En pysty tykkäämään Maustetytöistä
Ihan liian ankeeta renkutusta. Tulee automaattisesti krapulafiilikset. Kuuntelen mieluummin:
Whitesnake - "Shut Up & Kiss Me"
Kunnon musaa.
Kommentit (46)
Arvostan heidän osaamistaan ja intohimoa suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan heidän osaamistaan ja intohimoa suuresti.
Intohimo on kyllä tuollaisesta anemiasta kaukana. Kuin olisi mielisairaalassa kalterien takana.
En myöskään tykkää heistä. Imago, olemus ja musiikki sellaisia aneemisen velttoja eikä edes mitenkään ironisella tai symppiksellä tavalla.
En minäkään. Ihmettelen jatkuvaa hypetystä, miten ovat niiiiiiiiiin erilaisia ja uniikkeja, vaikka väen vängällä väännetty tunnelma paistaa kappaleista läpi. Karmean kuuloista pskaa, kanava vaihtuu saman tien jos radiosta erehtyy kuulumaan.
Maustetytöissä tiivistyy suomalaisnuorten asenne maailmaan.
Leevi and the leavingsien flegmaattinen naispuolinen wannabelänkytys yhdistettynä Veltto Virtasen "terhakkaampaan" renkutukseen.
Idea sinänsä mikäettei-tasoa. Paitsi Veltto teki sen(kin) jo ajat sitten (alla linkki)
Veltto Virtanen oli paljon aikaansa edellä jos silloin, kun kuuntelee mitä se laulaa .
Peer Günt : I Don't Wanna Be A Rock 'n Roll Star
Tämä on MUSIIKKIA!
En tykkää Maustetytöistä ja ärsyttää kun niiden musiikkia kuulee silloin tällöin radiossa, muttei se alkanut pänniin, kun mietin Sudanin pieniä poikia, jotka haluaisivat känniin, niillon ongelma sentään oikea...
Santa Cruz - Aiming High
Ja tämä on Suomesta! Ja musiikkia!
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän noilla varmasti tiukat nuoren naisen vaginat on. Ooh!
Onko 28 v palstasetienkin mielestä nuori? Ihanaa, sittenhän minullakin on toivoa.
En pidä heistä, koska he yrittävät ihan liikaa olla Leevi & the Leavings ja epäonnistuvat ihan totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Maustetytöissä tiivistyy suomalaisnuorten asenne maailmaan.
Miks "Maustetytöt"? Irvaileeko SPICE GIRLS-kokoonpanolle?
Typerä nimi.
Vierailija kirjoitti:
Maustetytöissä tiivistyy suomalaisnuorten asenne maailmaan.[/quote
Ja suomalaisten musiikkimaku.
"Jos mulla ei ois sua, mulla ei ois mitään" on yksi kaikkien aikojen hienoimpia suomalaisia kappaleita. Olen kuunnellut sen lukemattomia kertoja ja aina sykähdyttää. En tiedä mikä siinä on - sanat vain ovat niin hienot, ja tulkinta sellainen että todellakin uskoo että laulaja oikeasti on tuota mieltä. Ymmärtääkseni kirjoitti tuon sisarelleen, mutta kyllä se minullakin toimii - ajattelen rakasta aviomiestäni.
Vierailija kirjoitti:
"Jos mulla ei ois sua, mulla ei ois mitään" on yksi kaikkien aikojen hienoimpia suomalaisia kappaleita. Olen kuunnellut sen lukemattomia kertoja ja aina sykähdyttää. En tiedä mikä siinä on - sanat vain ovat niin hienot, ja tulkinta sellainen että todellakin uskoo että laulaja oikeasti on tuota mieltä. Ymmärtääkseni kirjoitti tuon sisarelleen, mutta kyllä se minullakin toimii - ajattelen rakasta aviomiestäni.
Kuka kirjoitti, kenen biisi?
Santa Lucia - Perse Palaa
( miksei näistä kirjoiteta , ihan helkkarin kovia )
Naispuoliset sepikumpulaiset nuorina.
Sama. Pidän monestakin suomalaisesta uudemmasta ns. vaihtoehto-/indieyhtyeestä tai -muusikosta, mutta nämä eivät vain jotenkin iske yhtään. Ei musiikillisesti, ei sanoituksellisesti. Mutta ilmeisesti tykkääjiä heillä riittää, joten mikäs siinä. Musiikkimakuasioista on tunnetusti turha kiistellä.