Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tänään ruokana?

Omnom
21.01.2020 |

Ite tein yrttistä soppaa, joka sisälsi kanaa, linssejä, porkkanaa, paprikaa, selleriä ja tomaattimurskaa. Ihan maukasta oli!

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nopeaan jonkun oman yksinkertaisen version pasta bolognesesta, jossa isot porkkanapalat pienten kuutioiden sijaan eikä selleriä. Mies söi ihan hullun lailla ja kehui maasta taivaaseen.

Teen ihan keskinkertaista ruokaa, ja se aina vaan vuosienkin jälkeen kehuu kuin olisi jotain gourmeeta. Söpö!

Vierailija
62/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettua kanafilettä, kylkeen paistettuja perunoita ja keitettyjä/kuullotettuja vihreitä papuja valkosipulilla ja suolalla maustettuna. Nopeaa ja yksinkertaista...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kreikkalaista lihapataa ja keitin potut. Hyvää tuli. Huomenna ehkä jotain kiinalaista.

Vierailija
64/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellettu kasvisversio makaronilaatikosta tuli tehtyä tänään, kun ei käyty kaupassa ja sekalaista pastakamaa löytyi kaapeista. Hyvää oli, vaikka ei ollutkaan oikeaoppinen makrulooda.

Vierailija
65/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tänään viikon kestävän kaalikeitto dietin joten tein vain sitä kaalikeittoa. Ei voi kehua mutta kyllä sitä nyt viikon syö kun on pakko saada kiloja pois. Miehelle laitoin pastaa. Huomenna ei varmaan kärsi tulla tänne katsomaan mitä muut syö.

Vierailija
66/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitanpizzaa kokeilussa.

Vierailija
67/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyttipannua

Vierailija
68/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronimössöä.

Vierailija
69/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi käy teidän arkiruokianne! Pysyttekö hoikkina, kun syötte noin? Itse syön tällä hetkellä kevyesti, kun yritän laihduttaa. Minä en pysynyt hoikkana liian hyvillä ruuilla.

Eihan se siita ole kiinni mita syo, vaan siita, miten paljon syo. 

Esim jotain jauhelihakastiketta voi ihan hyvin ottaa n. 2dl ja siihen 2-3 pienta perunaa, sen toisen puolen lautasesta taytat sitten salaatilla ja suolakurkuilla ja punajuurilla ym. 

Vierailija
70/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filepihviä ja kermaisia uunikasviksia

Vierailija
71/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin jauhelihakastikkeen uunivuokaan ja pursotin päälle muskotilla terästettyä perunamuusia. Mikä ton nimi nyt sitten on, paimenen piiras ilman sisäelimiä?

Jos tarkoitat brittien Shephard's Pie piirasta, niin aika kaukana on sinun versiosi siitä :)

Vierailija
72/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 omenaa ja 2 mandariinia. Työpaikan Amicasta hain marjakiisseliä.

Mä nyt vähän tässä kärvistelen, koska mulla on toka treffit tapaamani miehen kanssa klo 17 ja menemme syömään!!!

Vierailija
73/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissosekeittoa ja juustosämpylöitä.

Vierailija
74/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullat kastikkeessa, keitetyt perunat ja salaatti

Vierailija
75/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikeitto

Vierailija
76/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fish pie eli kalaa juustokastikkeella ja perunamuusilla.

Vierailija
77/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hesellä syömässä aterian, raha on nyt niin tiukalla että täytyy miehelle paistaa eilistä puuroa pannulla kun tulee töistä :(

Vierailija
78/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne ja tuoresalaatti

Vierailija
79/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin hesellä syömässä aterian, raha on nyt niin tiukalla että täytyy miehelle paistaa eilistä puuroa pannulla kun tulee töistä :(

Pärjäilkää ;(

Vierailija
80/96 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi käy teidän arkiruokianne! Pysyttekö hoikkina, kun syötte noin? Itse syön tällä hetkellä kevyesti, kun yritän laihduttaa. Minä en pysynyt hoikkana liian hyvillä ruuilla.

Eihan se siita ole kiinni mita syo, vaan siita, miten paljon syo. 

Esim jotain jauhelihakastiketta voi ihan hyvin ottaa n. 2dl ja siihen 2-3 pienta perunaa, sen toisen puolen lautasesta taytat sitten salaatilla ja suolakurkuilla ja punajuurilla ym. 

Eiköhän ongelmana ole lähinnä se, että on vaikeaa syödä kohtuudella jos ruoka on liian hyvää. Itse olen aika ahmatti myös silloin kun teen tosi herkullista (ja epäterveellistä) ruokaa, mutta toistaiseksi pysyny hoikkana kuitenkin.

Tänään syön eilisen feta-pinaattipastan jämä ja ehkä jos nälkä jää teen vielä huomiselle kanakastiketta josta voi sitten ottaa jo vähän etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan