Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tänään ruokana?

Omnom
21.01.2020 |

Ite tein yrttistä soppaa, joka sisälsi kanaa, linssejä, porkkanaa, paprikaa, selleriä ja tomaattimurskaa. Ihan maukasta oli!

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi käy teidän arkiruokianne! Pysyttekö hoikkina, kun syötte noin? Itse syön tällä hetkellä kevyesti, kun yritän laihduttaa. Minä en pysynyt hoikkana liian hyvillä ruuilla.

Eihan se siita ole kiinni mita syo, vaan siita, miten paljon syo. 

Esim jotain jauhelihakastiketta voi ihan hyvin ottaa n. 2dl ja siihen 2-3 pienta perunaa, sen toisen puolen lautasesta taytat sitten salaatilla ja suolakurkuilla ja punajuurilla ym. 

Eiköhän ongelmana ole lähinnä se, että on vaikeaa syödä kohtuudella jos ruoka on liian hyvää. Itse olen aika ahmatti myös silloin kun teen tosi herkullista (ja epäterveellistä) ruokaa, mutta toistaiseksi pysyny hoikkana kuitenkin.

Tänään syön eilisen feta-pinaattipastan jämä ja ehkä jos nälkä jää teen vielä huomiselle kanakastiketta josta voi sitten ottaa jo vähän etukäteen.

Joo toki :) Mutta sen herkullisen ruuankin voi jakaa annoksiin. Esim. eilen syotiin katkarapu-pinaattipastaa ja sita oli tehty neljan hengen ns. "normaali" annos, jonka siis piti riittaa kahdeksi paivaksi. Niinpa otettiin siita molemmat 1/4 ja viereen puoli lautasellista salaattia. Ei voi santsata jos siten syo kirjaimellisesti huomisen kuormasta vaikka mieli olisi tehnytkin, silla se oli todella hyvaa!  

82/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannulla paistettua sipulia ja ruusukaaleja. Loraus öljyä ja hunajaa sekä herbamarea. Wienerleikkeet naudanlihasta. Tälläistä tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appelsiini-fenkolikalaa (ihan tarjouspakastekalasta) ja itse tehtyjä lohkoperunoita, kylkeen salaattia (jääsalaattia, paprikaa, tomaattia, chiliä, herneitä, yrttien loput silputtuna). Jälkkäriksi pakasteesta mansikoita. Kahvia.

Vierailija
84/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subia. Paskoin nilkkani aamulla sen verran pahasti, että ostin jalka paketissa sohvalla niin oon nyt sit vielä huono vanhempi enkä kokkaa vaan soitan tilauksen subiin ja vanhin muksu saa hakee sen.

Vierailija
85/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkikeitto ja pannukakku

Vierailija
86/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flanksteakia, pico de galloa ja spelttitortillaa. Tänään kokkailutti pitkästä aikaa.

Vierailija
87/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivipuuroa, munakasraastetta, suklaapiimää, verijuustoa, hapankaalikiisseliä, toffeemehua, aivomuhennosta ja riisipiirakkakeittoa.

Vierailija
88/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persippiä, kalapuikkoja ja hemapaa :)

Vierailija
89/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikko on mulla perinteisesti epäterveellinen päivä jolloin suon itselleni luvan syödä epäterveellisemmin, joten tänään tuli syötyä raneja ja paahdettuja sipulirenkaita sekä punajuurisalaattia

Vierailija
90/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunikasviksia (porkkanaa, kesäkurpitsaa, sipulia, paprikaa), täysjyvänuudelia ja broilerin rintafileitä. Kasvikset vasta uunissa, kohta pääsee syömään.

Vierailija
91/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin jauhelihakastikkeen uunivuokaan ja pursotin päälle muskotilla terästettyä perunamuusia. Mikä ton nimi nyt sitten on, paimenen piiras ilman sisäelimiä?

Jos tarkoitat brittien Shephard's Pie piirasta, niin aika kaukana on sinun versiosi siitä :)

Shephard's pie tehdään lampaan lihasta, mutta naudasta tehty on Cottage pie 😊

Vierailija
92/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaalisosekeittoa äsken söin.

Vierailija
93/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin jauhelihakastikkeen uunivuokaan ja pursotin päälle muskotilla terästettyä perunamuusia. Mikä ton nimi nyt sitten on, paimenen piiras ilman sisäelimiä?

Jos tarkoitat brittien Shephard's Pie piirasta, niin aika kaukana on sinun versiosi siitä :)

Ruoka tunnetaan myös yleensä nimellä Sheph[b]e[/b]rd's pie.

Vierailija
94/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoka tunnetaan myös yleensä nimellä Sheph[b]e[/b]rd's pie.

Lihavointi ei näköjään onnistu enää palstalla. No shepherd joka tapauksessa shephardin sijaan.

Vierailija
95/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voispa tänne lisää kuvia ois kiva katsella hyviä annoksia!

Vierailija
96/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunilohta ja perunoita❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän