Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu sinulle joka olet tipattomalla tammikuulla?

Vierailija
21.01.2020 |

Minkä verran käytät alkoholia normaalisti ja onko näiden viikkojen aikana tullut mitään muuta muutosta elämäntyyliin? Lasketko päiviä kun saat taas juoda?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on jo ratkenneet.

Vierailija
2/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuu hyvin, samalla myös sokeriton menossa.

Olo on hyvä.

En kyllä käytä alkoholia paljon muutenkaan, lauantaisin punkkupullo miehen kanssa puoliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvää. Aloitin tipattoman tammikuun 1.1.2000. Vielä ei ole tehnyt mieli alkoholia. 

Vierailija
4/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistina lukittaudun koko kuukaudeksi neljän seinän sisään. Tapaan kavereita vasta kun voin ottaa kaljaa samalla.

Vierailija
5/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä lainkaan alkoholia. Mieheni ei käytä myöskään. Mielummin olen selvin päin yhdessä.

Vierailija
6/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees, viikonloppuna teki hetken tiukkaa mutta kun on jätetty ja surullinen niin se alkoholi vain pahentaisi oloa ja saisi ehkä jopa lähettämään exälle naurettavia itkuikäväviestejä. Leikannut myös sokerista kunnes sorruin tänään, siitäkin suklaasta tuli vain älyttömän paha olo.

Vierailija
7/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä hätiä mitiä. Aloitin myös laihiksen ja painoa on tipahtanut nelisen kiloa. Helmikuun ensimmäisenä otan alkoholia, mutta tämä linja jatkuu senkin jälkeen.

Vierailija
8/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis muuten alkoa noin maksimiannokset (7) viikossa . T 6

Vierailija
9/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen käänteistipaton käynnissä. En juo muuta kuin olutta ja aina pitää olla vähän veressä promilleja. Röyh!

Vierailija
10/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoksasin vasta, että minäkin olen ollut tipattomalla koko alkuvuoden. En tosin tarkoituksella, ei vain ole tullut juotua yhtään alkoholia. Juon muutenkin melko harvoin. Tsemppiä kaikille, jotka tipatonta viettävät. Tauko tekee aina hyvää.

Vierailija
11/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tipattoman 25.12. jo... Ja hyvin menee. Normisti juon n kerran kk viiniä, siideriä ja kuoharia humalahakuisesti. Nyt menossa laihis, salibuumi ym niin sen takia tipattomalla pitäs olla n 3kk. N38

Vierailija
12/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono syy, mutta pieleen meni. On pää ollut aika kovilla, joten repsahdin viime perjantaina. Muutenkin tulossa isoja asioita, joten hermot täytyy pitää kunnossa. Kyllä, pelkään alkoholismia ja tiedän olevani taipuvainen siihe. 

Vierailija
13/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono syy, mutta pieleen meni. On pää ollut aika kovilla, joten repsahdin viime perjantaina. Muutenkin tulossa isoja asioita, joten hermot täytyy pitää kunnossa. Kyllä, pelkään alkoholismia ja tiedän olevani taipuvainen siihe. 

Jos vähänkään mietit asiaa omalla kohdalla ja englanti sujuu, niin kannattaa tutustua aiheeseen ”grey area drinking”.

Ehkä löytyisi jotain suomennettunakin esim Annie Gracelta, joka on kirjoittanut aiheesta hyvän kirjan. Käsittelee siis juuri tuota alkoholismipelkoa henkilöllä, jolla on elämä kuitenkin hallinnassa.

Vierailija
14/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minäkin olen sitten tipattomalla. Viime vuonna suurin osa kuukausista oli tipattomia, join ehkä 3-4 kertaa koko vuonna. En huomaa mitään eroa.

Vierailija
15/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon, että olen alkoholisti olin juomatta kolme viikkoa.

Vierailija
16/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti otan viikonloppuisin viiniä, lonkeroa tai siideriä, mitä nyt milloinkin sattuu mieli tekemään. Noin 2-3 annosta kerralla, eli ehkä tuollainen 6 annosta viikonlopun aikana. Nyt on ollut tipaton ja jatkuu helmikuuhun asti. En ole huomannut mitään muutosta olotilassani, vaikka olenkin nyt ollut 3 viikkoa ilman.

Vierailija
17/28 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vit**** meni niin kuin jeesuksen pääsiäinen

Vierailija
18/28 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käytä lainkaan alkoholia. Mieheni ei käytä myöskään. Mielummin olen selvin päin yhdessä.

Anteeksi, mutta jotenkin tuntuu hurskastelulta!

Vierailija
19/28 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut.taa ja ahdistaa. Mur.hakin on mielessä. Bentsoja ja budia kuluu ylettömästi ja tupakointi ja pelikoneet onneksi tuovat lisästimulaatiota.

Vierailija
20/28 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ajatus oikeastaan tuo tipaton tammikuu ja jos vielä karttelee sokeriakin. Kroppa ja erityisesti maksa saa toipua joulun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi