Mies, miltä tuntuu/tuntuisi jos vaimosi olisi samassa työpaikassa?
Kommentit (19)
Olen ollut mieheni kanssa samassa työpaikassa ja mikäs tuossa, työ työnä ja vapaa-aika vapaa-aikana. Ei moni edes tiennyt, että olimme naimisissa ja koska emme ole mitään läheisriippuvaisia tai toisissamme muuten roikkuvia, niin kaikkihan meni tietenkin ihan hyvin. Minä lähdin siitä sitten mamma lomalle ja mies jatkoi työpaikassa.
Muuttaisitko käytöstäsi jos vaimosi yhtäkkiä tulisi samoihin töihin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mieheni kanssa samassa työpaikassa ja mikäs tuossa, työ työnä ja vapaa-aika vapaa-aikana. Ei moni edes tiennyt, että olimme naimisissa ja koska emme ole mitään läheisriippuvaisia tai toisissamme muuten roikkuvia, niin kaikkihan meni tietenkin ihan hyvin. Minä lähdin siitä sitten mamma lomalle ja mies jatkoi työpaikassa.
Mutta nimenomaan miesnäkökulmaa nyt kaivattaisiin?
Voiisi läpsiä perseelle ja "vautia nyt stana".
Vierailija kirjoitti:
Voiisi läpsiä perseelle ja "vautia nyt stana".
Vauuhtia kiimapllu ennen kuiin setä ehtii jäähtyä.
Ei kannata. Työ ja parisuhde parempi pitää erillään niin on kotonakin mistä puhua
Olen ollut neljä vuotta mieheni kanssa samassa työpaikassa ja samassa työpisteessä aika paljon. Siellä on paljon aviopareja. Yksi Suomen suurimpia työpaikkoja. On siellä muutakin sukua. Monet perheet ovat tuttuja ja samalla alalla . Lomia ja vapaata vietetään yhdessä. Paljon myös koulukavereita. Myös naapurit samalla alalla.
Vierailija kirjoitti:
Opettele mammalomalla yhdyssanat!
Joutuisin lopettamaan seksuaalisen ahdistelun.
Ottaisin varmasti eron. En tahdo olla niin paljoa tekemisissä ja se syöksee suhteen kuolioon. Ei meillä sentään samat elämät tarvitse olla. Kamala ajatus. Minä teen reissuhommia, niin saan näin nollata akut kaikesta härdellistä ja näin nautinkin liitostamme.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin varmasti eron. En tahdo olla niin paljoa tekemisissä ja se syöksee suhteen kuolioon. Ei meillä sentään samat elämät tarvitse olla. Kamala ajatus. Minä teen reissuhommia, niin saan näin nollata akut kaikesta härdellistä ja näin nautinkin liitostamme.
Toivottavasti puolisosi ottaa eron sinusta. Pääsee hänkin nollaamaan akkujaan kaikesta härdellistä. Eiköhän se pian tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele mammalomalla yhdyssanat!
Eipä täällä tarvi kenenkään tehdä mitä sinä määräilet. Mahtaa ärsyttää? Ja sillä ei ole mitään merkitystä millä tavalla tänne kirjoittelee. Sen kun antaa palaa vaan.
Entä jos työpaikalla on useampi exä ja vielä niiden nyxätkin? Mitä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Wt-settiä
kunhan perheasiat ja työasiat pysyvät erillään. eikä töitä tule kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wt-settiä
Voiko korkeakoulutetut olla wt? Tällaista täälläpäin on.
Odotan mielenkiinnolla vastauksia
mies51v