Kohtaatteko te baarissa sellaisia ärsyttäviä takiaisia mistä ei meinaa päästä eroon?
Mulla oli viikonloppuna taas tälläinen kohtaaminen, eräs mies kysyi varmaan 15 kertaa lähdenkö tanssimaan. Kieltäydyin, ja sanoin vielä perusteluina etten voi tanssia koska pää ei kestä mennä kertaakaan ympäri (totta). Menee pari minuuttia, uudestaan, uudestaan, uudestaan, ei, ei, ei, ei, lopulta menetin malttini ja sanoin kovaan ääneen että voitko nyt p*****e lähteä menemään siitä, mä en tanssi, tajua nyt jo! Sitten se tajusi hieman pidempään, mutta sama jatkui taas myöhemmin.
Näitä samanlaisia on ollut joskus ennenkin, etteivät millään tajua etten tanssi. Sanon jokaiselle aina heti ensimmäisellä kerralla reilusti että mä en voi tanssia koska pää ei kestä yhtään pyörimistä, sori täytyy jättää väliin. Silti jotkut jatkaa kyselyä viiden minuutin välein.
Edellisviikolla joku vanha mies änkesi viereen istumaan ja puhumaan jotain. Olin vaan että jaa jaa ja käännyin aivan toiseen suuntaan jos tyyppi tajuaisi siirtyä toiseen paikkaan istumaan. Sitten se otti mua yhtäkkiä käsivarresta melko lujaa kiinni jolloin repäsin itseni irti ja sanoin että nyt perhana irti, mua kiinnosta mitä sä lässytät siinä vieressä ja siirryin pois.
Mä yritän aina olla kohtelias, mutta sitten kun joku alkaa jankkaamaan samaa asiaa ja häiritsemään pitkin iltaa niin sitten ärähdän. Tai sitten että ottaa kiinni, mä inhoan sitä että tuntematon yrittää koskea joten se on myös vaistomainen reaktio repäistä itsensä heti irti.
Kohtaatteko te baarissa ollessa tälläisiä tapauksia?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään todella usein. Lisäksi miltei joka baarireissu joku on munissa kiinni jos tiskillä on tungosta. Tämä käytös on yleistynyt naisilla todella paljon. Eipä sinänsä kiinnosta, mutta jotenkin kaksinaismoralistinen meininki.
Miehiltä on nyt käsitteen kaksinaismoralismi merkitys hukassa.
Mitä kaksinaismoralismia on siinä että sinä olet samassa asemassa kuin suuri osa naisista siellä baarissa?
Niin, luulisi tuolla metelinpitämisellä jäävän jitain omaankin käytökseen. Selitätkö mikä tässä ei ole kaksinaismoralismia? Jos naiset vaativat jotakin käytöstä miehiltä, miten he oikeuttavat saman käytöksen itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään todella usein. Lisäksi miltei joka baarireissu joku on munissa kiinni jos tiskillä on tungosta. Tämä käytös on yleistynyt naisilla todella paljon. Eipä sinänsä kiinnosta, mutta jotenkin kaksinaismoralistinen meininki.
Mitä kaksinaismoralismia on siinä että sinä olet samassa asemassa kuin suuri osa naisista siellä baarissa?Niin, luulisi tuolla metelinpitämisellä jäävän jitain omaankin käytökseen. Selitätkö mikä tässä ei ole kaksinaismoralismia? Jos naiset vaativat jotakin käytöstä miehiltä, miten he oikeuttavat saman käytöksen itselleen?
*huonon*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun opaskoirasi, joka on sinun munissa kiinni.
Miksi sinäkin keksit omasta päästä asioita, joita käytät muiden alentamiseen? Tuo on lapsellista. Ongelmien kieltäminen ei poista ongelmaa, kai tajuat tämän?
Sitähän täällä palstamiehetkin tekevät. Vähättelevät.
Eri
Sinähän sitten et ole pekkaa parempi. Ei varmaankaan kovin mieltäylentävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaksinaismoralismia on siinä että sinä olet samassa asemassa kuin suuri osa naisista siellä baarissa?Niin, luulisi tuolla metelinpitämisellä jäävän jitain omaankin käytökseen. Selitätkö mikä tässä ei ole kaksinaismoralismia? Jos naiset vaativat jotakin käytöstä miehiltä, miten he oikeuttavat saman käytöksen itselleen?
