Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parta ja suuseksi

N49
21.01.2020 |

Naiset, miten suhtaudutte miehen partaan. Onko se ok vai turn off? Minusta parta tuntuu ikävälle suudellessa ja nuollessa, en vaan tykkää. Harmi kun niin moni mies pitää nykyään partaa ja on vielä rumakin (Teemu Pukki esim, yök).

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh älä pelkää,et sä tuu Teemun kaltaista miestä ikinä saamaan:D

Vierailija
2/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ajan parran tarkkaan ennen suuseksiä, ettei sänki ärsytä arkoja paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partainen mies kun imee ku() ia niin ainakin minusta se tuntuu kivalta. Sänki raapii, mutta pari päivää, viikko riittää että pehmenee.

Vierailija
4/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt sänki pistelee tosi ikävästi nuollessa, mutta pidempi parta ei ole itseä ainakaan haitannut millään lailla. Siitä on mukava ottaa kiinni kun naama tulee pois jalkovälistä ja ohjata miehen liukas suu omalle suulle.

Vierailija
5/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Vaimoni myös valittaa että partani hankaa hänen posliininsa ihan ärtymykseen asti. En oikein ymmärrä tätä, enhän minä naamallani sieltä hiero vaan lähinnä kielellä livauttelen. Tosin huulet ovat myös mukana, ja siinähän sitä partaa on aivan vieressä, eli voi tässä kai jotain perääkin olla.

Vierailija
6/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on posliini, niin kyllä miehelläkin pitää olla sileä leuka.

Vierailija
7/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Vaimoni myös valittaa että partani hankaa hänen posliininsa ihan ärtymykseen asti. En oikein ymmärrä tätä, enhän minä naamallani sieltä hiero vaan lähinnä kielellä livauttelen. Tosin huulet ovat myös mukana, ja siinähän sitä partaa on aivan vieressä, eli voi tässä kai jotain perääkin olla.

Pitää olla Kissin kitaristi ja melkoiset töröhuulet, ettei parta osuisi =)

Vierailija
8/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan se sänki aivan varmasti. Mieluummin ei partaa vaan juuri huolella sileäksi ajeltu naama miehellä.

Vierailija
9/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta on ihanan miehekäs eikä haittaa pussailua tai nuolemista, sänki kylläkin raapii suudellessa naaman punaiseksi, mutta en ole huomannut siitä olevan haittaa alakerran touhuille.

Vierailija
10/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyehkö parta raapii ikävästi, mutta pidemmästä ei ole haittaa. Tykkään myös liukkaudesta joka partaan ja huuliin suuseksin jälkeen jää. Näyttää ja tuntuu kiihottavalta. Eli sanoisin että joko ei partaa ollenkaan tai hieman pidempi.

Vierailija
11/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistitty parta pitää olla. Ihanan miehekäs 👍

N35

Vierailija
12/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aika se ja sama, onko miehellä parta vai ei. Riippuu, kasvaako se kunnolla ja sopiiko se sille. Yllätyin kuitenkin hiljattain, kun poikaystävä antoi suuseksiä ja parta raapaisi. Se oikeastaan tuntui kivalta. Luulin, että se ärsyttää ihoa samalla tavalla kuin leuaa vasten. Mutta se tuntui ihan tajuttoman hyvältä! Tästä hän ottikin heti vinkin vastaan. :)

Vierailija
13/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään tuntemuksia parrasta.

Pistelevä sänki on raapinut joskus suunympärysihoa kun on paljon pussailtu, ja se oli tosi inhottava tunne...tuli sellainen rohtumisen kaltainen tila huulten ympärille ja punotti rumasti.

Heittämällä parasta suuseksiä olen saanut parrakkaalta mieheltä, ja ehkä parta onkin pehmeämpi ihoa vasten kuin sänki.

Mitään eroottisia viboja en kuitenkaan parrasta saa, mutta viikset on aivan vítun hot<3

Vierailija
14/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle on olemassa nimikin: Pillunnuolentaparta. Kutittaa kuulemma mukavasti.

m50 ja parta

Vierailija
15/28 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän välillä parran tarkoituksella pesemättä jos ollaan menossa suuseksin jälkeen jonnekin yhdessä ihan kiusoitellakseni. Aina pussatessa tuoksuu pipari ja saa naisen ajatukset palaamaan aikaisempaan. Saa kiusoiteltua ja nostettua sykettä illan mittaan odottaen kotiin pääsyä.

Vierailija
16/28 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätän välillä parran tarkoituksella pesemättä jos ollaan menossa suuseksin jälkeen jonnekin yhdessä ihan kiusoitellakseni. Aina pussatessa tuoksuu pipari ja saa naisen ajatukset palaamaan aikaisempaan. Saa kiusoiteltua ja nostettua sykettä illan mittaan odottaen kotiin pääsyä.

...kunnes käy niin, että tulet yks päivä kotiin, ja naisesi sanoo että hei miltäs tämä parta haisee, jotenkin on tutun tuntuinen — ei 'tana, äijä ollu vierasta pillua nuolemassa! Ja hajusta päätellen vielä Lissua!

Vierailija
17/28 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parta hiertää ikävästi, mulla on herkkä iho. Joten veitsi hanille kouraan jos partaisena ilmestyy lähteen äärelle. Sama koskee kaikkea karvaa vartalossa, hiukset saa olla. Oon tosin itsekin joutunut joskus hänet ajelemaan, kun oli piruuttaan kasvattanut kaameen puskan. 

Vierailija
18/28 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta siis sattuu niin paljon, etten pysty nauttimaan enkä laukeamaan. Sama jos miehellä on muualla sänkeä, sattuu.

Vierailija
19/28 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kunnon parta, ja itse pidän paikkani sileänä säännöllisellä sokeroinnilla mutten ole kyllä huomannut sen häiritsevän suuseksissä.. lähinnä huvittaa kun mun laukeamisen jälkeen nousee parta litimärkänä pussailemaan.

Eikä todellakaan ryntää heti partapyykille, lähtenyt jopa töihin samalla naamalla :D sanoo että kiva haistella ja fiilistellä. Ja kuulemma Tosimiesten parran pitääkin haista pillulta eikä miltään palasaippualta.

N43

Vierailija
20/28 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on kunnon parta, ja itse pidän paikkani sileänä säännöllisellä sokeroinnilla mutten ole kyllä huomannut sen häiritsevän suuseksissä.. lähinnä huvittaa kun mun laukeamisen jälkeen nousee parta litimärkänä pussailemaan.

Eikä todellakaan ryntää heti partapyykille, lähtenyt jopa töihin samalla naamalla :D sanoo että kiva haistella ja fiilistellä. Ja kuulemma Tosimiesten parran pitääkin haista pillulta eikä miltään palasaippualta.

N43

Töihin en lähde märällä parralla, mutta yhdessä kyllä ulos.