Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsisiköhän sitä nyt perhepäivähoitajaksi? T. Ammattivalittaja

Vierailija
21.01.2020 |

Kun tuo samalla kadulla asuva pph lopetti.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lapsilla on oikeus turvalliseen aikuiseen, joka iloitsee heistä. 

Vierailija
2/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on oikeus tasapainoiseen ja vähintään perusfiksuun aikuiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä te olette töykeitä. Ainakin yritän. Ap

Vierailija
4/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on oikeus hoitajaan joka pystyy liikkumaan, juoksemaan esim karkaavan lapsen kiinni, hoidon pitäisi tapahtua siistissä ja turvallisessa ympäristössä ja hoitajan pitäisi olla ns täyspäinen. Eli ei.

Vierailija
5/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinne teidän murjuunne lapsiaan toisi? Kuka niiden lasten kanssa ulkoilisi kun sinähän et huimaukseltasi pääse edes postilaatikolle? Kuka niiden lasten kanssa leikkisi kun sinä istut päivät pitkät palstalla tekemässä maailman typerimpiä avauksia?

Vierailija
6/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenkin tarvitaan nykyään kurssi/koulutus. Yleensä kristilliset opistot tms. järjestää.

Vierailija
7/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotamme "innolla" mihin tämä yritys kaatuu. Miehen yrittäjyyteen, huonoon liikuntakykyyn, siihen että toinen jalka on lyhyempi kuin toinen? Rollaattoriin, motivaation puutteeseen tai ihan vaan siihen että painoa on liikaa?

Vierailija
8/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä te olette töykeitä. Ainakin yritän. Ap

Eilen voivottelit, kun et millään pääse työkyvyttömyyseläkkeelle eli tiedät kyllä itsekin, ettei susta ole tuohon.

Vierailija
9/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hermostuu lapsiin ja sinä joudut perumaan hoitopäiviä lapsilta alvariinsa kun hups huimaakin liikaa, ahdistus iskee ja Aruballekin pitäisi lähteä.

Vierailija
10/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hermostuu lapsiin ja sinä joudut perumaan hoitopäiviä lapsilta alvariinsa kun hups huimaakin liikaa, ahdistus iskee ja Aruballekin pitäisi lähteä.

😂😂😂

Vierailija
11/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinne teidän murjuunne lapsiaan toisi? Kuka niiden lasten kanssa ulkoilisi kun sinähän et huimaukseltasi pääse edes postilaatikolle? Kuka niiden lasten kanssa leikkisi kun sinä istut päivät pitkät palstalla tekemässä maailman typerimpiä avauksia?

Voidaanhan me muuttaa tuonne toiseen taloomme. Sieltäkin on pph lopettanut ja olen usein käynyt siinä lähipuistossa oman lapseni kanssa eikä se talo ole mikään murju. Ap

Vierailija
12/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanhan me muuttaa tuonne toiseen taloomme. Sieltäkin on pph lopettanut ja olen usein käynyt siinä lähipuistossa oman lapseni kanssa eikä se talo ole mikään murju. Ap

Miksi hitossa te ette sitten asu siellä? Sehän homehtuu käytön puutteessa.

Vierailija
13/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa te ette sitten asu siellä? Sehän homehtuu käytön puutteessa.

Koska tulisi lapselle pitempi koulumatka ja toinen koulu. Hän tykkää koulusta jota nyt käy ja kavereistaan. Ap

Vierailija
14/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teillä ole sun sanojesi mukaan edes kunnon ruuanlaittomahdollisuuksia. Miet ihmeessä sä ruokkisit muutaman taaperoikäisen monta kertaa päivässä? Tai ulkoilisit, kun et pysy pystyssä tai leikittäisit, kun omien sanojesi mukaan olet hädin lukutaitoinen. Mut hei, mahtava idea, ei siinämitään!

Vierailija
15/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän teillä ole sun sanojesi mukaan edes kunnon ruuanlaittomahdollisuuksia. Miet ihmeessä sä ruokkisit muutaman taaperoikäisen monta kertaa päivässä? Tai ulkoilisit, kun et pysy pystyssä tai leikittäisit, kun omien sanojesi mukaan olet hädin lukutaitoinen. Mut hei, mahtava idea, ei siinämitään!

Kyllähän mä täällä olen perheenikin ruokkinut. Ja siellä toisessa talossa ne ovat ihan hyvät. Pystyn kyllä ulkona ihan hyvin leikkimään ja siinä on tosi lähellä puistokin. Ap

Vierailija
16/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän mä täällä olen perheenikin ruokkinut. Ja siellä toisessa talossa ne ovat ihan hyvät. Pystyn kyllä ulkona ihan hyvin leikkimään ja siinä on tosi lähellä puistokin. Ap

Eli se toinen talo olisi vähän niin kuin työpaikkasi? No millä sinä sinne kulkisit, kun mies ei kuskaa? Taksilla?

Vierailija
17/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se toinen talo olisi vähän niin kuin työpaikkasi? No millä sinä sinne kulkisit, kun mies ei kuskaa? Taksilla?

Voidaanhan me sinne muuttaa ja järjestää jotenkin lapsen koulumatkat jos se onnistuu niin että sinne saisi lapsia. Ei se mahdoton ajatus oleja kättää tämä talo tyhjilleen

Ap

Vierailija
18/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanhan me sinne muuttaa ja järjestää jotenkin lapsen koulumatkat jos se onnistuu niin että sinne saisi lapsia. Ei se mahdoton ajatus oleja kättää tämä talo tyhjilleen

Ap

Äsken se oli mahdoton ajatus muuttaa sinne lapsen koulun vuoksi. Sä oot yks tyhjäpäinen tuuliviiri. Suuret suunnitelmat, mitään ei tapahdu koskaan. Paitsi valittamista.

Vierailija
19/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Äsken se oli mahdoton ajatus muuttaa sinne lapsen koulun vuoksi. Sä oot yks tyhjäpäinen tuuliviiri. Suuret suunnitelmat, mitään ei tapahdu koskaan. Paitsi valittamista.

Täällä heti haukutaan jos yritän jotain. Jos lapsi saisi pitää paikan vanhassa koulussa ja kulkemiset sinne onnistuisi, niin varmaan sitten muutettaisiin. Ap

Vierailija
20/36 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä nyt jo joku asia mitä oikeasti haluat ja sitten TOIMI. Ei tuo loputon vaihtoehtojen omassa päässä vatvominen mihinkään ikinä johda.