UMK 2020 Official
Kilpailijat on valittu!
Vähän linkkejä uutisiin
https://yle.fi/uutiset/3-11167957
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4f8ca84a-1a18-4b5b-9a8a-c7d435…
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/01/21/tassa-ovat-umk20-finalistit-ke…
Kilpailijat ovat siis Tika, Erika Vikman, Aksel Kankaanranta, F3M, Sansa ja Catharina Zühlke.
Kommentit (1097)
Siis mitä helvettiä raadit f3m toisena😂😂😂 Mä itken! En vaan käsitä
Tuohan on suoranaista v*ttuilua, että raadin pisteiden jälkeen Banaanip*ska on kakkosena. Eihän sitä pysty kuunteleen edes tuota koosteessa esitettävän pätkän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että ulkomaalaiset tykkää sittenkin enemmän Akselista kuin Erikasta.
Eipä ole yllätys. Junttihumppa on hauskaa vain Suomessa. Tässä nähtiin miten Cicciolina pärjää jos finaaliin lähetetään
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että ulkomaalaiset tykkää sittenkin enemmän Akselista kuin Erikasta.
Ulkomaalaiset eli neljästä ihmisestä koostuvat konservatiiviset raadit?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo bananas on noin tykätty?
Hassu ja harmiton euroviisubiisi. Hyvin tehtykin!
Onko juontaja yllättynyt kun Aksel eikä Erika tai f3m johda?
Akselin ääni on mielettömän kaunis ja vähäeleisyydestä huolimatta hänessä on karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha toi oli kyl oikeesti hyvä heitto Kristalta :D
Mikä? Meni ohi
Naapurimaa, joka ei ikinä anna pisteitä, mut esitetään kuitenkin, että pidetään heistä tmv.
Krista vaan vuosi vuodelta rasittavampi. Tikan esityksessä ainesta kylmiin väreisiin !!
Minusta bananas oli parempi kuin erika
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on suoranaista v*ttuilua, että raadin pisteiden jälkeen Banaanip*ska on kakkosena. Eihän sitä pysty kuunteleen edes tuota koosteessa esitettävän pätkän aikaa.
Varmaan se on tarkoituskin, äänestää voittoon joku aivan karmee, jolla ei ole sit mahiksia oikeassa kilpailussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset eli neljästä ihmisestä koostuvat konservatiiviset raadit?
Mulla on sulle uutisia. Itse viisuissakin puolet pisteistä tulee konservatiivisilta tuomareilta. 😱
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo bananas on noin tykätty?
Muistutti spaissareita. Värikäs selkeä esitys, joka jäi mieleen. Taitanut saada kaikilta pisteitä, tosin valtaosa tainnut arvioida 3. parhaaksi.
Revin korvalehdet irti ja tungen ne korvakäytäviin, jos joudun vielä kuulemaan sitä Banaanip*skaa.
En ole nähnyt yhtään kriittistä kommentia ulkomaalaisilta Cicciolinasta. Hyvin tykätty ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Akselin esitys on tyylikäs. Erika on vastakohta.
Akselin kappale on tylsä, masentava ja tosi lattea. Sillä ei päästä finaaliin todellakaan. Todennäköisesti olisi koko kisan viimeinen.
Siis eikö toi tika osaa yhtään suomee??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanaton. Hevillä ei voi hävitä.
Oispa heviä.
Hävisihän Teräsbetonikin
Englanninkielinen haastattelu :I
No tätähän jo ennustettiin että raadit äänestävät näin. Raadit ovat aina konservatiivisia. Erikanhan uskotaan voittavan yleisöäänillä.