Ehkä ne naiset jotka ovat sinua ahdistelleet eivät ole vaatineet mitään. Me kun emme ole mikään yhtenevä massa vaikka meillä olisikin samat lisääntymiselimet.
Minä esim en ollenkaan hyväksy mitä sinulle on tehty vaikka itse kirjoitat ettei kiinnosta. Sinä voisit ihan muiden takia sanoa vastaan että ne akat oppisi olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne naiset jotka ovat sinua ahdistelleet eivät ole vaatineet mitään. Me kun emme ole mikään yhtenevä massa vaikka meillä olisikin samat lisääntymiselimet.
Minä esim en ollenkaan hyväksy mitä sinulle on tehty vaikka itse kirjoitat ettei kiinnosta. Sinä voisit ihan muiden takia sanoa vastaan että ne akat oppisi olemaan.
Ehkä, noi ei ehkä, vaan ovat. Ehkä ne miehetkään eivät vaadi mitään, tajuatko miten keskustelet?? Käytät erikoista olettamusta argumenttina. Se että minua ei asia suuremmin kiinnosta ei tarkoita etten sanoisi asiasta, kuten virheellisesti oletat jälleen.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa on muistunut mieleen useampi tapaus, missä takiainen on ymmärtänyt irroittautua vasta, kun mainitsen mieheni olemassaolosta tai miespuolinen ystävä puuttuu tilanteeseen. Utopiaa ajatella, että tämä tapahtuisi siksi, että toista miestä kunnioitetaan, vaan raukat pelästyvät saavansa kuonoon jolleivät rauhoitu. Eli oman koskemattomuuden puolesta pelätään, mutta naisen oikeus koskemattomuuteen on se ja sama. Mikä näillä oikeasti viiraa, kun kuvittelevat naiset automaattiseksi omaisuudekseen, jollei joku muu mies "omista"?
Ei vaan se on nimenomaan siksi koska toisen miehen omaisuutta kunnioitetaan ja se on se ritarimies joka turpaansa saa ja sinä myös tasa-arvon vuoksi.
Taisi mennä setämiehellä tunteisiin jo 30 vuotta sitten ja pahenee vain.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla melko nuori ja ruma mies tämä öyhönaali.. Katkeruus paistaa kilometrin päähän 😂
Nuori kyllä koska 36v mies on vielä täysi kakara, mies alkaa olemaan mies vasta 50 vuotiaana. Nainen taas on 36 vuotiaana aikuinen ja täti-ihminen sekä pitkälle post-prime ja menopaussi odottelee jo ihan nurkan takana.
Se on sinun näkemyksesi. Naisilla sitten onkin hyvin erillainen. Eikä nuoria naisia kiinnosta tuollaisen papan sönkötys kun ovat pitämässä hauskaa vaikka miten uhoaisit.
Jos joku käy liiaksi iholle enkä pääse eroon millään, sanon normisti sen verran napakasti ja kovaan ääneen vastaan että ovat lähes kaikki joutuneet heitetyksi ulos koko baarista tapauksen jälkeen.
Muuten selviää puhumalla tyypin pois, sitä en siedä jos joku koskee ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä on osansa ja ehdottomasti liikaakin saanut noista ällötyksistä jotka ei vaan ymmärrä kunnioittaa toisen omaa tilaa. Juuri sitä en ymmärrä, että tyttöporukalla kun ollaan niin munkin sinkkukaverit vähän ujosti siinä niille vanhoille kännikaloille ”no en mä... ku mulla on poikaystävä...” vaikka ei tosiaan ole. En vaan ymmärrä. Että se, kun sulla on poikaystävä tai veli tai miespuolinen kaveri, meinaa sitä että ei tohon naiseen nyt missään nimessä saa kajota, mutta jos nainen on ”vapaata riistaa” niin saa häiritä ja ahdistella ja lääppiä vaikka nainen kuinka sanois että ei kiinnosta. Itse sanon suoraan että painu nyt vi**uun siitä, ei kiinnosta.
No minuun nuo mulla on poikaystävä valeet eivät tehoa, sanon vain että mikäs täällä haisee neiti pieni, eikai vain valeen käry haise nenääni?
No täältä tulisi kyllä nyrkkiä siihen nuuhkivaan nenääsi.
Minä veikkaan, että lyön aika paljon kovempaa kuin sinä ja koska en ole seksisti ja kannatan tasa-arvoa niin ei ole ongelmaa täräyttää sinua turpaan siinä missä valkoritariakin.
