Löysin tästä ilmastonm uutostalvesta yhden hyvän puolen itseni kannalta (olenhan ihminen, eli ajattelen vain omaa napaa)
ja se onpi se, että ainakin ehtii tottua kevääseen, kun tämä jatkuu monta kuukautta.. Yleensä kevät tulee rytinällä ja se on shokki joka kerta, aurinko häikii ja lumen alta paljastuu ihmisen sotkemat pientareet... olo on sellainen että haluaisi vajota maan rakoon..
Kyllä tällä valmennusajalla pitäs tottua. Eikä ole edes loskaa eikä niin paljon roskaakaan.
Kommentit (5)
Minä nautin tästä lämmöstä ja siitä ettei ole lumitöitä.
Ison omakotitalon omistajana iloitsen myös pienistä lämmityskustannuksista.
Ja nyt paistaa aurinkokin niin nätisti että, ahh!
Ilmaston lämpeneminen tulee juuri sopivaan aikaan minulle. 80-luvulla ollessani lapsi oli aivan mahtavaa kun sai hiihtää, leikkiä lumisotaa ja laskea pulkalla. Nyt kun vanhenen niin arvostan yhä enemmän lumettomia talvia ettei tarvitse liukastella itseltään kaikkia luita poikki.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaston lämpeneminen tulee juuri sopivaan aikaan minulle. 80-luvulla ollessani lapsi oli aivan mahtavaa kun sai hiihtää, leikkiä lumisotaa ja laskea pulkalla. Nyt kun vanhenen niin arvostan yhä enemmän lumettomia talvia ettei tarvitse liukastella itseltään kaikkia luita poikki.
Minäkin tykkään lumettomuudesta. Mutta ikävä kyllä ei lumiset talvet mihinkään ole poistumassa, tämä on vaan hetkellinen säätila. Ja tämän viikon lopulla on lunta tulossa Forecan mukaan tänne etelä-suomeenkin, harmi. Täytyy edelleen jatkaa etelänlomia lämpöiseen.
Olispa koko talvi tällaista. Harmi, kun ensi viikolla tulee lunta. Ahdistaa jo etukäteen. Onneksi se ainakin on varmaa, että talvi jää lyhyeksi, jesjesjes!!!
Joo. Mulla särkee ihan silmiin keväinen auringonpaiste. Jos siihen saisi nyt vähän valmentua.