Tinderin käyttö ahdistaa
Eli saattaa olla, että en pysty avaamaan sitä moneen päivään, koska hävettää/ahdistaa.
Kommentit (17)
Mikä siinä ahdistaa?
Mulla se on se ensimmäisen viestin kynnys. En koe, että olen tarpeeksi hyvä yhdellekään matchilleni. Mun on pakotettava itseni laittamaan se eka viesti. Sen jälkeen tilanne onkin jo paljon helpompi. Hän joko vastaa viestiini ja keskustelu lähtee siitä. Ja jos ei ikinä vastaa niin ainakin yritin.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ahdistaa?
Mulla se on se ensimmäisen viestin kynnys. En koe, että olen tarpeeksi hyvä yhdellekään matchilleni. Mun on pakotettava itseni laittamaan se eka viesti. Sen jälkeen tilanne onkin jo paljon helpompi. Hän joko vastaa viestiini ja keskustelu lähtee siitä. Ja jos ei ikinä vastaa niin ainakin yritin.
t. mies
Jos mies tuollaisia miettii niin ehkäpä olet oikeassa. Epäröinti ei ole seksikästä.
Tinderin tai minkään somepas*an käyttö ei ole pakollista. Ymmärsitkö, ei ole mitenkään pakollista tai lain vaatimaa toimintaa. Näytä siis per*iis moisille palstoille ja muille sometuksille. Vapaudu!
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ahdistaa?
t. mies
Koeta olla mahdollisimman ystävällinen, niin tuskin saat solvauksia vastaukseksi.
Sopisiko joku muu deittipalvelu sinulle paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ahdistaa?
t. mies
Jos mies tuollaisia miettii niin ehkäpä olet oikeassa. Epäröinti ei ole seksikästä.
Ei varmasti olekaan. En vain tiedä miten nuo naiset näkevät epäröintini, koska epäröinti liittyy nimenomaan siihen ensimmäisen viestin lähettämistilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ahdistaa?
t. mies
Koeta olla mahdollisimman ystävällinen, niin tuskin saat solvauksia vastaukseksi.
Sopisiko joku muu deittipalvelu sinulle paremmin?
En ole ikinä saanut solvauksia vastaukseksi viesteihini. Ei se ole minkäänlainen ongelma. Lähinnä vain heikko itsetunto ja matala usko omaan viehättävyyteen. Olen ystävällinen, aina.
t. mies
Tinderin käyttö on vapaaehtoista.
Oma syy jos ahdistaa. Lopeta käyttö, niin ahdistuskin loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Tinderin tai minkään somepas*an käyttö ei ole pakollista. Ymmärsitkö, ei ole mitenkään pakollista tai lain vaatimaa toimintaa. Näytä siis per*iis moisille palstoille ja muille sometuksille. Vapaudu!
Kyllä se käytännössä on, jos haluaa parhaat todennäköisyydet seuran löytämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se käytännössä on, jos haluaa parhaat todennäköisyydet seuran löytämiseen.
Pidät hetken aikaa taukoa. Voisit samalla miettiä mitä olet vailla. Bio-osuuteen kannattaa lisätä tiivistetysti oma esittelyteksti esim.”30v. päihteetön ja savuton yrittäjä hakee itselleen kaveria uuden harrastuksen pariin. Aloitin vähän aika sitten seinäkiipeilemään johon olisi mukava löytää kiipeilystä innostunut seuralainen. Olisitko se kenties sinä?”
Tiedän tän tunteen. Jotenkin on tunne että on liikaa pelissä. Itse ainakin miehenä tiedostan sen että tinder tuntuu olevan se ainut mahdollisuus päästä treffeille ja täten saada joskus se parisuhde.
Otan liikaa paineita pariutumisesta koska haluan sitä niin paljon.
Mulle on tuttua tuo että en välillä uskalla kirjautua sisään esim 7 päivään koska mua pelottaa että mitä jos kukaan kiinnostava ei ole tykännyt musta enkä löydä ketään.
Mulla oli aluksi sama, loggauduin aina pois ja olin veke monta päivää. Nykyään pidän Tinderiä koko ajan päällä ja tsekkailen ihan sujuvasti päivittäin kymmeniä profiileja.
Mä tsekkailen kanssa, mutta en paina sydäntä kenellekään. Ihan järjetöntä, mutta se tuntuu niin lopulliselta ja haluaisin painaa vasta sitten kun oikeasti haluan ja tähän asti ei ole kukaan tarpeeksi kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tän tunteen. Jotenkin on tunne että on liikaa pelissä. Itse ainakin miehenä tiedostan sen että tinder tuntuu olevan se ainut mahdollisuus päästä treffeille ja täten saada joskus se parisuhde.
Otan liikaa paineita pariutumisesta koska haluan sitä niin paljon.
Mulle on tuttua tuo että en välillä uskalla kirjautua sisään esim 7 päivään koska mua pelottaa että mitä jos kukaan kiinnostava ei ole tykännyt musta enkä löydä ketään.
Usko pois naisetkin voivat ajatella samoin. Hengitä syvään ja yritä ottaa ilo irti deittailusta. Tinderiä ei muutenkaan tarvitse ottaa haudanvakavasti. Mäkin käyn välillä kuolaamassa mökkireissun aikana Norjan/Ruotsin puolen miehiä ja sitten taas palaan paikallisten pariin. Itse asiassa pari on käväissyt luonani mökkikahvilla ja ehdottanut vastavierailua tänne etelään. Saa nähdä josko kutsun kyläilemään ihan tänne omille kotikonnuilleni :)
Tinderiin kannattaa suhtautua siten, että on heittänyt verkon veteen ja välillä voi käydä katsomassa onko tullut mitään saalista. Ei niin hirveän vakavaa siis, vähän niin kuin joku harrastus. Samalla kannattaa pitää silmät auki myös live-elämässä, koska se kumppani voi löytyä sieltäkin.
No ÄLÄ KÄYTÄ SITÄ.
Tai hae ahdistukseen ammattiapua.