Parta ja suuseksi
Naiset, miten suhtaudutte miehen partaan. Onko se ok vai turn off? Minusta parta tuntuu ikävälle suudellessa ja nuollessa, en vaan tykkää. Harmi kun niin moni mies pitää nykyään partaa ja on vielä rumakin (Teemu Pukki esim, yök).
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Vaimoni myös valittaa että partani hankaa hänen posliininsa ihan ärtymykseen asti. En oikein ymmärrä tätä, enhän minä naamallani sieltä hiero vaan lähinnä kielellä livauttelen. Tosin huulet ovat myös mukana, ja siinähän sitä partaa on aivan vieressä, eli voi tässä kai jotain perääkin olla.
Niin että vaimon valitus on jotain turhaa nalkutusta? Mitäpä jos oikeasti kuuntelisit mitä se sanoo, jopa muissakin asioissa...
Ai saakeli että sellainen kokoparta on seksikäs, kunhan ei ole liian pitkä. Niin maskuliinisen näköinen ja tuntuu ihanalta suudellessa pehmeää kasvojenihoani vasten, eikä ollenkaan pahalta siellä alhaallakaan. Vielä kun kylkiä ja vatsaa pitkin partaa hieroen etenee niin......
Vierailija kirjoitti:
Minä jätän välillä parran tarkoituksella pesemättä jos ollaan menossa suuseksin jälkeen jonnekin yhdessä ihan kiusoitellakseni. Aina pussatessa tuoksuu pipari ja saa naisen ajatukset palaamaan aikaisempaan. Saa kiusoiteltua ja nostettua sykettä illan mittaan odottaen kotiin pääsyä.
Siinä voi sitten ylpeänä heittää kaverin vaimolle antaessasi poskelle tervehdyspusua, että "terkut vaimolta".
Parta vanhentaa 10v.
Tää on selkeesti eri juttu miesten ja naisten kesken. Miesten kesken on suositumpi hieno jätkä jos on pitkä parta. Naisten mielestä taas ei taida olla niin tärkeä asia. Itse kärsin siitä ettei parta kasva vaan olen babyface ja saanut paljon kuulla asiasta. Olen varma että naisilta tulis huomiota enemmän kun näyttäisi kunnolla mieheltä
Miesnäkökulma: mulla on muhkea täysparta jolla pituutta sellanen 20 cm.
se vaimentaa hyvin nuorten kassien iskua leukaan kun otan suihin.
ei ole parrasta koskaan valitettu.
Ajan aina parran ennen suuseksin antoa, niin äskenkin. Syystä, että sänki häiritsee vaimoa ja suuseksistä nauttimista. Pieni vaiva iso hyöty. Kuuluu samaan sarjaan valmisteluita kuin sormetus sormien rasvaus huulirasvalla. Luistaa paremmin ja pystyy antamaan parempaa sormetusta pillulle.
Suuseksi posliini vasten posliinia on parasta, eli ei karvoja siinä naamassa. Senkin takia haluaisin joskus kokea miltä tuntuu, jos sirokasvoinen nainen nuolisi; luulen, että se tuntuisi taivaallisen hyvältä.
Ai Pukki ilman Pukin partaa? Salli mun nauraa! :D