Tulee tunne että etsivät vaan seksiseuraa tai muuten vaan ovat kyttäämässä.
Sellaiset negatiiviset tekstit ovat myös turn off. Että ei täältä kuitenkaan mitään löydy tai luetellaan millaista naista eivät halua. Kuka ihme haluaa tutustua negatiiviseen ihmiseen.
Jos sinulla on mielestäsi huumorintajua mutta ei oikeasti ole, paina ruksi.
(miten ihminen voi tietää ettei hänellä ole oikeasti huumorintajua vaikka niin luulee?)
Naisilla:
Viini ja matkustelu <3
Laita eka viestii, oon huono aloittamaan keskustelua
En kyllä ymmärrä miten nuo "Ota selvää ja kysy", "En aloita keskusteluja", "En halua sitäjasitä" tms negatiiviselta kuulostavat tekstit ovat jotenkin huonoja tekstejä. Keskustelun aloittaminen nyt on muutenkin miehen tehtävä, tuo "Ota selvää" tuo lisää säpinää ja salaperäisyyttä joka on oikeastaan vain turn on ja nuo listat siitä, mitä ei halua potentiaaliselta kumppaniltaan ovat vain täysin asiallisia. Karsivat heti epäsopivat pois.
Minulla itselläni oli Tinderissä profiilitekstinäni juurikin tuollaista, ja silti sain matcheja monilta miehiltä. Yhden kanssa olen nyt onnellisesti naimisissa ja kaksi lastakin löytyy. Älkää siis yleistäkö tuolla tavalla, että sen ja sentyyppiset tekstit ovat "pahoja" :)
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin tähän about vuosi takaperin, oli niin pysäyttävä että oli pakko screenshotata... 😂 Ja tänne hieman sensuroida. 31 v miehen kirjoittama:
"Olen k_sipää, impotentti, narsisti, naisten h_kkaaja, itserakas(puolet päivästä peilin edessä), r_sisti, sekä luulen itsestäni liikoja :D Olen itsevarma ja erittäin karismaattinen, hikenikin tuoksuu erittäin kiihottavalta, Tutustu jos uskallat, Haluan itsevarman ja luotettavan naisen. Jos et uskalla viestitellä kanssani silloinkaan kun minä aloitan keskustelun niin varmaan ihan turha tykätä. Niin ja olen puhdas arj_lainen:-D"
Kun ilmoittaa heti profiilissaan olevansa j#nnis, niin aivan varmasti tulee kymmeniä supertykkäyksiä päivässä.
Kakkahattutäti kirjoitti:
No nyt mä alan ymmärtämään, miksi meidän uliopistolainen ei saa seuraa tinderistä.
Miksi kukaan järjissään oleva nainen käyttäisi aikaa tuollaisten miesten treffailuun muuten kuin hupimielessä. Tai edes siksi...
Mutta nuo viestithän ovat juuri niiltä suosituilta superpanomiehiltä jotka saavat mätsejä ja supertykkäyksiä.
Eniten raivostutti ne varatut, jotka etsivät "luotettavaa seuraa". Samoin ärsytti ne jotka eivät syystä tai toisesta voineet pitää kasvokuvaa, vähän vesittää ideaa.
En ikinä mätsännyt ketää, jolla luki "haluan lihaa syövän naisen" "ei mitään ruohonmussuttajaa". Ketä kiinnostaa mitä joku toinen syö.
Mulla meni myös hermot siihen iänikuiseen "matkustus, ruoka ja urheilu". Oikeasti joka toisella miehellä (ilmeisesti myös naisilla). Ei ole kovin omaperäistä, nuo kaikki kun tarkoittavat vielä eri asioita eri ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää.
Kysymällä selviää.
Kun kuulin, että tämä on huono, niin olen käyttänyt omassa profiilissa ja matcheja tulee vaikka kuinka paljon. Olen mies, mutta komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää.
Kysymällä selviää.
Kun kuulin, että tämä on huono, niin olen käyttänyt omassa profiilissa ja matcheja tulee vaikka kuinka paljon. Olen mies, mutta komea.
Komeille nimittäin on ihan yksi ja sama, mitä siinä profiilissa lukee, näin se vaan on.
Oho, kommenttini sai statuksen "julkaistaan hyväksynnän jälkeen", vaikka oli täysin asiallinen. Milläköhän avainsanoilla noita viestejä sensuroidaan. Tietenkään yksikään "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" ei edes päädy mihinkään seuraavaan moderointivaiheeseen.
Kirjoitin siis kommentin siitä, että olen nainen ja löysin tinderistä aika nopeasti etsimäni vakavan parisuhteen. Siten mulla ei ole pitkää tinder-kokemusta mutta pahimpia profiilitekstejä oli sellaiset, joissa luki vaan "kysy", "ota ite selvää" tms. Toisaalta mietin, että tuo on hyvä tapa ilmoittaa olevansa perässävedettävä m-i-e-s-l-a-p-s-i, joka ei ole valmis laittamaan tikkua ristiin parisuhteen eteen.
Minulla on iso m ulkku jos se ketään kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40- vuotias miehen alku. Nallekarhu joka puhuu ja pussaa. Iskä, jolle lapset on ykkösiä, olisitko minulle se (ikuinen) kakkonen? Ei horoille.
Tässä oli mun inhokit yhdistettynä mitä olen nähnyt. Ai helvetti näitä. Xxxxxxx
Nämä juurikin. Varsinkin tätä näkee, että mies kirjoittaa todella ihanista prinsessoista, jotka tietenkin ovat ykkösiä. Täytyy sanoo että nämä ohitan heti. Lapsia saa olla mutta ei ykkösiä pikkuprinsessoja jotka saa mitä haluaa.
Miehet jotka esittelevät itsensä "nappisilmäksi". Ei.
Jos profiilitekstissä puhutaan pelkästään lapsista. Hyvä mainita että lapsia on, mutta jos tämä on ainoa mitä haluaa itsestään kertoa, niin oletan että on hakemassa uutta äitiä lapsilleen.
Naiset ovat les boja.
(tämä tyyppi oli mies jolle näytetään siis vain hetskunaisten profiilit)
Mahdollisuus jatkettuun "leasing"-sopimukseen.