Hui kauhea nyt se on jo hakkamassa naisia jos naiset ei halua sen seuraa. Sitten taas koittaa voimafantasiaa ettei häntä sen jälkeen heitetä baarista ulos. Kukaan ei taida uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku käy liiaksi iholle enkä pääse eroon millään, sanon normisti sen verran napakasti ja kovaan ääneen vastaan että ovat lähes kaikki joutuneet heitetyksi ulos koko baarista tapauksen jälkeen.
Muuten selviää puhumalla tyypin pois, sitä en siedä jos joku koskee ilman lupaa.
Kova ääni niin että muut kuuluvat yleensä auttaa. Ei tarvitse edes töykeyksiin mennä kun kaikkien paikalla olevien kuulevaksi ilmoittaa " EN HALUA ETTÄ KOSKET MINUUN".
En. Mä en kohtaa koskaan mitään takiaisia. En miehissä enkä naisissa. Olisi vaihteeksi ihan mukavaa ja yllättävää jos joku haluaisi seuraani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova ääni niin että muut kuuluvat yleensä auttaa. Ei tarvitse edes töykeyksiin mennä kun kaikkien paikalla olevien kuulevaksi ilmoittaa " EN HALUA ETTÄ KOSKET MINUUN".
Just näin. Tai ihan "Päästä irti" tms.
Onhan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut äijät, valitettavan monet, eivät tajua sitä faktaa että naiset ei ole siellä baarisss yleistä omaisuutta.. Itsellenikin on joskus tokaistu että miksi sä sit olet edes tullut tänne.. Mitä vttua?!?! Tapaamaan kavereitani, en isääni vanhemman miehen lääpittäväksi.. Hyi yrjö.. Ja sitten kun lopulta hermostut niin alkaa armoton huorittelu.. Huh, miksi niin moni mies ei tajua että perseestä kouriminen tai rintojen puristelu baari tiskin jonossa ei ole naiselle suuri kohteliaisuus.. Valitettavasti olen törmännyt näihin otuksiin eikä kyllä enää huvita edes baareissa käydä.. Onkohan muualla miehet yhtä urpoja?!?!
Eivät. Ovat kahta kauheampia.
Ei sillä, etteivätkö nämä suomijuntit olisi jo tarpeeksi kamalia... Molemmista kokemuksia.
T: Ulkosuomalainen (nainen)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla melko nuori ja ruma mies tämä öyhönaali.. Katkeruus paistaa kilometrin päähän 😂
Nuori kyllä koska 36v mies on vielä täysi kakara, mies alkaa olemaan mies vasta 50 vuotiaana. Nainen taas on 36 vuotiaana aikuinen ja täti-ihminen sekä pitkälle post-prime ja menopaussi odottelee jo ihan nurkan takana.
Kakara ei pitäisi enää keski-ikäisyyttä lähentelevän miehen olla. Mutta sinun tapauksessasi on ainakin tuo henkinen kehitys pysähtynyt jo noin 20 vuotta sitten. No, ilmankos olet sinkku.
Hohhoh. Onpa tämä A nal pihalla kuin lumiukko. Naurattaa tuo räksytys, on kuin kapinen puudeli :D
Vierailija kirjoitti:
Aika hauskaa että tuon ikäinen ukko pitää itseään kakarana ja silti on huutemassa naisille jotain ikääntymisestä ja uhoaa väkivallalla. Ei tainnut ikääntyminen iskeä sinuun kovin arvokkaasti.
Persettä kourittu yllättäen monet kerrat, eräs nuorempi tyyppi joka tätä harrasti oli oikein vainoaja aina jos samaan paikkaan eksyttiin.
Pussattu väkisin suulle.
Otettu ranteista väkivalloin kiinni kun en halunnut jäädä jutulle.
Olenko tehnyt näitä miehille? No en. Enkä edes ole nuori tyttö vaan lähes 40v.
Handmaids talessa oli aika osuva lause, miehet pelkäävät maineensa puolesta, naiset henkensä.
Mies pelkää että maine menee naisen toimesta, nainen saa pelätä väkivaltaa...
Annan hyvän neuvon: syökää ennen baariin lähtöä sellaista mitä teidän vatsa ei kestä ja pierekää jos joku takiainen tuppautuu kyllä lähtee varmana eikä palaa:D
Sitähän täällä palstamiehetkin tekevät. Vähättelevät.
Eri