Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tänään ruokana?

Omnom
21.01.2020 |

Ite tein yrttistä soppaa, joka sisälsi kanaa, linssejä, porkkanaa, paprikaa, selleriä ja tomaattimurskaa. Ihan maukasta oli!

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli paistanut 4 kiloa (!) kalamurkepihvejä. Toi niitä meillekin, syötiin niitä eilisen muusin ja kermaviilikastikkeen kanssa. Jotain porkkana- ja kurkkutikkuja leikkasin, mutta eipä ne kellekään kelvanneet.

Vierailija
42/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse Palak paneeria, onnistui tosi hyvin ja oli herkullista 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tv-ohjelmassa kehotettiin syömään särkeä, koska se on järkiteko. Muistin, että mulla on jääkkärissä purkki kyseistä kalaa, joten ei kun siitä jotain. Olen yksin himassa, niin tein bataattiviipaleista pohjan, jonka päälle laitoin sipulia, särkeä, mausteita ja juustoa ja sit uuniin. Tuli tosi hyvää sapuskaa - mies ei varmaan olis syönyt suurin surminkaan :)

Vierailija
44/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilistä rokkaa varistan.

Vierailija
45/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulattelin pakkasesta kermaista, paahdetuista kukkakaaleista tehtyä sosekeittoa ja sen kaveriksi paahdoin eilen leivottuja porkkanasämpylöitä. Pitää vähän tyhjentää pakastinta välillä, että saa taas ylijäämäruokia sinne mahtumaan. Yksin elelen nykyään ja olen tottunut tekemään "vähän" liian suuria satseja kerralla. Onpahan aina laiskalle päivälle valmiina jotakin, kunhan vaan sulattelee. Huomenna possu-kaalipataa ja perunoita.

Vierailija
46/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi makkaraa ja perunamuusia, päivällinen tonnikalapizzaa.

Vierailija
47/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananuudelipeltiä, jossa kirsikkatomaatteja ja fetaa.

Vierailija
48/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattikeitto (valmis nestemäinen noin litran pussissa).

Sulatettuja edamerpapuja siihen plus chevrekiekko.

Chevrepäällysteistä bruchettaa sen kanssa.

(Ehkä myöhemmin teen mustaviinimarjakiisseliä : ) ihan aidoista pakastemarjoista).

Vierailija
49/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaisia ja makkaraa.

Vierailija
50/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin muutaman sämpylän, ja koska jääkaapissa oli vain 3 pottua niin keitin ja viipaloin ne päällisiksi, grillausmaustetta päälle.

Vierailija
51/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri ei laita mitään ruokaa miehelleen. Ostaa vaan vitnes-patukoita itelleen ja mies grilliruokaa. Sääliksi käy ihanaa miestä.

Vierailija
52/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilistä jauhelihaperunavuokaa ja salaattia. Arkista mutta hyvää.

Vierailija
53/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy teidän arkiruokianne! Pysyttekö hoikkina, kun syötte noin? Itse syön tällä hetkellä kevyesti, kun yritän laihduttaa. Minä en pysynyt hoikkana liian hyvillä ruuilla.

Vierailija
54/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonmakkarakastiketta tein töistä tultuani ja kaveriksi muusin+salaatin.

Vierailija
55/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lämmintä ruisleipää, jossa päällä oli jauhelihaa, salsaa ja juustoa, salaatin kanssa.

Vierailija
56/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppäsavukassleria maustevoilla. Salaatin (salaatti, kurkku, punasipuli) kanssa. Jälkkäriksi peanutbuttermoussea.

Vierailija
57/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tarjouslihapullia (3,29€/kg) ja luomutomaattimurskaa (tuli kalliiksi, 79 senttiä/tölkki), jauhoja, voita ja vettä kastikkeeksi, tavallista tomaattimurskaa (24 senttiä/tölkki) ei ollut saatavana. Lisäksi keitettyjä perunoita. Herkullista kyllä. Rahatilanteeni on kunnossa, saan kohta perinnön, ja muutenkin säästöä on kertynyt tilille, kun olen Lidlissä paljon käynyt.

T. Lidl-mies.

Vierailija
58/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkislasagnea ja salaattia

Vierailija
59/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettua kuhaa, perunamuussia, mozarellasalaatti ja jälkkäriksi vadelmarahkaa ja vispipuuroa. Joo, äiti oli käymässä, osti ruoat ja kokkasi, ihanaa!

Vierailija
60/96 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaantuneita mutta syötäviä halpislihapullia kera tomaattikastikkeen. Muuhun ei riitä rahat

Joskus kerjää. Vielä minä kostan kun mutta tulee täyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan